Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Goeiemorgen meiden,

Daar was ik ook weer, vlak voordat ik moet werken...Moet zeggen dat ik de laatste dagen wel mee heb gelezen, maar niet heb gereageerd. Ik hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten, want op papier is het altijd zo moeilijk duidelijk te maken, maar omdat er met en door die nieuwe meiden heel veel gekletst wordt (wat erg gezellig is natuurlijk!) ben ik het overzicht een beetje kwijt...en dan denk ik...maar waar ik moet ik nu in godsnaam op reageren???En op zo'n ego verhaaltje zit natuurlijk ook niemand te wachten! Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Nogmaals...heel gezelllig hoor, dat we zo groot clubje gaan worden, maar kan het niet altijd bijhouden...

Nathalie, wat vervelend dat je heup weer zo zeer doet! Idd maar even kijken of die mooie man, hihi (kijken mag) er wat aan kan doen! Ik ben benieuwd, doe je best!!

Dotje en Elmoo, want ontzettend toevallig zeg! Hihi, misschien zitten jullie straks ooit wel samen in de wachtkamer, dat zou echt een grote grap zijn! Wel gezellig, want we hebben toch al veel met elkaar gedeeld!

Kimmie, wat fijn dat je ongesteld bent geworden zeg! Nu kun je eindelijk verder en het is idd nog niet zo'n hele lange cyclus, hij blijft te overzien!

Ik zit helemaal in de stress..ik temp. nl. een beetje en had dus zondag m'n eisprong moeten hebben, maar zit nog steeds rond de 36.2/36.3...dus heb ik hem dan al wel gehad??En heb ook geen draderige afscheiding (sorry) wel meer en ook wat slijmerige, maar niet zoals ik vorige maand had...ook nog geen buikpijn gehad, alhoewel ik vanmorgen wel krampen had....maak me nu een beetje druk...misschien wel voor niks, zoals altijd...maar goed, dat doe ik toch!
We blijven maar doorklussen om de dag en dan komt het misschien toch wel goed, maar ik denk dat m'n cyclus dan ook wat langer duurt dit x....ons altijd en eeuwige motto...we wachten het maar weer af!

Meiden, ik ga aan het werk, ik spreek jullie snel!

Liefs Joepie!

Joepie kan me voorstellen dat je wel een beetje in de stress zit, maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat betreft je eisprong...

Dotje, ja joh ik zit ook bij de stadspraktijk bij het UMCG. Wie weet komen we elkaar daar wel een keer tegen straks haha, dat zou wel gezellig zijn.

De afgelopen paar dagen heb ik behoorlijke buikpijnen gehad. Zaterdag en zondag was het vlak na het eten dat het begon op te spelen, daardoor had ik gelijk al wel het vermoeden dat het door het eten kwam. Burrito's en taco's gegeten en waarschijnlijk kan me maag dat even niet hebben. Mn darmen rommelen ook enorm... Maar gisteren na het eten nergens last van, maar werd midden in de nacht wakker met hele heftige pijnscheuten in mn hele buik. Ook was mn buik helemaal opgezet, kon amper rechtop lopen... Allemaal lucht waarschijnlijk, want toen dat eruit was werd het minder, maar jeetje hey ik was wel erg geschrokken.
Onbewust hou je je zelf tegen om er optimaal van te genieten want stel je voor dat het toch fout gaat, maar vannacht dacht ik even dat het misging... Maar even op internet opgezocht hoe de buikpijn dan zou zijn en dit was toch echt door mn hele buik, met name onder mn ribben... Ben nu gelukkig weer rustig..... pfffffffffffff
Blijft hoe dan ook spannend en zal blij zijn als vrijdag de echo alles goed laat blijken te zijn...

Fijne dag iedereen!

Joepie beloof je wat vaker ego verhalen te schrijven, want ik miste je wel een beetje hoor. Snap dat hier het overzicht niet meer echt te bewaren valt als er ineens zoveel gekletst word. Ik kan alle meiden ook nog niet goed uit elkaar houden hoor. Maar goed we kletsen gewoon gezellig verder. Als je vanmorgen iets gevoeld heb, dan kan zijn dat morgenvroeg je temperatuur stijgt meis, want die stijgt volgens mij pas na je eisprong. Dus als ie nu nog niet stijgt heb je je eisprong deze maand misschien wel later. Niet meteen allerlei gekke dingen in je koppie halen okay?

Elmoo kan me voorstellen dat je soms wel bang bent als je ineens zo'n buikpijn hebt. Gelukkig kun je binnenkort naar VK die jullie hopelijk gerust kunnen stellen. Hoop echt dat alles goed gaat meis. Kan je gezellig met Dotje in de wachtkamer zitten, hihih.

Ik heb vanmorgen alweer een zwemuurtje erop zitten. Wat is het heerlijk weer zeg. Nou ja moet zeggen was, want het onweerd hier en een hoosbui niet normaal. Maar koud is het niet! Ik had het raam van mijn auto nog open, dus ik snel naar buiten, hup raam dicht, deur dicht en snel weer in huis, maar ja dat ging natuurlijk niet zo snel als ik wou, dus was drijfnat, hihih. Hahah Joepie nee heb de mooie man niet verleid om te me te behandelen.  Kijken mag idd. Ik wacht nog wel een dagje, hij heeft toch vast geen tijd. Kijken hoe het vanmiddag gaat, morgenmiddag heb ik behandeling dus. Vanmiddag (gelukkig einde van de middag) nog therapie. Dus kan nu ff bijkomen en thuis wat dingetjes doen. Jeetje het onweerd hier echt behoorlijk.

Wens jullie een fijne dag en tot later! Liefs Nathalie

Dag lieve kippies...toktoktoktok zo eerst eten en dan mn kleine man op stok en dan kom ik ff kletsen..zie nog maar 49 berichtjes en dan is dit kippenhokkie vol... wat voor naampje krijgen we dan???
tok tok tok..zo hihi dan ist snel vol..totstraks..xxx

Hallo lieve kippies!

Wat is er weer veel geschreven en ook voor mij geldt dat het bijna niet meer bij te houden is! Maarre.. Joepie, de egoverhaaltjes vind ik altijd het leukst om te lezen, want zo weet je weer wat meer over diegene!
Kimmie: Fijn dat je ongesteld bent, je weet waar je aan toe bent en dat je lichaam prima functioneert (ook heel fijn om te weten!!)
MamaJm: hoe is het met jou? Alle bloed weer verdwenen? Ben je weer opgeknapt? Hoop voor je dat het gauw weer raak is meisje.
Even klein egoverhaaltje van mij dan: over 2 dagen NOD (test pas vrijdag mocht ik het halen...)
Voel me al dagen niet helemaal lekker, steeds vaag ongi-gevoel, heel weeig. Af en toe lage rugpijn, verder eigenlijk niks bijzonders. Gistermiddag, enorm ongi-gevoel en een hele heftige rugpijn. Had ook wat witte afscheiding, dus ik dacht hij komt eraan. Maar vandaag voel ik weer weinig, ook geen afscheiding, wel druk op mijn blaas (heb ik ook al dagen) en ik 'voel'mijn baarmoeder wat meer. Ook pijnlijke tepels, vorige keren niet gehad. Als ik op mijn rug lig, voel ik bij mijn schaambeen een hard bolletje. Maar ja kan zo vroeg toch nog niks voelen lijkt mij? Nou ja, jullie snappen het wel, word een beetje heen en weer geslingerd, maar ga steeds van niet zwanger uit hoor. Gister zal wel een voorbode zijn geweest op de menstruatie. Sorry voor het verhaaltje, moest het toch weer ff kwijt. Zucht.....even wachten nog!!!!! O ja, mentaal voel ik me wel sterker nu, heb het meer losgelaten en geniet meer van alles om me heen. Nou, ik laat later nog wel iets van me horen.

