kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hhahah je lijkt mij wel met al die vragen
Meestal heb ik een voorgevoel meis. En dat voorgevoel heeft altijd nog gelijk gehad
De laatste tijd ben ik er niet meer zo zeker van dat ik ongi ga worden deze ronde, en das best een beetje eng om aan je eigen gevoel te gaan twijfelen. Het is misschien ook stukje zelfbescherming, vanmiddag had ik ineens iets over me van nee Nathalie je gaat vast over paar dagen gewoon ongi worden. En net zat ik te fantaseren of ik met of zonder mijn vriend zou testen en hoe ik het hem dan ga vertellen als ik wel twee dikke strepen zie. Dat bedoel ik dus, ik weet het gewoon zelf niet ff meer op dit moment. En vind het allemaal heel spannend. Er is veel gebeurd de afgelopen maand(en) enzo. En voel me nu al iets beter dan net, dus word een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.

Ik weet nog niet of ik dit weekend al wil testen of wachten na het weekend. Ook omdat ik 14 & 15 juli positieve ovulatietest in handen had. Denk dat ik het een beetje laat afhangen van hoe mijn tempatuur is morgen enzo.

Ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord, ben echt mega vergeetachtig vandaag!

Liefs Nathalie

Hhahah je lijkt mij wel met al die vragen
Meestal heb ik een voorgevoel meis. En dat voorgevoel heeft altijd nog gelijk gehad
De laatste tijd ben ik er niet meer zo zeker van dat ik ongi ga worden deze ronde, en das best een beetje eng om aan je eigen gevoel te gaan twijfelen. Het is misschien ook stukje zelfbescherming, vanmiddag had ik ineens iets over me van nee Nathalie je gaat vast over paar dagen gewoon ongi worden. En net zat ik te fantaseren of ik met of zonder mijn vriend zou testen en hoe ik het hem dan ga vertellen als ik wel twee dikke strepen zie. Dat bedoel ik dus, ik weet het gewoon zelf niet ff meer op dit moment. En vind het allemaal heel spannend. Er is veel gebeurd de afgelopen maand(en) enzo. En voel me nu al iets beter dan net, dus word een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.

Ik weet nog niet of ik dit weekend al wil testen of wachten na het weekend. Ook omdat ik 14 & 15 juli positieve ovulatietest in handen had. Denk dat ik het een beetje laat afhangen van hoe mijn tempatuur is morgen enzo.

Ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord, ben echt mega vergeetachtig vandaag!

Liefs Nathalie

HAHAHAHAHAHA, Nathalie toch!
Was je zeker ook 2x vergeten dat je al op "plaats bericht" gedrukt had... nu staat je berichtje er 3x

Groetjes, Mickje

En bedankt Mickje, hihih
Nee het ging me niet snel genoeg, dan krijg je dat, hihih
Net zoals ik het wachten nu lang vind duren, hihih

Ben tv aan het kijken met mijn mannetje, tot later!

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Liefs Nathalie

hey,
het was echt super leuk in de apenheul,mijn zoontje heeft natuurlijk nog geen bessef wat voor beesten het zijn maar hij volgt ze we overal en dan zit ie vol bewondering te kijken,en voortdurend te wijzen en zegt dan;da da da(dan bedoeld hij denk ik het woordje DAAR ,hahha).

nog steeds niet ongi?spannend!
ik heb voor de grap vanmorgen ook mijn temperatuur eens gemeten en die was 36.8 maar ik zit pas op dag 20 dus daar kan je denk ik nog niks van zeggen,toch?
ps;ik heb al eens een tijdje getemparatuurd dus weet wel dat ik het eigenlijk elke dag en op het zelfde tijdstip moet doen, nog voor dat je uit bed gaat enz enz..
maar was het op de duur zat om te tempen,maar weet wel dat mijn temperatuur VOOR de eiersprong 36.3 is of hoogop 36.5   ...

maar je maakt me wel nieuwschierig hoor,ik duim voor je!
ga je/jullie allemaal nog wat leuks doen van het weekend?

Schattig hoor dat jullie zo genoten hebben
Als je temperatuur voor je eisprng 36,3 of 36,5 is en nu 36,8 is je eisprong in elk geval geweest. En tuurlijk zegd dat in dag 20 wel iets. Want dat zegd dat je eisprong geweest is, hihih. Maar je hebt gelijk je moet aan het eind van je cyclus idd nog hoog temperaturen, dan pas kun je er een beetje meer van zeggen. Maar ja daarvoor moet je wel weten hoe het eerst was hè. Dit is mijn 1e maand die ik helemaal volledig temp. En ben er eigenlijk al een beetje aan gewend, net als het slikken van foliumzuur.

Ik moet vanmiddag nog ff een paar boodschapjes doen en ga morgen met een vriendin naar de bios.

Nu ga ik ff eten, want heb alweer honger!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan