Ik heb ook nog ff een mooi plaatje gevonden.
Gezellig dat je ook nog wakker bent Mosa, hihi
Ik ben moe, maar kan niet slapen, beetje onrustige benen
Morgen ochtend ga ik de tassen pakken, en thuis de was wat ik niet mee hoef opruimen. Heb vandaag echt alles gewassen en laatste hangd nu te drogen. De rest is allemaal al schoon en droog. Het meeste ook al opgevouwen dus hoef ik dan alleen op te ruimen of in te pakken voor weekendje weg.
Morgen middag moet ik eind van de middag nog ffies werken.
Dus wil morgen vroeg eigenlijk alles aan kant hebben dat ik uit werk ff iets kan eten samen met mijn mannetje en dan gaan rijden. Mijn schoonouders zijn vanavond al lekker gegaan. Dus morgen staat de tent, is het luchtbed op gepompt, hoeven we alleen kussens, dekbedden en nachtkleding uit de auto te halen en dan kunnen we lekker slapen. Nou ja eerst nog ff bij kletsen natuurlijk en lekker ff wat drinken. Ik neem dit keer mijn laptop mee, zodat ik mijn dagboek bij kan houden en dan typ ik daarin ook wel wat voor jullie dan kan ik dat als ik thuis ben zo plakken, dan blijven jullie toch een beetje op de hoogte, hihih. Helaas is daar geen internet mogelijkheid. Maar goed misschien aan andere kant ook wel beter, kunnen we lekker ff tot rust komen, hihihih.
Mijn schoonmams en een tante die daar ook op de camping staat gaan vaak stuk lopen. Nu hebben ze een rolstoel route ontdekt op de kaart dus die gaan we waarschijnlijk zaterdagavond doen. Ik kan namelijk niet zo heel lang lopen dus ben benieuwd wat het gaat worden, hihih. Heb er wel zin in. Tis echt mooi omgeving daar. We hebben tuin ligbed al in de auto staan, die hadden mijn ouders op zolder en gebruiken die niet. Dus ik ga heerlijkkk in de zon liggen het weekend, mmm heerlijk vooruitzicht!
Jeetje tis nog hele lap tekst geworden, hihih. We zijn niet alleen Mosa. Maureen en Kimmie zijn er ook nog dus we hebben nog alle hoop op een zwanger kluskippie in juni hoor meiden. We duimen heelll hard en natuurlijk ook voor de andere meiden die helaas weer ronde verder zijn.
Liefs Nathalie