Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hey meiden,

Elmoo wij gaan elkaar echt wel een keer tegen komen dat kan gewoon niet anders. Schrikken is dat he die rare pijnen volgens mij hebben we dat allemaal wel eens. Heb ook al een paar keer gedacht wat is dit en gaat dit goed. Best eng. Ik kijk dan ook vaak op internet of dat erbij kan horen of niet. Hoe gaat het nu dan?

Nou wou ik nog op meer kippies reageren maar ik weet ineens niet   meer waarop. Kom straks nog wel ff weer kijken.

Hoi Meiden,

even eenv berichtje aan gezien ik nog niet ongesteld ben heb ik de
dokter gebeld, vandaag zit ik op dag 39 en dat is vreemd, terwijl ik
negatief test.

De arts zegt dat ik 98 % kans op een zwangerschap heb, hoewel de test
niets uit wijst. volgende week en over twee weken opniew testen als er
dan nog geen ongi is, ander naar de arts voor onderzoek. maar hij schat
de kans redelijk groot dat ik toch zwanger ben. Ik wilde jullie dit
toch even laten weten.

tot snel ( als er nieuws is horen jullie het)

Poeh wat fijn dat jullie de eerste echo hebben gehad en zo snel al een tweede super gewoon. Wij moeten nog 2 weekjes wachten voor de eerste echo dus hopen dat dat snel voorbij gaat.

Mamajm fijn dat het zo goed gaat en je moet gewoon naar je eigen lichaam luisteren en doen wat jullie zelf denken dat goed is. Ik heb idd ook wel eens gehoord dat je na een miskraam je lichaam rust moet geven maar ook dat mensen vlak na een miskraam direct weer zwanger zijn en dat het dan helemaal goed gaat. Gewoon doen wat je zelf wil en denkt dat goed is.

Nathalie goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd ik weet nu hoe moeilijk dat is maar dat het ook af en toe nodig is.

Ik ga hier in huis nog wat doen en daarna moet ik weg nog ff naar een repetitie van een brassband waar ik in speel.

Laterz

vlinder hoop echt voor je dat je zwanger bent. Het is natuurlijk ook wel raar dat je zo lang overtijd bent want je was toch al langer gestopt met de pil? Ik duim voor je.

Heeej meiden,
Poeh: fijn zeg dat de echo mooi was en leuk..op naar de volgende..alweer 8weken..gaat snel zeg! jammer dat je zo moe bent steeds, maarja zal na 12 weekjes wel minder worden... hoop ik voor je...
En vlinder wat een onzekerheid zeg..pff en dan die HA nog zeggen dat je misschien wel zwanger bent..pfff hij geeft je hoop ik hoop ook goede hoop, maar als het dan straks niet zo is valt t extra tegen..meid maak je geen illusies en sterkte ermee! Ik duim voor je hoor!!
Hier alles rustig.. net lekker eten gekookt..dus dat staat lekker te prutten....
fijne avond vast  allemaal, ik moet werken dus ben er niet... Maar denk wel  aan jullie..
ff romantisch plaatje..hihi

Hallo!!

Jeetje wat is er gisteren en vandaag ontzettend veel afgetypt!!
Weet niet of ik op iedereen reageer want vergeet het heel snel.

Dotje: Geniet je een beetje van je vakantie?? Kom je een beetje tot rust??

Mamajm: Heerlijk vooruitzicht om op kraamvisite te gaan!!   Verder moet jij doen wat je gevoel je ingeeft, dat is vaak het beste. Wat een ondeugend mannetje!!Heerlijk!! Mag ook wel af en toe ?!

Nathalie: Het is goed dat je naar je eigen lichaam hebt geluisterd!Het is goed een keer toe te geven, al is het ontzettend moeilijk!! Vroeg jij wat voor sport ik doe?? Ik ga 1 keer in de week naar aquarobic. Gewoon even lekker bezig zijn.

Poeh: Ook je eerste echo! Fantastisch!  Fijn dat alles goed is! Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

Elmoo: Vrijdag je eerste echo?? Spannend!!

Joepie: Spannend! als je temp de heletijd zo 36.2/3 is, heb je waarschijnlijk je ei nog niet gehad. Lekker blijven klussen. Dan komt het vast wel goed! hoop het voor je!

Vlinder: Hoe gaat het met je? Hoop dat je gauw positief test!! Heb je al vaker zo'n lange cyclus gehad?

Jolie: Bijna je nod! Voor jou ook heel erg spannend! En toch wel aardig wat kwaaltjes!! Hoop dat je vrijdag positief zal testen!!

Ik kan mij ook wel vinden in het verhaal van joepie. Ik vind het ook wel moeilijk om soms dingen te typen en niet te weten hoe jullie daarop zullen reageren. Of het wel goed overkomt, zoals ik bedoel. En of jullie wel op bepaalde dingen zitten te wachten.
Als jullie het te druk vinden moet je het zeggen. Misschien kan ik aansluiting vinden op een ander forum. Ik vind dat je gewoon eerlijk moet zijn naar elkaar toe.  Maar heb me anderhalve week geleden bij jullie aangemeld omdat ik al een tijdje met jullie meelees (2 maand). En ik vind jullie een fijne groep! Jullie staan open voor elkaar. En jullie zijn allemaal ontzettend lieve kippies!! Zoals ik in het begin al zei: "bij jullie is het een warm nest"!!

Ik ga zo wat eten in elkaar zetten anders  krijg ik er last van met aquarobic. Bah, hou niet van koken. Doet mijn vriendje altijd! (is kok geweest)

Veel liefs Collie.

Heeej meiden is het soms leuk om ook iedereens leeftijd op het NODlijstje enzo erbij te zetten? of wordt dat heel ingewikkeld..lijkt me wel grappig..weet helemaal niet precies hoe oud iedereen is, dan heb je daar wat meer kijk op he..
Ideetje??
Ik zal beginnen, ik ben 23
Nou ik ga eten..doei doei...

Grrrrrrr...verhaaltje weg...ff opnieuw dan maar!

Poeh, wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kindje! Ben heel blij voor jullie! Balen dat je je niet zo fit voelt, kan wel zeggen, tja dat hoort er allemaal bij, maar dat doe ik niet, want dat weet je zelf ook wel en dat wil niet zeggen dat het daarom niet vervelend is! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Collie, lekker blijven typen hier hoor, jullie zijn van harte welkom...ik zei het omdat ik het nu wat moeilijker vind om op alle verhaaltjes te reageren en dat ik bang ben ik dat ik soms meiden vergeet enz. Dan krijg je ook wat vaker ego-verhaaltjes en misschien vinden jullie dat niet zo leuk...maar het komt vast wel goed, ben alleen een beetje een WARHOOFD!

MamaJM, wat fijn dat je een stuk beter voelt en dat jullie er lekker voor gaan! Je hebt groot gelijk, wie kent jouw lichaam beter dan jij zelf?Als jij je goed voelt, lekker doen!
Leuk zo'n tuperware-party, leuk dat je dat doet...

Jolie, spannend hoor, je zit al zo dicht bij je NOD...hoop echt voor je dat het raak is...je hebt wel veel kwaaltjes, maar ik vertrouw daar toch niet meer zo op, hihi, ben te vaak voor de gek gehouden!

Vlinder, wat balen dat je nog niet ongesteld bent zeg! Groot gelijk dat je de dokter hebt gebeld! Maar wel link hoor, dat hij zegt dat je voor 98% zeker zwanger bent...straks valt het heel erg tegen! Maar ik hoop het zo voor je! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Nathalie, goed dat je geluisterd hebt naar je lichaam! Heeft je vast goed gedaan! Hoe was de therapie??Ging het goed?

Nu ben ik het dus ff kwijt...mamaJM...ik vind het wel leuk om de leeftijd erbij te zetten...ga kijken of het me lukt om het mooi neer te zetten!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan