kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ja heel erg.. Maar hij ziet alles van boven en zorgt er wel voor dat alles goed komt.. hij was trouwens geen vriendjes geworden emt mijn vriend,, mijn pa een voetbal hater.. zelf aan een voetbal had ie al een hekel.. en mij vriend een voetbal fanaat als hij een bal ziet hoe groot dan ook meot ie voetballen.. agja. OOIT zie ik hem weer eens en kan ik hem alles zeggen wat ik wil..

xxxx

Das een mooie gedachten van je, als je daar kracht in vind
Ach papa ´s (en mama's) willen altijd hun beste voor hun dochter (kinderen)  hè, hihih

Ik ga ff rusten (goh ik word nog verstandig om na mijn lichaam te luisteren)

hey hallo,
hier ben ik weer even,heb nu net zojuist even de tijd gevonden om even een berichtje te sturen hahaha.
mijn zoontje slaapt namelijk bijna niet meer overdag! ja MAXIMAAL 2uur en dat is het,en het is absoluut GEEN stil zitter,hij loopt nog niet los maar komt wel overal waar hij naar toe wil,dat gaat van tafel naar de box,van box weer naar de tafel en zo gaat dat de hele dag door,en als hij op de bank is dan wil hij er weer vanaf en dat herhaald zich ook tientallen keren,en met speelgoed is hij ook altijd druk in de weer,moet continu in de gaten houden waar hij zijn speelgoed in gooit,laatst had hij een speelgoedje in de spieker gedaan,dat soort dingen dus allemaal.maar goed ik beleef iedere dag hele leuke dingen met hem,en oja sprookjespark was weer geweldig!
morgen gaan we naar de apenheul,ook erg leuk,maar dat wordt wel spullen GOED opbergen! voor je het weet hebben 1van de aapjes iets te pakken!
maar goed ze hebben daar gelukkig speciale tassen voor je spullen in te doen!
dus morgen zijn we ook weer de hele dag weg,maar goed daar is het vakantie voor!

en hoe is het verder met iedereen??
en mickje hoe voel je je?ben je misselijk of helemaal niets? spannend de 1e echo in september,ik duim voor je dat alles er goed uit ziet maar dat zal wel
verder wens ik iedereen een fijne dag morgen,ik ga zo mijn bedje in want we gaan vroeg op pad morgen! doei doei

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-8-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Hallo meiden,

Mickje, gefeliciteerd! Super zeg! Echt hardstikke fijn voor jullie!

Met mij gaat het wel iets beter, gelukkig. Smorgens en savonds nog wel erg misselijk, vaak kokhalzen. Rest van de dag nergens last van (ja, bandenpijn, au!)

Ik loop al een paar weken in positiekleding, begin ook al een buik te krijgen. Zo gek dat iedereen naar je buik loopt te staren! Wel fijn dat ik die niet meer hoef in te houden.

Gisteren kregen we te horen van goede vrienden dat ze ook zwanger zijn. Zij is precies één maand later als ik. Dit is echt fijn om iemand te hebben die hetzelfde doormaakt. Zij gaan ook mee op vakantie (we gaan met 8 stellen), dus ben ik gelukkig niet de enige die al om 21.30 op bed ligt!

Van de week heb ik de eerste aankoop gedaan: een kinderwagen. Vrienden deden hem weg voor een klein prijsje, het was een hele set (incl maxicosi etc.) waar je in de winkel wel 600 euro voor betaald. Het ziet er allemaal nog perfect uit, het is een Quinny en voor 1 kindje gebruikt. Ik hoef dat echt niet allemaal nieuw te hebben hoor!

Vandaag de laatste dag werken en dan vakantie!
Jullie ook alvast een hele fijne vakantie toegewenst,die hoop ik, veel nieuwe zwangeren gaan opleveren!

Hi Gerdien, ik had toevallig net ff op je hyves geneusd om te kijken hoe het met je is. Vandaag nog dagje werken en dan lekker vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht voor je meis. Met 8 stellen op vakantie? Hebben jullie dat al vaker gedaan? Waar gaat de reis naar toe? Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Ondanks wat misselijk en bandenpijn dan. Had de echo ff op je hyves bekeken, echt zoo lief!

Heel veel geluk en hoop snel weer update van je te horen.
Wanneer gaan jullie op vakantie?

Liefs Nathalie

Goedemorgennnn trouwens aan iedereen. Hier gelukkig redelijk geslapen. Mijn vriend en ik zijn gisteravond naar de bios geweest (of had ik dat al gezegd? hihih) Was verrassing. Ons prima vermaakt!

Vanmorgen was mijn temperatuur 37.04 dus dat gaat de goede kant op. Morgen is mijn nod als ik uitga van 29 dagen. Maar waarschijnlijk is mijn eisprong later geweest, dus moeten we ff afwachten wat het zal worden. Ben benieuwd na mijn temperatuur het weekend. Ik hou jullie op de hoogte.

Vanmiddag laat pas fysio dus kan overdag gelukkig nog ff rustig aan doen.
Moet nog wel wat halen in de stad, maar kan zijn dat ik dat morgen wel ff doe.
Morgen toch ook weer therapie, maar dan om 10.00 uur. Zo blijf ik bezig hè.

Mosa is nu op vakantie dus we weten niet hoe het met haar nod zal gaan, jammer jammer. Ook Joepie met vakantie. En welke meiden nog meer? Nou ik ben er nog hoor, hihih

Liefs Nathalie

Corina veel plezier in de Apenheul, het is heerlijk weer in elk geval
Lijkt me echt leuk om eens heen te gaan! Tot snel!

Terug
Bovenaan