kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

He Lieve meiden,

Even hier een update...

Hier nog steeds geen RD te bekennen... SPANNEND!!!

Morgenvroeg ga ik voor het eerst testen in 6 rondes... MIJN EERSTE TEST!!!

Voor alle andere meiden, ik duim voor jullie..

Dikke knuf

Kipke Esseltje

ESSELTJE!!! Wat spannend voor je meis!!!! Ik hoop het zo voor jullie! Dan zit je ook niet in de onzekerheid of het allemaal goed zit!

Duim duim duim! Fijn dat je even een update geeft, en morgen gelijk vertellen hoe het is gegaan he!? Laat ons niet te lang in spanning!!

Een paar berichtjes hierboven heb ik een site genoemd waar je lid van kunt worden, dan kunnen we ook lekker van ons aftypen, zou leuk zijn als je je daar ook aanmeld!!!

Ik denk aan je!

Liefs Joepie

Hoi allemaal!

Ik blijf ook altijd liggen met mijn benen opgetrokken Petra! Ik weet niet of het echt helpt, maar waarom ook niet? Wat leuk dat je gisteren naar de dierentuin bent geweest! En wat heerlijk dat je vanochtend lekker mocht blijven liggen!

Maureen, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, maar balen dat je toch ongesteld bent geworden na afloop. Jullie hebben vast veel lopen fantaseren op vakantie

Essel, wat ontzettend spannend! Ik hoop het zo voor je!! Ik zal morgenochtend heel erg voor je duimen, hopelijk kom je dan daarna helemaal blij het goede nieuws vertellen!! Succes!

Liefs Mosa

PS Ook nog even reclame maken voor het nieuwe forum. Daar kan niemand meelezen buiten degenen die aangemeld zijn. Het is er al erg gezellig!

Esseltjeeeeee meis ik denk aan je en duimduimduimduimduimduim voor jou!
Wat super je eerste test. Ik hoop het echt zo voor je meis.

Ohh word er helemaal hyper van, hihih

Dikke knufff Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                               08-08-08 (32 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                              10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde - 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    

Lieve meiden, bij deze een berichtje namens MamaJM
Wegens privé omstandigheden heeft ze me gevraagd of ik haar van ons lijstje af wil halen. Ze heeft laten weten alleen nog te kletsen bij new mommies!

Dit is niet om jullie en ze vind het ook niet leuk dat het zo moet!
Met het kleine wondertje is alles goed hoor, maak jullie geen zorgen

Misschien als ze er weer aan toe is dat ze zelf nog komt kletsen.

Maar ik wou jullie dit alvast ff laten weten namens haar!

Liefs Nathalie

Voordat ik naar fysiotherapie moet ff snel hier spieken
Maar helaas Esseltje is nog niet langs geweest, hihih

Wens iedereen fijne dag en tot strakkies!

Liefs Nathalie

Nathalie, jij bent er ook weer vroeg bij ;) Veel succes bij de fysio.....

Esseltje waar blijf je? Ik duim zo voor je dat je goed nieuws kan komen brengen!!!

Terug
Bovenaan