Heeej Jolie, lief dat je naar me vraagt...gaat hier echt weer stukken beter joh. vloeien heeft een week geduurd en daarna wast dus over, en mn hoofdpijn eigenlijk ook meteen zo goed als verdwenen! heerlijk, ik voel wel als ik nog iets TEveel doe zeg maar, zoals ik normaal zou doen dat mn rug moe wordt en mn heupen..hormonen denk ik nog, maar verders mag ik niet klagen. mn koppie heeft t ook n plekje gegeven dus voel me er wel rustig onder en netals allemaal hier hoop ik gewoon dat t   heel snel weer raak is. Het vervelende is dat de 1 zegt: nee je moet je lichaam rust geven, of je bent nog zo jong, tijd zat, of je hebt  al een mooi  jochie...en n ander zegt juist weer, maakt niets uit hoor voor je lichaam, hoe snel weer zwanger, dus we zien wel.. we klussen gewoon zoetjesaan door en wie weet duurt t nog 4 maanden voordat t weer raak is en wie weet al snel! We zijn gewoon gelukkig samen en willen DOLgraag nog n kindje, dus doen gewoon ons best wanneer we zin hebben en probeer me niets van aan te trekken wat anderen zeggen. soms wel moeilijk en vervelend hoe mensen iets zeggen, misschien bedoelen ze het niet zo maar kan soms rot overkomen..maarja... jij Jolie ook spannend he meis, bijna je NOD! ik duim voor je meis!
hihi En dan dit...de morgen begon hier lekker gek.. om half 8 vliegt manlief overeind in bed..oh ik heb me verslapen!!!! hihi normaal is hij rond half 8 op zn werk, hij zei: ik weet zeker dat ik de wekker heb gezet maar ws half in zn slaap uitgeduwt en verder gedut. meestal gaat hij er kwart voor 7 uit.. dus hij in schrik/paniek snel zn baas gebeld..ja sorry heb me verslapen maar kom zsm..hihi die baas is echt wel een lieverd soms dus moest lachen en zei: oh douche eerst ff lekker en ga lekker wat eten... en kom dan hierheen.maarja zo is manlief niet dus ik moest ff uit bed ontbijtje maken en hij snel wat wassen en aankleden en binnen het kwartier was hij foetsie hihi... die baas is wel echt n mafkees hoor vind ik dan, hij kan ook weleens heel rot doen maar t is toch wel n schat. dat hij zo grappig reageert. mannetje zei al...zal wel pech hebben en t de rest van de week nog moeten horen..ouwe slaapkop hihi..hij verslaapt zich gelukkig eigenlijk nooit... Stuurt hij net sms dat zn collega's enzo op t werk echt moesten lachen toen hij kwam..haha ach maakt niet uit. dikke lol daar he..is leuk!
Nou maarja toen was ik natuurlijk ook meteen klaarwakker en zoonlief hoorde ik ookal kletsen terwijl die meestal wel toch zo'n halfuur langer slaapt..ik dus ons bed afgehaald, was aangezet en zelf lekker in de douche, toen zoonlief uit bed, gegeten en daarna zooi opgeruimd van gisteravond, al mn Tupperware spulletjes weer uitgezocht en klaar gezet voor vanavond. heb ik weer een party... nog een was gedaan, gestofzogen..en toen deedt zoonlief stout...pfff gooide hij de vaas met pioenrozen om, die ik net zaterdag bij AH had gehaald...gelukkig ging het niet hard en is het nogal dik glas, dus vaas nog heel. alleen allemaal water over de vloer, dus pff dat opgeruimd en rozen weer in de vaas, alleen ff hoog weg gezet, want heb niet nog n keer zin aan zo'n waterballet..hihi.... ach ja dat heb je met kleintjes soms he, over t algemeen blijft hij overal wel af, maar nu had hij echt zo'n klier bui en lekker mama plagen..oh ja pfff ik dacht zet ff de sallontafel eens in de boenwas..doe ik niet vaak hoor...Maar had pas al het dressoir en de eettafel een keer gedaan, dus dacht, laat ik eens lekker boenen..hihi hij klimt dus nooit op de sallontafel, maar nu moest hij er steeds op meende die. ja dan wordt je vies en bruin van dat spul..pfff had hij het blikje ook nog keer te pakken, dus met zn vingers erin en ja dat was toch wel bah..hehe, toen bleef hij ff uit de buurt...hihi mama moet niet zo boenen en soppen daar houd hij niet van..haha... achja als troost hebben we ook nog ff samen boekjes gelezen... en toen gegeten en hupsa in bed..mama nog n wasje opgehangen en nu dus ff achter de pc.
En ja hoor mn vriendin die dus pas bevallen is uit zeeland was online op msn. dr mannetje heeft nu 2 weken vrij,dus die mailde me allemaal foto's!! leuk!!! oh wat een schatje joh! echt zo moooooooooooi!
Ik ga er denk ik volgende week dinsdag heen..kan gewoon niet meer langer wachten, en die week heb ik het nie zo druk, want je bent dan toch hele dag weg, en mn kleine man moet dan ook mee en moet dan vaak die dag erna echt bijkomen van zo'n stuk rijden dus, maar ik wil t ventje nu zien, nu hij nog zo schattig lief en klein is! HEERLIJK!! dus weer lekker leuke plannen gemaakt!!
Ben heel benieuwd hoe de echo van Boefieboh was?? of was het Poeh die gister de echo had?? weet t ff niet meer hoor?? maar hopelijk horen we het snel!!
Nou verders iedereen ook succes met alles, Nathalie geniet dat je rd'tjes weer foetsie zijn..lekker klussen weer he dames!!
Beetje echo lang verhaal maarja, heb je soms...  ik ga nu  nog ff wat poetsen hier, heb nu opeens zo'n bui dus moet ik het ff van nemen..haha is mn huisie ook weer opgeruimd en schoon!
Dikke knuf en totspreeks!!

Wat spannend zeg allemaal hier. Jolie fijn dat je ook ff komt meekletsen meis. Was al benieuwd hoe het iedereen gaat. Ik vind die egoverhaaltjes ook kei leuk om te lezen, dus geen sorry zeggen als jullie hele lappen tekst of kleine stukjes kan natuurlijk ook, hihih over jezelf hebben verteld. Soms gaat er gewoon veel in je koppie om. Ik typ wat af hier, hihih. Ik ga heel erg voor je duimen. Je voelt dus wel van alles en geeft aan dat het anders is dan vorige maanden dus wie weet. En de grieperigheid schijnt ook wat rond te gaan dus dan word je onzeker hè wat is nu echt en wat is griep, ben ik misschien wel of niet zwanger en dan heellll hard weer neeee zeggen, hihih. Hoe herkenbaar. Maar helaas is het nog paar daagjes wachten en hopelijk geen rd-tjes!

MamaJm heeft nesteldrang volgens mij, druk aan de poets, hihih. Kleine man weet niet wat hem overkomt. Dus dacht laat ik ff helpen. Tis natuurlijk reuze interessant alle dingen die niet mogen en je ook nog eens lekker vies van word, hihih.

Ik kom net onder de douche vandaan, want heb vanmorgen eens verstandig gedaan en naar mijn lichaam geluisterd. Ben lekker in bed gekropen en kon eerst mijn draai niet vinden omdat ik het moeilijk vind dan toe te geven aan rust. Maar toen heb ik mezelf maar ff toegesproken, dat ik ff rust moest nemen en dan later er weer beter tegen zou kunnen. En das ook zo, net lekker gedoucht. Want mijn mannetje kwam me ff wakker maken. Heerlijk dit zwoele weer, weg rd-tjes dus klussen maar, hihih. We hebben hier al heel wat regen en onweer gehad, maar geloof dat het op het moment droog is als ik zo naar buiten kijk uit het raam. Hopelijk blijft dat nog ffies zo want moet dalijk naar therapie.

Nou meiden wens jullie hele fijne middag nog en tot later! Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, heb al een tijdje niet geschreven want voel me gewoon niet zo lekker. Zullen de zwangerschapskwaaltjes wel zijn. Ik lees wel al jullie verhalen mee hoor.
Wilde even wel wat van me laten horen omdat we gisteren naar de verloskundige zijn geweest en de 1e echo hebben gehad. Wat was dat leuk zeg!! Het hartje klopte en alles was verder goed dus op naar de volgende echo 23 Juni 18:00uur. Kan niet wachten tot het weer zover is. Ook hebben wij het nu aan de familie verteld en ze vonden het allemaal geweldig.

Ik  ben er weer vandoor. Heel veel succes alle kluskippies en dat jullie maar allemaal heel snel zwanger mogen zijn!!

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan