kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Mijn mams belde of ik ff mee wou rijden naar de stad, want hun huistelefoon is stuk. Mijn paps had hem meengenomen naar buiten een paar dagen geleden en toen kwam er een stort-regenbui en daar kon ie niet echt tegen, hihih. Mams heeft het nog met de fohn geprobeerd te drogen en laten liggen enzo, maar hij doet steeds vaag enzo. Dus wou ze ff kijken voor een nieuwe. Ik ga dus ff met haar daar heen. Spreek jullie later vanavond!

Liefs Nathalie

Hallo lieve kippies!!

Kom net lekker onder de douche vandaag, heerlijk. En dacht ga nog even bij de kippies kijken.

Vlinder: Idd mooie woorden!! fijn dat de koorts weer weg is! Spannend je nod zondag! Ga je het weekend ook al testen?? Blijf voor je duimen!! Succes deze zenuwslopende dagen.

Nathalie: Gezelig naar de stad geweest?? Nog geslaagd voor een telefoon?? Nog met meer thuis gekomen??

Mamajm: Thuiszorg lijkt mij ook wel leuk! Alleen nu nog niet. Ik zit liever op 1 plek. krijgen  Als ik evt kinderen mag lijkt mij dat ook voor mij een goede optie! Wat leuk dat je nog zoveel toekomst plannen hebt!! Later nog weer verder leren? Lijkt mij wel moeilijk!! Ik hoop voor je dat al je plannen uit mogen komen!!

Verder geen nieuws vanaf deze kant.

Liefs Collie.

Hoi allemaal,

wat hebben jullie gezellig gekletst eerder op de avond. Net waren mijn ouders er om stroomdraad op te hangen zodat we de katten in de tuin kunnen laten zonder dat ze er uit kunnen. In het begin dacht ik dat stroomdraad zielig zou zijn, maar als het goed is krijgen ze één keer een schokje en daarna durven ze niet meer over de schutting.   Ik hoop het maar. Ze waren wel heerlijk aan het rennen en spelen in de tuin, was wel erg lief. Achter alle vliegjes aan natuurlijk!

Spannend Nathalie, dat je nog niet het idee hebt dat de rd-tjes komen! Is een goed teken!

Petra: wat goed dat je ovulatietesten gebruikt hebt. Was je eisprong ook netjes twee weken voor je nod op 5 juli. Of heb je je nod daarop aangepast? Zou wel helemaal geweldig zijn als het nu weer raak zou zijn! Ik zal volgende week voor je duimen! Je zag het aan maMaJM, het kan zo weer raak zijn!

maMaJM: idd leuk dat je weer zo actief meekletst! Eigenlijk moet je ook gewoon schijt hebben aan mensen die mee willen lezen. En blijkbaar heb je dat ook, hartstikke goed hoor! Ik ben trots op je

Even nog mijn bannertje plaatsten, ik ben dus nog steeds aan het vliegen boven het water. Mijn benzine (lees geduld) begint aardig op te raken dus laat me maar neerstorten of netjes landen in zwangerschapsland

Tot straks!
Liefs Mosa

Hier nog geen rd-tjes te bekennen. En ook nog steeds geen voortekenen dat ze in aantocht zijn. Dus als het vannacht ineens zou gebeuren sta ik wel verbaasd. Vanmiddag toch wel ff tampons gekocht. Ik zit eigenlijk qua beleving al in ronde 5, hiih. Gek hè! Denk dat ik daar al mezelf op ingesteld heb als zelfbescherming. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.

Voordat ik morgenavond weg ga naar het heerlijk Luxemburg kom ik zeker nog ff langs hoor. Ik ga nu naar bedje en eerst ff temperaturen dalijk. Dus ik kom zo nog wel ff terug, voor mijn laatste berichtje van vandaag. Dan klets ik ook ff bij met jullie.

Liefs Nathalie

Ik heb ook al bijna twee weken de tampons klaarstaan in de badkamer, maar ook nog niet nodig gehad! In het begin deed ik er 's ochtends voordat ik naar mijn werk ging nog wel één in voor onderweg, maar dat doe ik nu niet eens meer!

Ik snap dat je voor je gevoel al in ronde 5 zit Nathalie maar voorlopig is het nog niet zo ver, en wie weet kom je niet toe aan ronde 5! Moet je morgen ook nog werken voordat je weggaat?

Ik was nog even op zoek naar een leuk plaatje en ik heb een goeie gevonden! Onder het mom van, we kunnen wel wat glitters gebruiken hier:

Weltrusten alvast, ik ga nog even 'Absolutely Fabulous' afkijken dan ook naar bed.
Liefs Mosa

Dat de rd-tjes toch wel komen deze ronde, want mijn temperatuur is 36,97
Het schommeld de laatste dagen. Maar ja ook dat zegd natuurlijk niet alles, omdat ik niet weet wat mijn normale temperatuur is.

Mosa je moet gewoon zachtjes landen hoor meis. Hopelijk in zwangerschapsland en anders stap je halverwege maar uit in de duiveltjesland, maar niet springen hoor, das niet goed voor je!   Ik ga morgen nog ff tanken. Met mijn auto, hihih. Zal meteen ook ff brandstof voor mezelf meenemen, want denk dat ik ook nog wel ff te gaan heb. Of het moet zo ineens plots komen, dat kan natuurlijk ook. We wachten af. Pff wachten wachten wachten hè. Wie zit er eigenlijk nog meer in wachtstand of zijn wij de laatste van juni, nee toch? Miranda en Esseltje hebben we ook nog niks van gehoord. Ben wel benieuwd hoe het met die meiden gaat.

Meiden ik ga proberen te slapen. Wens jullie goede nachtrust en tot morgen nog ffies. Dan moeten jullie een paar daagjes zonder me het topic vol kletsen. Maar dat gaat vast wel lukken.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Ik heb ook nog ff een mooi plaatje gevonden.
Gezellig dat je ook nog wakker bent Mosa, hihi
Ik ben moe, maar kan niet slapen, beetje onrustige benen
Morgen ochtend ga ik de tassen pakken, en thuis de was wat ik niet mee hoef opruimen. Heb vandaag echt alles gewassen en laatste hangd nu te drogen. De rest is allemaal al schoon en droog. Het meeste ook al opgevouwen dus hoef ik dan alleen op te ruimen of in te pakken voor weekendje weg.

Morgen middag moet ik eind van de middag nog ffies werken.
Dus wil morgen vroeg eigenlijk alles aan kant hebben dat ik uit werk ff iets kan eten samen met mijn mannetje en dan gaan rijden. Mijn schoonouders zijn vanavond al lekker gegaan. Dus morgen staat de tent, is het luchtbed op gepompt, hoeven we alleen kussens, dekbedden en nachtkleding uit de auto te halen en dan kunnen we lekker slapen. Nou ja eerst nog ff bij kletsen natuurlijk en lekker ff wat drinken. Ik neem dit keer mijn laptop mee, zodat ik mijn dagboek bij kan houden en dan typ ik daarin ook wel wat voor jullie dan kan ik dat als ik thuis ben zo plakken, dan blijven jullie toch een beetje op de hoogte, hihih. Helaas is daar geen internet mogelijkheid. Maar goed misschien aan andere kant ook wel beter, kunnen we lekker ff tot rust komen, hihihih.

Mijn schoonmams en een tante die daar ook op de camping staat gaan vaak stuk lopen. Nu hebben ze een rolstoel route ontdekt op de kaart dus die gaan we waarschijnlijk zaterdagavond doen. Ik kan namelijk niet zo heel lang lopen dus ben benieuwd wat het gaat worden, hihih. Heb er wel zin in. Tis echt mooi omgeving daar. We hebben tuin ligbed al in de auto staan, die hadden mijn ouders op zolder en gebruiken die niet. Dus ik ga heerlijkkk in de zon liggen het weekend, mmm heerlijk vooruitzicht!

Jeetje tis nog hele lap tekst geworden, hihih. We zijn niet alleen Mosa. Maureen en Kimmie zijn er ook nog dus we hebben nog alle hoop op een zwanger kluskippie in juni hoor meiden. We duimen heelll hard en natuurlijk ook voor de andere meiden die helaas weer ronde verder zijn.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan