kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Thanks Nathalie!!

Nu is alle hoop op jou gevestigd!! Je bent de eerst op het lijstje!! Hoop dat jou kwaaltjes wel wat zeggen!! Blijf voor je duimen en natuurlijk voor iedereen!!
Eet smakelijk!! Hihihi.

Liefs Collie.

Nou zoveel kwaaltjes heb ik niet hoor geluk. Zet je geld maar op iemand anders in, hihih  Denk dat het hier nog wel ffies ga duren. Ik zet in op ronde 6. En dat honger hebben das toch niks bijzonders? Ach meiden we wachten gewoon af. Denk dat ik volgende week pas duidelijkheid heb hoor. Ook totaal geen drang om te testen, we zien het allemaal wel. Heb nu ff eerst andere prioriteiten.

Liefs Nathalie

Zozo meiden jullie kletsen me de oren van mijn koppie zeg!

Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-8-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Nou, zoals jullie hebben gezien krijg ik donderdag 11 september de eerste echo!!!
Wat spannend zeg! En wat duurt dat nog LANG!!!!!!!!!!!! Pfff.......
Vanochtend even bij de HA geweest, ze had mijn bloeddruk gemeten, die was goed en toen bloed geprikt.... nou, als ik wel iets eng vindt, dan is het wel een naald!!!!!!!!
Dus ik ging bijna onderuit... gelukkig liet ze me gewoon effe op de tafel liggen en ze heeft me zelfs daarna even naar huis gebracht omdat ze niet wou dat er iets zou gebeuren (dat ik onderweg ineens flauw zou vallen ofzo).
Wel super lief, maar ik voelde me echt een beetje stom......
Maandag moet ik terug naar de HA voor de uitslag van het bloed en om urine in te leveren (gaan ze geloof ik kijken of er niet te veel eiwitten in zitten).

Groetjes, Mickje

P.S. Ik ben helemaal niet het type dat elke dag ons mam belt of moet zien ofzo... we hebben een goede band samen maar ook niet echt superdesuper hecht ofzo. Gewoon moeder-dochter.... Ik vertel haar ook niet alles, maar... mijn hemel, wat mis ik haar nu!!!!!!!!!!
Ze komen pas 2 augustus terug van vakantie........
(en ik besef me nu ineens hoe moeilijk dat voor een vriendin geweest was... die heeft haar moeder een paar jaar geleden verloren....dus zij kan nóóit dit soort momenten delen... vreselijk.....)

Jeetje Mickje dat duurt nog lang dat je voor echo mag
Maar we slepen je er wel door heen hoor!
En zeker tot 2 augustus. Dan kun je gewoon mega veel tegen ons babbelen
En daarna je mams persoonlijks het goede nieuws nog een keer vertellen
Kan me heel goed voorstellen dat je ineens tot het besef komt
Ik hoop echt zo dat ons mam het ook mee mag maken.

Meid geniet er lekker van!

Liefs Nathalie

Wat spannend.. 11 sept. de eerste echop.. Ik weet precies wat je bedoelt met naalden hier precies hetzelfde!

En wat je over je ma zegt.. Ik had dat juist wel met mijn vader.. Helaas heb ik mijn vader 5 jaar geleden verloren.. Mijn vriend heeft hem nooit gekend.. en alsik ga trouwen kan mijn vader mij niet weggeven.. Hij had het geweldig gevonden om opa te worden.. ook al had ik als het aan hem lag nog niet eens samen gewoond.. (heb pas 2 jaar een relatie..)  

Achja, t leven is niet anders dan het is.. en we moeten ermee leren leven..  
Kan je vertelen.. Das  af en toe verdomd moeilijk!  

xxxx Mamoetje  

Heftig zeg, zulke momenten (en nog heelll veel meer momenten) mis je dat echt hè

Terug
Bovenaan