Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Beste kluskippies, daar ben ik weer even. Vandaag lekker hard gewerkt, de dag was weer zo voorbij.

Kimmie: Wat fijn dat de RD's zijn gekomen! Nu weet je in ieder geval waar  je aan toe bent en kun je beginnen met klussen. Door jouw verhaal hoop ik dat het  bij mij niet zolang duurt voordat ze komen. Het lijkt me dat je er erg onzeker van wordt en stiekem hoop je toch dat  je zwanger bent.  

Collie: wat een drukke week heb je zeg. Wel leuk een avondje meelopen met de avondvierdaagse, is toch altijd wel gezellig.

maMaJM: Jij ook al zo'n drukke week. Het lijkt deze week wel de week van de werkkippies zo te lezen!! Ik heb juist een rustige week. Ik werk normaal 4 dagen maar hoef deze week alleen maandag en dinsdag vanwege een bruiloft woensdag. Het leek me dan ook wel zo lekker om donderdag ook vrij te zijn. Nu nog wat beter weer. We wilden net buiten gaan eten toen het begon te plenzen, dus toch maar binnen gezeten.

Poeh: zo te lezen is iedereen erg nieuwsgierig naar je vk-bezoek, we zijn benieuwd! Ik hoop dat alles goed was!

Miranda: Het zou fijn zijn als het wel je eisprong was, dan heb je in ieder geval op tijd geklust . Als ik uitga van een 28 dagen cyclus dan zou ik mijn eisprong morgen moeten hebben maar had afgelopen vrijdagmiddag een tijdje buikpijn links onderin mijn buik. Ik heb het idee dat dat mijn eisprong was maar weet het ook niet. Vanavond toch voor de zekerheid mijn vriendje verleiden .

Nathalie: lekker gezwommen? Je bent er maar druk mee! Leuk dat je vanmiddag op een kraam- en kinderafdeling geweest bent! Al die dikke buiken, sinds ik het zelf ook wil zie ik ook overal dikke buiken.

Dotje: Wat vervelend dat je moe en misselijk bent. Maar het is fijn dat je lekker vakantie hebt, dan kun je in ieder geval lekker rustig aan doen. Geniet er maar lekker van!!

Zo, er waren veel verhaaltjes om op te reageren. Tot straks!

Liefs Mosa

Hey Meiden,

Pffff wat een warmte vandaag he.... Hier lekker vrij gehad vandaag en onder de parasol buiten gezeten en bezig in een heel spannend boek...

Dotje wat grappig, ik kom inderdaad uit Groningen. Wie weet komen we elkaar straks wel tegen tijdens de bevalling en krijgen we het over het forum en leren elkaar zo kennen haha... Wel heel toevallig allemaal, voel me ook nog eens precies zoals jij.. Ongelooflijk moe, geen eetlust en weeig op de maag.... Maar niet zo dat ik moet overgeven....
Grappig...

Ja ben lekker een weekje vrij ff bijkomen en wat dingen hier   in huis doen, want dat blijft er de laatste tijd echt bij. Want ik merk echt dat ik soms echt ff niet meer kan. Nog 2 week dan hebben we de eerste echo en vk bezoek zo spannend he. Kan eigenlijk niet wachten maar helaas meot het wel. En weet je als het goed is is over 4 weken de ergste moeheid en misselijkheid over. Dus ik ga ervoor.

Ik ga zo mijn bedje in aangezien ik toch niet kan uitslapen en mijn vriendje morgen wel gewoon moet werken.

slaap lekker allemaal.

Elmoo het wordt zo wel heel grappig he, zo voel ik me ook maar vandaag ging wel weer iets beter met de misselijkheid.  Ga je toevallig ook naar de verloskundige stadspraktijk bij het UMCG.

Dotje en Elmoo, wat toevallig dat jullie allebei uit Groningen komen. Misschien kennen jullie elkaar wel

Ik ga nu naar bed, lekker klussen en dan vroeg slapen. Morgen is het voor mij weer vroeg dag. Weltrusten allemaal!!

Liefs Mosa

Hey Meiden,

Hier was ik ook weer ff voor het slapen gaan. Het water was weer heerlijk vandaag, maar mijn lichaam dacht echt van bekijk jij het lekker ff, ik ga gewoon je heup pijn doen, dan klets je maar ivm dat je zwemt, hihih. Dus meer gekletst dan gezwommen eigenlijk. Een beetje door water heen en weer gelopen en geploeterd, dus wel wat beweging gehad. Maar mijn linker heup is toch nog niet in orde. Gelukkig mag ik woensdag daarvoor weer naar fysio. Dacht ff dat het morgen woensdag was, maar helaas nog maar dinsdag. Maar heb morgen wel hydrotherapie. Dus eens kijken of ik hem kan verleiden dat ie me eerder behandeld. Hahha dat klinkt wel heel dom. Nou ja opzich leuke fysio, hihih. Ohh Nathalie! Nee meiden ikke is brave meid hoor, ik zit gewoon ff te dollen. Heb meestal van die oude fysiotherapeuten, artsen of vrouwen. Maar nu dus een wat jonger iemand. En we zitten altijd gezellig met elkaar te babbelen. Tenzij hij me onwijs pijn doet, grrr!

Elmo & Dotje, grappig dat jullie uit Groningen komen. Was daar het weekend geen pleintjes basketbal? Volgens mij had ik dat ergens gelezen. Was daar paar jaar geleden ook. Heb namelijk rolstoelbastkebal gespeeld. Echt kei gezellig daar in Groningen. Ohh en wat waren we verbrand toen. Of is dat tournooi nog?

En toen wist ik niet meer wat ik wou zeggen, zit hier maar naar het scherm te staren. Ik hou het hier dus maar bij voor vandaag. Wens jullie allemaal fijne nacht en tot morgen.

Liefs Nathalie

Ohhh meiden we hoeven helemaal niet zoveel berichtjes meer, dan zijn we alweer bij de 700! Het gaat de goede kant op. Als alle trouwe kippies nu eens flink aan tokken, zijn we er zo, hihih.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                          25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Terug
Bovenaan