Hey Wijffies!
'Wat zijn jullie ontzettend lief zeg! De traantjes biggelden me over de wangen, zulke lieve woordjes! En het mooiste vind ik nog dat we elkaar niet eens persoonlijk kennen! Maar dat we toch zo'n band hebben opgebouwd dat als ik zo'n verhaal type dat iedereen er bij stil staat en dat jullie zo ontzettend lief reageren! Echt bedankt, dat doet me goed! Zoveel steun krijg ik van sommige vriendinnen niet eens! Niet dat ze niet heel lief zijn,maar sommige weten gewoon niet hoe ze met je gevoelens moeten omgaan! Echt hartstikke bedankt voor jullie woordjes!
Mijn nichtje wordt binnenkort gedoopt en mijn zwager was dus peetoom, maar omdat het dus niet zeker is of de relatie het redt hebben mijn andere zus en zwager het er ook met hun over gehad, zo van...wat moeten we nu doen? De zwager die het dus niet meer weet heeft ook aangegeven dat Senne altijd Senne blijft en dat hij, mocht alles goed komen, net zo gek met haar is, peetoom of niet...nu is mijn vriendje dus gevraagd...het was niet als tweede keus, maar omdat mijn zwager al 10 jaar in de familie is en mijn vriendje ruim 2 jaar, hadden ze mijn zwager gevraagd... Toen zei ik tegen mijn andere zus (moeder van Senne dus) als vriendjelief en ik een kindje krijgen en m'n zwager is nog bij m'n zus, dan vragen wij hem wel...dan heeft hij toch nog een petekindje! (snappen jullie het nog, beetje warrig verhaal!) M'n zus is dus vandaag wezen praten en hij was nog steeds overstuur, maar hij had wel gezegd, we komen er samen wel uit...dat had mijn zus toch wel een opluchting gevonden...ze gaat morgen niet werken en ik ben vrij, dus waarschijnlijk komt ze morgen bij me...!
GENOEG OVER MIJ!!!
MICKJE!!!!!!Meisje, wat lekker dat je het zo fijn hebt gehad! Het is je gegund! Hihih, ik zou ook een zere kont hebben, je bent het ook niet gewend he, om zoooooooo lang te fietsen! Lekkere patatjes gehad??Mijn vriendje heeft net risotto gemaakt, was ook erg lekker!
Collie, wat fijn dat je RD-tjes weg zijn! Weer met een frisse start beginnen he! We hebben de laatste keren toch wel een paar zwangeren gehad hier, dus we houden goede moed dat wij dan ook toch binnenkort aan de beurt zijn he????
Vlinder, Welkom, je mag hier lekker blijven rondfladderen hoor! Vinden we alleen maar gezellig! We hopen dat jij ook snel zwanger mag zijn, want je bent al even onderweg he? Misschien heb ik het gemist, maar je had een dochtertje he? Hoe heet ze? En in de hoeveelste ronde was je zwanger van haar? Ben niet nieuwsgierig, wil wel graag alles weten, hihi!
Zwangeren onder ons, hoe voelen wij ons vandaag???Zijn er nog meiden die het net aan hun ouders/schoonouders vertelt hebben of binnenkort gaan vertellen? Ik ben dol op die verhalen! IK WIL OOK!!!
Naath, volgens mij zit jij met je laptopje op schoot en telkens kijken of er weer iets getypt is he??hiihi...je bent er zo snel bij altijd! Mijn laptopje bevalt wel goed, ik moet alleen nog de goede houding vinden, want span m'n nek en schouders de hele tijd aan en krijg er dan hoofdpijn en spierpijn van...moet ff leren om lekker te relaxen!
Oh en over m'n vriendje...hij werkt in de melkpoederbranche...daar kun je melk van maken door water bij te doen (m'n vriendje vindt het heel vies) maar dat drinken ze in de oostbloklanden veel. Nu was hij eerste werkvoorbereider (orders maken, controle op de productie, contact met klanten enz.), maar die baan ging eruit en toen is hij op het laboratorium terecht gekomen. Hij vindt het daar heel leuk en wil er echt verder in, maar hij krijgt van zijn baas niet de mogelijkheid om cursussen of opleidingen te volgen, dus hij mag gewoon niet alles doen, omdat hij daar geen diploma voor heeft...Nu heeft hij gesolliciteerd bij een bedrijf waar ze levensmiddelen, water enz. analyseren (ook op een laboratorium) en daar krijgt hij wel de kans (mocht hij het worden) om opleidingen te volgen...hij wil dit dus heel graag! Het is ook nog maar 10 minuutjes rijden van onze woonplaats, dus dan kan hij met de fiets! Dan willen we onze 2 auto's inruilen en een grotere ervoor weer kopen! Maar goed, hij moet eerst die baan krijgen...we rekenen nergens op, omdat hij dus geen diploma heeft!
Zoooooooo...wat een verhaal zeg! Typt wel lekker op zo'n laptopje!
Ik ga even lekker bij m'n vriendje zitten! Misschien tot vanavond!
Dikke knuffel Joepie