Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hallo allemaal,

Ik ben ook weer thuis. Druk weekend gehad maar nu lekker weer thuis, maar wel ontzettend moe. Weer een nieuwe erbij zie ik welkom en je hebt al een dochter van 5 gaaf hoor. Mijn nichtje is net 6 en dat is een echt schatje leuke leeftijd ook vind ik. Iedere leeftijd heeft iets alleen merken wij de laatste tijd dat ze echt ouder wordt. Heel gezellig. Kan ook niet wachten om haar te vertellen dat ik zwanger bent. Een paar maandjes geleden heeft ze me al verteld hoe wij onze kindjes moesten noemen. Een jongetje moet Troy worden en een meisje Gabriella (high school musical).

Volgens mij had elmoo dat gezegd van dat boekje van kluun, die heeft mijn vriendje ook al uit had ie van mij gekregen en hij lag idd ook steeds te lachen in bed.

Ik ga nu zo op bed ben echt heel erg moe en heb weer een drukke week. Maar waarschijnlijk ben ik die week erna de hele week vrij. Had nogal veel over uren staan. Heerlijk.

Fijne avond allemaal

Hahahh gelijk heb je meis. Hoelang kennen jullie elkaar nu? Uit welke provincie kom je? We zitten hier namelijk een beetje verspreid door NL!

Mijn vergeetachtigheid heeft helaas meerdere redenen. Maar als ik zwanger mag zijn, dan gebruik ik dat gewoon als smoes, hihih. Denk niet dat het deze ronde raak is hoor. Vanmiddag was ik een beetje hyper met typen. Terwijl ik eigenlijk best rustige meid ben. Kunnen jullie je daar iets bij voorstellen, hihih

Liefs Nathalie

Hi Dotje, jeetje wat gaat het alweer snel zeg. je bent alweer 7 weken zwanger. Ben erg benieuwd naar de reactie van je nichtje. Leuk hè zo'n leeftijd. Tijdens mijn werk heb ik regelmatig het dochtertje van mijn baas om me heen. Echt leuk. Zit in groep 1, echt pienter meisje hoor. Ik denk idd dat elke leeftijd wel iets leuks heeft. Mijn ex had ook een kleine meid. Ook al woonde ze bij haar moeder, was toch wel heel speciaal. Aan hem wil ik niet terug denken, maar die kleine meid heeft een plekje in mijn hart.

Wens je hele fijne week meis. Neem ook je rust momenten en hopelijk die week erop lekker vrij. Heerlijk zeg. Ben alweer vergeten wat je ook al deed. Pff moet ook zoveel hier onthouden Vlinder, dan krijg je zulke vragen wel eens dubbel hoor, hihih. Maar ik ben zo'n kletsmiep overal, dus tja dan moet je ook nog de topic uit elkaar houden enzo. Jaja valt niet mee, maar ik vind het allemaal veel te gezellig om met jullie te kletsen, hihih

Liefs Nathalie

dotje, gefeliciteerd meid, super leuk!!! en ikvind ook elke leeftijd heeft wat echt hoor!!!

zo en nu gaan we weer eens in het paars hahahha alleen dan gaat dat vervelende kleuren blok nie weg grrrr.
Maar Nat.. geef niks hoor je vergeetachtigheid..ik ken er ook erg veel van af heeft ook zn redenen nie leuk.
Maar ik woon in Hattem, een heel klein maar wel lief plaatsje bij zwolle
och waar heb ik nu weer op gedrukt hahahahahah nou ja we gaan gewoon door na een kl . periode hebben mijn man en ik elkaar op een vriendschaps site ontmoet word in aug. 3 jaar ( gaat hard zeg!!!)   en nu net 5 weken getrouwd, we zijn op terschelling getrouwd, ik ben nogal romantische aan gelegt hihihiih maar owwwwwww twas zoooooooooooooooooo leuk

Hattem ken ik wel, ik kom zelf uit Drenthe, dorpje dichtbij Emmen.
Dus je bent nog een kersverse bruid, hihih. Ben wel benieuwd hoe je aanzoek gegaan is dan. Of heb je je mannetje zelf gevraagd? hihih

Ik moest net ff lachen. Dacht zal ik wel weer gaan kijken of reageren, jullie worden hier nog eens gek van mijn lappen tekst, hihih. De meiden die aantal dagen niet zijn geweest denken echt pfff Nath hou je klep, we moeten zoveel lezen als jij een weekend heb zitten typen, hihih

Liefs Nathalie

nou ik vind het niet erg hoor Nat. ik kijk juist steeds of er een reactie is.
Nou ik zal je zeggen die huwelijksaanzoek... dTat was wat droog gewoon op hyves hem getikt met. hej.... ik wil met je trouwen hahahahah hoezo droog ihihhih.
Ik ben net zon klets miep hoor vind het wel gezellig, alleen weet ik niet of iedereen dat hier zo grappig vind, en priv berichten kan niet he?? anders zoek ik wel of ik je op hyves zien uit drenthe he nou ik doe mn best hahahah

Dotje, lekker rustig aan doen hoor! En goed naar jezelf luisteren hoor, da's heel belangrijk!

Vlinder, ik woon in Olst, had ik volgens mij al een keer gezegd...maar da's ook niet heel ver weg he! En nog iets, las dat jij je vriendje via een site had leren kennen...ik heb m'n vriendje ook via internet leren kennen...hebben elkaar in Deventer voor het eerste leren kennen en het gaat dus nog steeds heel goed!

Zijn jullie ook voetbalvrouwen aan het kijken??Die vrouw die Renske aan had gereden heeft hun kindje ontvoerd, oeh spannend!
Straks nog even Peter R de vries kijken...de vader van Ronald P kwam erop...iets realistischer he!

Had ook al een verhaaltje getypt, maar drukte op de verkeerde knop...alles weg!

Fijne avond voor de 10e x, hihi!

Liefs Joepie

hier staad heel erg leuk wegmisbruikers aan voor mn man dan he nou ja zit hij tenminste niet achter de pc.

Terug
Bovenaan