kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik temperatuur elke ochtend om 8.00 uur met digitale thermometer rectaal
Dit moet voordat je opstaat en na de wc gaat dus je mag ook niet opstaan om de thermometer te pakken. Het is de kunst om dit steeds om dezelfde tijd te doen, maar wel veel dingen zijn van invloed op je temperatuur. Bijvoorbeeld of je geklust hebt, slecht geslapen hebt, meer of minder slaap dan je normaal hebt, verkouden bent, etc.
Na je eisprong stijgt je temperatuur 0,3 tot 0,5 graden. Als dat een aantal dage aanhoud weet je dat je eisprong geweest is. Als dit ongeveerl 14 tot 18 dagen aanhoud dan doe maar eens een testje.

Hopelijk is het je zo iets meer duidelijk.

Liefs Nathalie

hey nathalie dit wist ik allemaal al hoor,dat heb ik je zelf een paar berichtjes nog verteld..
maar ik was benieuwd hoe je temperatuur NU is,
omdat je van de week sávonds 37.5 was?

die van mij was daarnet 37.3
maar ja het blijft afwachten

Hoi Corina

Met mij alles prima hoor! heb nog steeds niet echt zwangerschapskwaaltjes, dus het is nog steeds een beetje een onwerkelijk idee dat ik zwanger ben.... maar wel super leuk!!!

Ik had deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt, en het is me wel opgevallen dat ik met name op het eind (in het begin heb ik er niet echt op gelet) wat troebele urine had.... net appelsientje troebel, ahahhaha!!!
Maar of dit met de zwangerschap te maken heeft?????
Ik weet niet hoe mijn urine eerst was, dus kan er eigenlijk niks over zeggen.
Ik moet maandag mijn urine inleveren bij de dokter, dus kan het wel eens vragen.

Groetjes, Mickje

Ohh ik had de vraag gelezen als: hoe temperatuur je eigelijk, hahahahah
BLONDTTTT

Mijn temperatuur was vanmorgen 36,91 en zal dalijk nog ff weer tempen

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-8-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                   25-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

hey mickje lekker toch als je nauwelijks kwaaltjes hebt?
geniet ervan zou ik zeggen,het is toch een byzonder iets hoor!

Terug
Bovenaan