Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo lieve meissies!!

Fijne dag gehad allemaal? Het was hier lekker droog, dus lekker gewandeld met mijn ouders, broertje en zoontje.
Hoe is het met jullie? Joepie, wat een supernaar verhaal over je zus, kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent, je hebt toch een hechte band met elkaar denk ik en je wil je zus gelukkig zien. Maar vertel maar hoor, daar zijn we toch voor??? Sterkte ermee meis.
Vlinder, welkom op ons forum en meteen op je NOD! Hopen dat er iets positiefs uit komt? Heb je al iets gemerkt aan je lichaam? Leuk, ook een tweede, ik ga ook voor de tweede (heb een zoontje van bijna 2).
Collie, fijn weer een nieuwe start, gelukkig is die nieuwe kans er altijd, ik word er toch altijd weer blij van.
Mickje, heerlijk weekend gehad zo te lezen? Fijn hoor.
Wij hebben vandaag een weekendje weg geboekt met vrienden van ons naar Zeeland! Heb er nu al zin in, is pas in augustus....wel iets om naar uit te kijken.

Sinds de eisprong niet veel gekke dingen. Vanmorgen en gisteren wel wat steekjes onderin mijn buik (bij mijn lies). Verder eigenlijk niets, we wachten weer rustig af. Nathalie voor jou nog een paar dagen, ik duim voor je, je weet maar nooit, sommige meiden voelen niets!

he joepie wat grappig dat jullie elkaar zo hebben leren kennen ihihi ben ik niet de enige. en idd is niet erg ver weg hier nog even en we kunnen zwaaien hahaah.

ik word nu door het hele gebeuren ook wel heel onzeker trouwens ik ben nu zo opeens bezig met zwanger willen worden dat ik nu bang ben dat het niks zal zijn. mn darmen rommelen nu ook heel erg misschien toch een griepje??? maar wagt zo raar is, het komt en gaat vanmiorgen was ik in de kerk en daar ben ik er uit gegaan omdat ik zo miselijk werd en dat gedoe op school donderdag ben ik nog niet vergeten hoor pffffffffffff maar ja...... starks ben ik gewoon ziek oooooooooooo als die test nu maar meer zei. kijk als ik me al zo zou voelen door een event. zwangerschap moet de test toch ook goed zijn??? lijkt mij

Haha, heb mijn mannetje ook via internet leren kennen in 2003, nu zijn we alweer bijna 3 jaar getrouwd. We hebben het echt heerlijk samen! Leuk dar er meer zijn met dezelfde verhalen. Vlinder, het zijn wel verdachte tekenen hoor! Hopen dat de RDtjes wegblijven en dat je over een paar dagen toch positief test!

Grappig ik heb mijn vriend ook via internet leren kenne. Hahha dus jij heb je mannetje via hyves ten huwelijk gevraagd, lekker droog, maar wel orgineel. Ik had romantisch aanzoek verwacht, toen jij zei dat je best romantische bent ingesteld. Ik denk dat je nog een paar daagjes geduld moet hebben. Ons motto hier: geen bloed geeft moed! En de motto van de maand mei: In mei leggen alle kluskippies een ei! Ohh dan moeten we voor juni weer een nieuwe verzinnen, hihih.

Succes met me zoeken op hyves. Denk dat het niet zo makkelijk is. Maar heb al meer meiden hier op hyves. Als je dingen terug leest hier kom je wel aanwijzingen tegen, maar tis wel heel veel terug lezen denk ik, hihih.

Ik ben steeds van alles aan het zappen. Dus nu ff over gezapt naar Voetbalvrouwen Joepie. Ik vergeet dat altijd te kijken, hihi. Jolie, fijn dat je je goed voelt na je eisprong. En idd sommige meiden voelde hier niks, maar mijn gevoel zegd nee, dus. Maar ja wie weet. Nog wachten tot vrijdag.

Ook nog voor de 10x keer fijne avond! Liefs Nathalie

Ohhh nog meer kluskippies die hun lover via internet hebben leren kennen leukleuk!

GGRRRRRRRRRRRR...Ben toch nog niet zo goed met de laptop, tweede keer dat ik een berichtje weer weg haal!

Jollie, wat grappig dat jij ook een mannetje via internet hebt leren kennen! Je zou haast denken dat je daar de liefste jongens vandaan haalt of niet???(kijken hoeveel meiden er happen)
Leuk dat jullie naar Zeeland gaan met vrienden! Echt lekker...het lijkt nog wel een eindje weg, maar het is zo hoor, de tijd vliegt gewoon voorbij!!

Vlinder, heb ik wat gemist met wat er donderdag was gebeurt op school??Misschiend at ik dat niet helemaal begrepen heb! Sorry voor de dubbele uitleg!!

Ga nog ff het einde van voetbalvrouwen kijken!! Doeidoei!

Liefs Joepie

Hahah...dus Naatje ook al!!

hihi...lijkt wel of we elkaar erop hebben uitgezocht!

knuffel

Grappig zeg. Nog meer kippies die hun haan via internet hebben gevonden  hahaha

Terug
Bovenaan