kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hee meiden, Even snel,

Natalie: Spannend hoor.. Morgen je NOD.. En je ging nog even wachten met testen! SPannend weer hoor.. ook nog een hoge temp!

Gerdien: Nog steeds misselijk maar alleen sochtend.. En de eerste aankoop al gedaan.. De kinderwagen is juist het enigste wat ik nieuw wil maar dat komt omdatik een hele mooie op het oog heb van burbery..

nou heb weer een super druk weekend dus reageer weer weinig dit weekend..en vanaf volgende week kan ik overdag neit meer reageren.,

Nou nog 6 uurtjes en dan he ik alweer weekend.. MOrgen solicitatie en zaterdag met vrienden van mijn moeder zusje en mij (ook beetje van me vriend) wat doen.. wat weten we nog niet.. Of we gaan naar hauwert (daar wonen ze) of we gaan hier naar madurodam en daarna naar scheveningen.. Deze vrienden hebben we 5 jaar geleden ontmoet in het vliegtuig ondeweg naar turkije.. Ze bleken in hetzelfde hotel te zitten en we zijn de hele vakantie met ze opgetrokken.. hun bleven een week langer! SIndsdien zijn we elke herfstvakantie met ze naar turkije geweest.. Heel gezellig.. Moet wel ff wennen want vanaf af dit jaar ga ik niet meer mee.. Martin is daar vorig jaar erg ziek geworden dus die wil lie ver ook niet meer en we heben het geld er neit voor dit jaar.. Wel jammer is altijd super gezellig.. maarja maken we het zaterdag wel extra gezellig.. En zondag helemaal NIETS! Heerlijk lekker een pyyamadagje en savonds chinezen bij me ma zoals elke zondag!

Nou meiden ga nog even wat uitvoerern op me werk!

xxx Mamoetje

Nog ff snel een update van mijn kant. Net getempt en dat was 37,50
Best hoog voor iemand die morgen ongi moet worden, hihih
We zullen morgen ochtend zien wat temepratuur dan is meiden
Voor nu weltrusten en klets morgen weer ff verder

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Ik had het topic ook weer gelzen ja.. Moest er wel om lachen.. ze kletst nou ook mee bij dat andere topic waar ik zit.. weet neit wat ik ervan moet denken.. Reageer er zowiezo al niet veel meer want vergeet het telkens.. hihi..
dit is wat mamoetje zegt....

sorry hoor maar ben ook net als ieder ander die gezellig mee wil kletsen..anders zou het betekenen dat ik hier nergens mee kan praten..
ik wil het graag gezellig houden,tenslotte komen we hier allemaal voor het zelfde

Je bent hier welkom Corina

Ik weet nog niks meer, kweet alleen dat ik heel erg moe ben
Zat net ff rustig en toen dommelde ik steeds weg
Ik ga maar eens ff douchen, misschien helpt me dat een beetje

Voel me ff niet zo happy, gek hè, misschien stemmingswisselingen ofzo
Vergeet echt alles vandaag. Heb al een bord laten vallen, me gestoten
Gaat lekker hier! Maar goed nog geen rd-tjes gelukkig
Al zegd mijn gevoel nu een beetje dat die misschien toch wel gaan komen
Maar we zullen zien!

Liefs Nathalie

hey nathalie,

stemmings wisselingen is wel een goed teken hoor,voor jezelf is het natuurlijk minder leuk....
maar het kan wel een teken van een zwangerschap zijn hoor!
en vermoeidheid ook!
waarom denk je dat het misschien toch niet raak is? zeg je dat om misschien de teleurstelling tegen te gaan voorhet geval dat je ongi wordt?of heb je ook echt zo'n gevoel dat je ongi wordt of gaat worden?
ps;wanneer ga je ook al weer testen???

hahaha jeetje wat een vragen weer hahahhaha

Hhahah je lijkt mij wel met al die vragen
Meestal heb ik een voorgevoel meis. En dat voorgevoel heeft altijd nog gelijk gehad
De laatste tijd ben ik er niet meer zo zeker van dat ik ongi ga worden deze ronde, en das best een beetje eng om aan je eigen gevoel te gaan twijfelen. Het is misschien ook stukje zelfbescherming, vanmiddag had ik ineens iets over me van nee Nathalie je gaat vast over paar dagen gewoon ongi worden. En net zat ik te fantaseren of ik met of zonder mijn vriend zou testen en hoe ik het hem dan ga vertellen als ik wel twee dikke strepen zie. Dat bedoel ik dus, ik weet het gewoon zelf niet ff meer op dit moment. En vind het allemaal heel spannend. Er is veel gebeurd de afgelopen maand(en) enzo. En voel me nu al iets beter dan net, dus word een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.

Ik weet nog niet of ik dit weekend al wil testen of wachten na het weekend. Ook omdat ik 14 & 15 juli positieve ovulatietest in handen had. Denk dat ik het een beetje laat afhangen van hoe mijn tempatuur is morgen enzo.

Ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord, ben echt mega vergeetachtig vandaag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan