kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Heeej meiden super zeg!!!
onze nieuwe topic alweer!!
wat gaat het snel!
Hopelijk komen hier veel zwangere kluskippies bij!
dat zou geweldig zijn he!!
Ik duim voor jullie allemaal!!
Mosa sterkte ermee dat je rd'tjes nog steeds maar niet komen.
lijkt me niets die onzekerheid..
hou je taai meis. ik duim voor je!

En Collie, goed bezig hoor, nieuwe topic openen!! leuk!!
En dat werk wat je doet is ook mooi hoor.
ik werk dus ook in de zorg en heb ook aantal keren tijdens mn opleidingen op Somathiek gewerkt.
ik vond dat altijd erg mooie afdeling.
fijn en bijzondere contacten met de clienten!
Ook PG vond ik erg leuk..
Maar nu in de thuiszorg kom ik bij allebei dus helemaal ideaal he!
Ik heb mn Verpleegkunde 4 diploma en wil ook graag later richting het ZH op EHBO of kinder afdeling. maar daar moet ik eerst voor bijscholen..
maarja eerst kindjes hier en dan later weer verder leren en werken.. dat zijn mn plannen tenminste.. je weet nooit hoe het loopt
en het werk wat ik nu doe vind ik ook prima, alleen weinig uitdaging maargoed.
beter werk wat leuk is dan thuis zitten he..
dit is super omdat ik avonden en weekenden werk en dan mooi overdag bij zoonlief bent! dat vind ik o.a. het prettige aan werken in de thuiszorg!

Nou meiden ik ga ff eten met mn zoontje, manlief komt later en dan moet ik bijna meteen weg, dus druk avondje...
Ik denk aan jullie..
Fijne avond en nogmaals veel geluk in deze nieuwe topic!!!
Ook ff mn bannertje erbij he.....

een nieuw Kluskippies topic!!!!!

Gezellig meiden wat gaat de tijd snel hè. Ik hoop dat dit weer een heel vruchtbaar en gezellig topic mag worden. Waar we lief en leed kunnen delen met elkaar. En hopelijk veel mooie momenten mogen beleven.

Ik wou ff komen vertellen dat de rd-tjes nog niet zijn gekomen. En ook niet hints heb dat ze gaan komen vandaag. Dus we zullen zien. Ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet zeggen. Ben beetje beduusd en voel me ondanks dat het niet nodig is toch een beetje schuldig.

Liefs Nathalie

Niet schuldig voelen Nathalie.
laten we deze topic leuk beginnen.
ik was misschien te nadrukkelijk bezig om hard voor jou te duimen in de andere topic
maar natuurlijk gun ik alle meiden dat ze in deze topic zwanger mogen worden!!
Net zo als jou, allemaal!!!!!
Blijven duimen en gezellig allemaal mee blijven kletsen meiden...
hou moed!! hoe moeilijk ook soms dat begrijp ik goed.
ik heb ook die onzekerheid nog steeds ookal mag ik dan zwanger zijn, het kan nog fout gaan!! maar we moeten het leven positief blijven zien anders is er niets moois meer...
meiden zet m op!!
Denk aan jullie..
Eetse allemaal en totlaters....
xxx

He meiden wat nu ik had helemaal niet door dat we al aan de 700 zaten hihiih wat gaat het snel zeg!!!!
Lieve joepie.... ik begrijp je wel een beetje maar zo word het echt niet bedoeld meid!!!! dat geloof ik echt niet, en wat je zegt over een ieder huisje... heb je gelijk in! maar we zijn hier allemaal om 1 ding om dat we zwanger willen raken wij allemaal of het nu de tweede ronde of de 20 ste is en wat we ook meemaken we hebben allemaal de wens!!! dikke zoen voor jou joepie maar probeer het niet persoonlijk op tevatten

Nou hier gaat het weer beterder, ik had gisteravond opnieuw koorts, maar na een goede nacht slapen is de koorts nu gelukkig weer weg.
de kuur is nog niet op dus die moet ik nog even afmaken maar dat is niet erg.
ik ben zow benieuwd of ik zwanger ben, we hebben nu wel goed rond de ovulatie kunnen klussen dat vind ik echt een voordeel van de ovulatie test!!!! en nu maar rustig afwachten ihihhih mijn nod komt ook weer in zicht nou ja we blijven gewoon rustig

Nathalie je vroeg laatst naar dat onderzoek, ja er word dan alles na gekeken en dan stellen hun de diagnose, nu benoemen we het als cvs/me maar ik wil dat liever niet over mezelf zeggen als het misschien niet het geval is, ik ga er wel van uit hoor, maar goed ik vind het gewoon prettig als er een gespecialaseerde arts naar kijkt.

zo meiden ik ga even de afwas doen en vanavond nog een groote stijk pffff gezellig hoor ihihihhiih nou ja man lief is er niet die moet werken dus dan word ik ook niet jaloers als hij lekker op de bank ligt tv tekijken hihiiihih.

nou dikke knuff van Petra

Aaah wat een mooi plaatje Nathalie!! lief!!!

En Vlinder wat fijn dat je koorts weg is, maar rot zeg zo'n blaasontsteking maar hopelijk ben je ondanks dat toch zwanger geraakt als jullie zoveel hebben geklust he..
ik duim voor je meis!
En lief wat je nog even tegen Joepie zei!
Ik vind zo moeilijk om dat haar uitteleggen.
Jij hebt dat mooi verwoord meis! dankje!

Hier net heerlijk shoarma gegeten..
zelfs zoonlief heeft n half broodje op en heerlijk wat vleesjes. vind ik wel knap van hem!
Hij eet altijd heerlijk alles mee! zo fijn!
Hij wordt al echt groot vind ik dan.... geweldig
nou meiden ik klets weer veel te veel hier he...hihi ohoh..
wie weet zit er weer nieuwschierig aagje mee te lezen, maar dat boeit me niet meer hoor.. vind het hier gewoon veel te gezellig en kan jullie niet te lang achter laten haha.
xxx

Hhaha MamaJM hoelang heb je het nou volgehouden om niet te kletsen?
Wat denk je nieuwe topic, die krijgen ze nooit vol zonder mij. Gelijk heb je hoor meis dat je gewoon weer gezellig mee kletst.

En hoop dat de ander meiden dat ook blijven doen. Joepie knuff!

Ff nieuw Bannertje gemaakt, eens kijken wat dat mannetje met zijn stokje gaat doen!

Liefs Nathalie

Ja weetje, als ik me moe voel klets ik gewoon minder mee dus het ligt eraan hoe ik me voel.
nu gaat t op zich wel weer gelukkig...
vaak als ik gegeten heb voel ik me weer fitter.
net lekker met zoonlief buiten met de bal gespeeld. is hij heel gelukkig hihi!!
En papa is er ook al dus op zich nog wel op tijd omdat ik zo moet gaan....
Nou meiden spreekjullie laters weer!
Knuf en fijne aaf
xxx

Terug
Bovenaan