hey hallo,
hier ben ik weer even,heb nu net zojuist even de tijd gevonden om even een berichtje te sturen hahaha.
mijn zoontje slaapt namelijk bijna niet meer overdag! ja MAXIMAAL 2uur en dat is het,en het is absoluut GEEN stil zitter,hij loopt nog niet los maar komt wel overal waar hij naar toe wil,dat gaat van tafel naar de box,van box weer naar de tafel en zo gaat dat de hele dag door,en als hij op de bank is dan wil hij er weer vanaf en dat herhaald zich ook tientallen keren,en met speelgoed is hij ook altijd druk in de weer,moet continu in de gaten houden waar hij zijn speelgoed in gooit,laatst had hij een speelgoedje in de spieker gedaan,dat soort dingen dus allemaal.maar goed ik beleef iedere dag hele leuke dingen met hem,en oja sprookjespark was weer geweldig!
morgen gaan we naar de apenheul,ook erg leuk,maar dat wordt wel spullen GOED opbergen! voor je het weet hebben 1van de aapjes iets te pakken!
maar goed ze hebben daar gelukkig speciale tassen voor je spullen in te doen!
dus morgen zijn we ook weer de hele dag weg,maar goed daar is het vakantie voor!
en hoe is het verder met iedereen??
en mickje hoe voel je je?ben je misselijk of helemaal niets? spannend de 1e echo in september,ik duim voor je dat alles er goed uit ziet maar dat zal wel
verder wens ik iedereen een fijne dag morgen,ik ga zo mijn bedje in want we gaan vroeg op pad morgen! doei doei