Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Zo dat was idd wel ff schrikken dat telefoontje. 10 jaar relatie is niet niks. En mannen willen dan vaak juist niet praten en ruimte nodig hebben, pff moeilijk hoor. Snap dat je ff zo iets hebt van pfff! Sterkte, tis allemaal ff niet niks. En je wilt je zus ook niet verdrietig zien enzo. Dat doet jezelf ook pijn.

Ik ben net ff naar mijn nichtje en haar vriend geweest, ze zijn bezig in hun nieuwe huis en best alwel opgeschoten, ook al moet er nog ergggg veel gebeuren. Maar als het dalijk klaar is, word het vast heel erg mooi.

Ook nog cadeautje voor opa gehaald, moeilijk hoor, om altijd iets te bedenken. En dan nu ook nog weer moeten bedenken wat we dalijk gaan eten, hihih.

Tis idd rustig hier. Iederen zal wel lekker andere plannen hebben. En tis ook heerlijk weer moet ik zeggen. Ik ga nu nog ff weer uitrusten en hier verder lezen.

Liefs Nathalie

Haaai lieve kippies...wat een maf lief plaatje Nathalie...hihi kippies in n doosie..nou dat zijn wij..en bedankt hehhaha.. ik ga denk ik ook maar eens op plaatjes jacht en mn verhaaltjes ook opvrolijken netzo grappig als jij! hihi..weet niet oft gaat lukken maar dat zien we wel.... Trouwens ook nog gefeliciteerd met je opa he Nath...hele leeftijd al zeg....
Hier idd lekker rustig vandaag zeg..maarja ook niet zo gek! het is zulk heerlijk weer!
Zijn vanmorgen met ons 3tjes naar Gamma geweest...buitenbeits gehaald voor t schuurtje wat manlief pas had gepotdekselt. heb ik dus vanmiddag gebeitst....ohja en daarna zijn we naar AH om boodschappen geweest en toen heerlijk bami gemaakt en opgesmuld daarna dus gebeitst en buiten beetje alles verzet en opgeruimd zodat we het zwembad tzt neer kunnen zetten. hebben zo'n groot opblaasbaar zwembad en als t nu beetje goed weer blijft gaan we t dus opzetten!! kan ik lekker in de achtertuin badderen en spetteren met zoonlief....hihi
Heel gek misschien maar ik voel me eigenlijk sinds vanmiddag na het middageten steeds beter. voel me ook nog wel sneller moe dan normaal maar het vloeien is echt minder aant worden gelukkig net zo iets als bij normale menstruatie nu dus dan voel je je ook wat frisser en fitter. en de zon doet ook wonderen he....net heerlijk buiten met de bal gespeeld met zoon en man...hihi vinden ze zo leuk en gezellig!
We kwamen er van de week achter dat zoonlief alweer 20 maandjes is!! pfff wat gaat het hard he, en wat wordt hij snel wijs! geweldig genieten hoor!!
Hoe ist verders met iedereen hier?? vanavond zal iedereen zich wel ff langsmelden met n verhaaltje...nu eerst lekker genieten he vant mooie weer!! geef jullie geen ongelijk....
Nou meiden, vast nogwel tot vanavond of vant weekend...
Ik wens jullie alvast heerlijk zonnig gezellig weekend toe!!

Liefs mij

Happy feet!  

Die film vind ik zooo leuk. Met dat getrappel met zijn voetjes. Ik moet deel 2 nog kijken. Fijn zeg dat je je wat beter voelt MamaJm. Ik denk idd dat de zon ook wonderen doet. Dan zijn de mensen ook veel vrolijker enzo. En dat je minder vloeit, geeft je vast een frisser gevoel. Het zal allemaal zijn tijd nodig hebben meis. Hopelijk blijft het mooie weer aan houden en kunnen jullie lekker met zijn allen ploeteren, hihih. En je heerlijke mannetjes om je heen zorgd voor de nodige afgeleiding. Fijn om te horen dat jullie gezellige dag hebben gehad.

Ik moet hier nog verzinnen wat we gaan eten, ik zal zo eens ff kijken.

Fijne avond nog. En dank je voor de felicitaties MamaJM. 84 is idd hele leeftijd. En hoop nog lang van mijn opa te mogen genieten!

Liefs Nathalie

Oh joh Joepie ik lees nu jou verhaal pas goed...wat sneu zeg voor je zusje en broer..wens je heel veel sterkte. misschien wel ff goed om uit elkaar te gaan en tot henzelf te komen, maar ook weer erg moeilijk hoor... hopelijk komt t weer goed! sterkte!

Hej Nathalie hoe doe jij zulke grote plaatjes? dat lukt mij nog niet? wat voor site haal je die ofzo??
Wij gaan nu ff hapje eten...totlatersssssxxxx

Nog ff een berichtje voordat wij ook gaan eten. De plaatjes kun je eigenlijk overal van internet halen. Via google of krabbelgadget.nl of photobucket.com. Die kippies had ik van groups.msn.com/plaatjes-animaties en dan krijg je van google wel de goede 1e optie. Ik kan hier denk ik geen linken plaatsen, dat werkt nooit. Dus ga het nu al niet eens meer proberen. ik laat gewoon www weg.

Smakelijk allemaal. Wij gaan hier ook ff lekker eten.

Liefs Nathalie

Ohja dat herken ik van eerder weleens op n forum Nathalie..gaat me zekers lukken denk ik...hihi
Wij hebben heerlijk gegeten en net lekker allemaal gebadderd..dus glimmen weer...haha... ff lekker hoor en nu de hele avond lekker bankhangen en gewoon relaxe!! echt weleens lekker hoor! gewoon lekker met je gezinnetje en geen visite of werk of wat dan ook....
Geniet allemaal van t weekend he meiden...!
Liefs mij

Hier hebben we wel een gezellige avond gehad, maar lig nu al lekker in bed omdat ik best kapot ben. Nog ff gezellig met MamaJm kletsen op hyves. En hier nog ff berichtje posten natuurlijk. Het was best druk bij opa & oma en natuurlijk weer met van alles geholpen. Zorgen dat iedereen koffie, gebak, fris e.d. kreeg. Eigenlijk niet goed voor mijn lichaam maar okay kan het niet laten. Ik ga strakkies lekker slapen. Wens jullie ook weltrusten en fijne droompjes.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan