Heeej lieve meiden, was ik ook weer terug van weggeweest...ff zooi hier thuis opgeruimd, zoonlief in bad geweest. die was zoooo moe van de hele middag lief spelen! dus ligt nu heerlijk in bed....nog te kletsen en aan zn knuffels te vertellen wat hij allemaal gedaan heeft denk ik..hihi
Het was erg gezellig.. mannen hebben zich ook gezellig vermaakt. we aten asperges en frietjes en kroketten en frikandellen..dus lekker gesmuld en gezellig gehad! heerlijk buiten gezeten. ze hebben een veranda dus dan kan dat op zich. had wel een jasje aan anders was het net wat te fris op mn shirtje. kids heerlijk buiten gespeeld dus dat is super!
@Mickje: Fijn dat jullie zo genoten hebben zeg in Duitsland...heerlijk er ff uit he soms! super joh en zo heerlijk veel gefietst...hihi jammer van je zere achterwerk, maarja dat gaat wel weer over he.....Van de week weer werken? succes maar weer. je kan er weer met frisse moed tegenaan!!
@Collie: Jij net uitgewerkt dus nu ff lekker bijkomen en vrij..en je rd'tjes weg..nou super, kunnen jullie weer naar harte lust klussen he meid. lekker hoor! geniet van je vrije daagjes....Je vroeg hoe oud mn zoontje is. hij is van september 2006. dus nog geen 2 hoor. pas 20 maandjes geweest. maar heerlijke leeftijd idd...hihi krijgt een eigen willetje, steeds meer woordjes zeggen, ontdekt steeds meer en gaat steeds beter zelf eten en ach het is gewoon echt genieten!! hij zegt vaak de laatste tijd: papa, mama en beebie...hihi ik zeg dan nee dat laatste is er ffies niet meer...als je dan vraag wil je baby?? zegt ie neeee hihi wel maf hoor..we zien wel wanneer dat weer komt. nu heeft hij nog ff het rijk alleen! We zouden het wel heel gezellig voor hem vinden hoor. een speelkameraadje.maarja we moeten ff afwachten...Lief dat je er naar vroeg... voel me wel weer wat beter hoor sinds vrijdag dus heerlijk! ik probeer gewoon weer te genieten, dat ist beste voor me...
@Joepie: graag gedaan hoor meid, al die lieve woordjes..ik vind het hier ook hechte groep en het leukste is idd dat we elkaar niet eens kennen, wel maf. en toch heb je steun aan elkaar. ik wordt ook steeds verslaafder hieraan dit forum. gewoon steeds weer benieuwd hoe het met iedereen gaat, wat iedereen beleefd en wie er weer zwanger mogen raken....hopelijk jij ook snel meis. het is je gegund in al deze narigheid om je heen! heel veel sterkte ermee joh!!
@Vlinder: spannende periode zit je in joh..kan me voorstellen dat je halve dag op de wc doorbreng...pfff maar probeer er niet TEveel mee bezig te zijn he meis...ik hoop wel alle geluk voor jullie...al zolang bezig...pffff en gaaf dat je nog maar zo kort getrouwd bent zeg!! leuk hoor! nog gefeliciteerd ermee! op Terschelling nogwel...mooi eiland he, zijn wij vorig jaar op vakantie geweest! erg genieten daar!!
Veel plezier verder hier, maar dat lukt wel denk ik.... ookal verslaafd...haha
@Dotje: Heerlijk zwanger meis... geniet ervan zeg..alweer 7weekjes... luister goed naar je lichaam en doe rustig aan he! Werkze deze drukke week joh! we horen wel weer van je....
@Jolie: ook spannend of je rd'tjes er aan gaan komen ja of te nee. Lekker klussen dan hoop ik dat ze over n weekje wegblijven..succes.. en lekker genoten vandaag! heerlijk hoor!!
@Nathalie: Jaja die is er ook weer...haha altijd met dr lappie op schoot te vinden denk ik of er maar ook iets nieuws over ons te vinden is....gezellig hoor meid!!
Ik heb mn haan niet via internet gevonden hoor. wel via andere romantische manier...via een vakantie in Noorwegen....!! hiha ho...en we kwamen er na de reis achter dat ie hier dorp verderop woont en heel dicht(echt maar 2straatjes verderop dan waar ik woonde) werkte..echt super maf...is heel lang verhaal hoor, want was echt geen vakantie liefde ofzo... ik moest toen ff niks van mannen hebben...haha net verkering gehad en dan weetje het wel....nooit weer een vent dacht ik..maarja mn hartje trok toch wel erg naar dat van hem en wederzijds..ja en dan komt van t 1 het ander he...haha
Fijne avond allemaal en totspreeks!!
Liefs mij