kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Goedemorgen allemaal!

Echt heerlijk Nathalie, lekker een weekendje weg! Is denk ik ook een goede afleiding voor jou zo net na je nod! Ik hoop dat je lekker uitgerust en ontspannen weer terugkomt!

Hoe gaat het met de rest van jullie? Ik ben op mijn pakketje met zwangerschapstesten en ovulatietesten aan het wachten. Ik twijfelde over ovulatietesten maar ik had afgelopen maandag erge krampen in mijn buik.  Op dat moment  had ik wel een ovulatietest willen doen  om te kijken of mijn eisprong misschien toen pas was. Dan weet ik in ieder geval dat het logisch is dat ik nog niet ongesteld ben. Ik hoop dat de postbode zo komt, want ik moet straks nog even weg. Ik wil wel graag morgenochtend testen! Maar als de test morgen negatief is,  ben ik in ieder geval met mijn thermometer en ovulatietesten  goed voorbereid voor de volgende ronde .

Liefs Mosa

Heeeej goedemorgen meiden..

er is hier vanochtend nog niet eens gekletst...hihi gisteravond te laat geworden? of gewoon allemaal lekker druk he.. kan allemaal
Ik heb een leuke party gehad. met mooie omzet en het was ook heel gezellig vooral dus...en het ging goed. ik hield het vol gelukkig! Met koffie in mn mik hoor haha...

Hej Mosa, jij al 10 dagen overtijd meis...pfff hoe hou je het nog vol.
jammer zeg, of een vage cyclus of misschien toch zwanger?? ik hoop het laatste voor je..
en anders idd zachtjes landen hoor, waar dan ook meis!
En ik heb idd schijt aan diegenen die het lollig vinden om met me mee te lezen.
als zij zo sneu en nieuwschierig zijn nou dan doen ze dat maar lekker he..
Kga niet mn leven laten beinvloeden door hen. en schrijf hier gewoon lekker mee.
vind het veel te gezellig en leuk!!
kan jullie niet zo lang missen hoor...hihi

Collie, ik heb misschien idd nog hele plannen voor de toekomst. maar dat is allemaal evt als mn kid(s) groot zijn en naar school gaan hoor, dan heb je daar iets meer tijd voor denk ik dan dat ze thuis om je heen drentelen.
Het komt eigenlijk omdat ik na mn VP4 opleiding nogal snel zwanger was en dus eigenlijk nooit echt als VP-er heb kunnen werken, maar een hee klein poosje, dus te weinig werkervaring heb zeg maar..... vandaar al mn plannen...hihi
Ach en ik heb dat diploma en dat loopt nooit meer weg, dus dan iets bijscholen moet toch na zo'n lange tijd..ik   zie dat wel zitten hoor. waar een wil is, is een weg he!!?!!!!
Maar nu eerst lekker dit werk hoor, wat mooi gecombineerd kan met huishouden/kinderen en gezin. dus wat wil ik nog meer....?! hihi niks..

Nathalie wat spannend dat die rd'tjes bij jou nog steeds niet komen, je temp zakt dan wel ietsiepietsie, maar we houden hoop. geen bloed geeft moed!!

Wat hebben jullie toch allemaal ook weer lieve plaatjes gevonden!! hopelijk helpen de glitters!!

Hier verder geen nieuws. gaat rustig en goed en hoop nog steeds dat dat zo zal blijven gaan....
Hier lekker rustig dagje vandaag. geen verplichtingen dus heerlijk genieten en rustig aan doen.
als het dan ook nog wat zonniger wordt en die rare regen ff wegblijft ist helemaal super...
Meiden fijne dag en totlaters!
Liefs mij

Hi Lieve Meiden, ik was er nog wel hoor, maar heb toen mijn mannetje uit bed ging en ik heb getemperatuurd (36,61) nog lekker ff me omgedraaid om ffies wat bij te slapen. Gezien het vandaag een lange dag gaat worden. Dus zit nu lekker met een broodje ff te kijken hoe het met jullie allemaal gaat.

Mosa nog steeds geen rd-tjes meis, hier ook niet! Nog niks te bekennen. Dus we wachten nog maar ffies af hè. Ik heb net ff terug gelezen in mijn dagboek. Want Mickje zei: 22 + 36 +28 = 28,6666 dus 29. Dat zou inhouden dag vandaag mijn nod is. Dus ikke ff gekeken. En 1 mei werd ik toen ongi en 29 mei weer. 30 mei zou mijn nod toen zijn maar werd een dag eerder dus was idd 28 dagen en dat in de ochtend. Dus meiden nog niet gaan juichen dat ik overtijd ben hoor, hihihih. Ik zal het nod lijstje ff aanpassen. En ook ff neerzetten wat mijn nod is als ik 36 dagen cyclus heb. Eerst maar eens dat overleven en dan kijken we wel eens weer verder.  

Meiden mijn nod is vandaag! hahahah ja ik ben lekker wispelturig, maar ik spreek Mamoetje net gezellig op msn en heb het er met haar over en omdat mijn cyclus vorige keer 28 was, moet ik dat nu ook gewoon aan houden. De vorige cyclussen moet je gewoon in gedachten houden zegd ze. Je lichaam houd meestal je laatste cyclus aan. En tja het kan natuurlijk in begin ook ontpillen geweest zijn. Dus ach ik laat het lekker zo staan, hihih. Zet die van 36 dagen er nog wel ff bij, kunnen jullie me toch nog een beetje in de gaten houden het weekend. En hoop dat ik maandag (of zondag avond) kan melden dat er nog geen rd-tjes zijn, maar verwacht het niet.

Brr het regend hier. Gisteren lekker leuke rok aan, dacht doe ik vandaag weer aan. Leuke reacties op gehad enzo, hihih. Maar nu regend het. Jaa daagggg. Ik ga zo maar eens ff onze tassen voor het weekend in pakken. Want mijn mannetje is druk aan het werk. De overige was opruimen en dan is het denk ik wel weer bijna tijd om te werken. In tussentijd kom ik uiteraard nog ff bij jullie kletsen, hihih.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                           04-07-08       (36 dgn)
Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                  26-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Zooo daar zit ik dan gezellig op het overtijd bankje met Miranda, Mosa & Esseltje. Meiden zou wel fijn zijn als 1 van jullie zwanger is hoor! Maar we zetten in op ALLEMAAL! Ik ga het weekend heel erg voor ons allemaal duimen. Dat Maureen en Kimmie er ook maar gezellig bij mogen komen zitten. Of zou natuurlijk fijn zijn te lezen dat er iemand is geland in zwangerschapsland! En dan zijn we alweer in de maand JULI meiden, wat gaat de tijd toch snel hè. Nou jaaaa soms ook heel erg langszaam. Heel wat lieve meiden die alweer lekker fanatiek aan het klussen zijn en in wacht stand zitten. Meiden have fun en allemaal heel veel succes!

Ik ga nu ff wat inpakken, anders vergeet ik dalijk de helft, hihih.
Ook de voorbereidingen voor de rd-tjes gaan mee. En termometer niet te vergeten. We zullen zien wat we nodig hebben. Volgende ronde wil ik in elk geval vanaf dag 1 mijn temperatuur opnemen. Ik ben nu 18 juni pas begonnen. En in begin was mijn temperatuur 36,44 geloof ik. Dus nu nog wel iets hoger maar niet veel. We zullen zien!

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden..wat is het weer lekker vol wachtbankje zeg..
pff spannend!! hopelijk snel voor jullie allemaal meer duidelijkheid!
Ik duim!

Nathalie ik kom jou alvast HEEEEEEEEEEEEEEEL fijn weekend wensen al is het nou met of zonder rd'tjes!!???!! het wordt vast genieten...

Alle andere meiden natuurlijk ook al vast met alles wat je gaat doen...
Ik ga nu even weer naar bed. ben weer helemaal op en moe.
mn lichaam heeft echt rust nodig dus die neem ik dan ook zeker!!
want ik weet waar ik het voor doe!
Meiden totlater. liefs mij

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Ps. Mosa en de rest van de meiden op het wachtbankje ik hoop dat jullie een deze dagen positief mogen testen. Denk aan jullie en duim voor jullie ALLEMAAL! Ik weet niet of ik vanavond voordat ik weg ga nog ff langs kom, maar dat zien jullie dan wel. Anders tot zondagavond/maandag!

=xXx=

hoi hoi,

Ik kom even weer om het hoekie kijken hoe het met mijn vriendinnetjes gaat :)
wat een raar weer he, vanmorgen goot het hier het leek wel herfst ... en nu schijnt het zonnetje weer ihihhih
vandaag is de school vakantie begonnen heeeeeeeeeerlijk!!!! we gaan niet op vakantie maar gewoon die rust dat je niet om tien over acht op de fiets hoeft tezitten dat is echt vakantie hihiihih ik vind het wel balen hoor dat we dit jaar niet weg gaan maar ja we zijn nog maar net 2 maand getrouwd en dat wAs lekker duur ihihihh maar ja zo gaat dat en... je kunt niet alles hebben he.
oww Collie ik heb niet dit weekend mijn nod maar het volgende weekend, dus we mogen nog even wachten ihihihih niks aan he dat wachten.
Ik ben gewoon uitgegaan van mijn normale cycles dus 28-30 dgn en dan kom ik uit op 5 juli maar wat wel grappig is ik was echt dus precies 14 dgn na mijn eerste bloeddag   aan het ovuleren was.
Ik had vanmorgen even mijn schoonzusje gebeld want die vertelde me dus twee weken geleden dat ze zwanger was, ik had haar al een poosje niet kunnen berijken maar vanmorgen had ik haar eindelijk aan de telefoon, maar heel erg verdrietig, ze is nu 8 weken, en gister is ze gaan bloeden, gelukkig mocht ze meteen een echo maar het hartje klopt niet meer, het kindje ziet er verder heel goed uit, het zit er nu dus ook nog, raar is dat he ik vind het zo verdrietig voor haar. nu wachten tot het er van zelf uitkomt wat lijkt me dat zwaar!!!!
oww ik heb gister zo iets erg gezien, ik was aan het googelen op afbeeldingen bij bevruchting na 1 week, ik dacht misschien kun je iets zien oww toen zag ik zo iets ergs, ik heb gewoon niet kunnen slapen, ik kwam op een site van abortus waar je dus gewoon de kindjes zag ik heb echt zitten huilen ,i k snap het niet dat zo iets mag zo erg!!!!! ik hoop dat ik die beelden snel van mijn netvlies krijg want ik zie het steeds voor me brrrr
nou snel even een ander onderwerp hoor peet want hier worden we niet vrolijk van.
Oww Nathalie veel plezier he dit weekend, geniet er van en hopelijk kom je zonder de rdtjes weer thuis, je weet het maar nooit!!!!!!
zooo en dan ga ik zo mAAr even naar de winkel je staad zo weer in de supermarkt je kunt er maar beter gaan wonen ihihihii ( lekker dom)

nou meiden doe rustig aan en tot snel liefs pera

Terug
Bovenaan