A
Anoniem
Guest
Hhahah Mickje ik moest wel erg lachen hoor om je sinasappelwatertje, hihih
Arme man! Ben benieuwd wat eruit komt of je idd teveel ei-wit in je urine hebt
Fijn om te horen dat je wel zwanger bent, hahah muts wat had je dan gedacht?
Die test geeft niet voor niks positief aan hoor. Neem aar snap het wel, ff zonder dollen. Echt fijn voor jullie!
Ik heb besloten mezelf naar ronde 6 te verplaatsen. Ik kijk het de komende dagen gewoon aan. Heb wel wat bloed verloren nu. Maar tis gewoon anders dan anders allemaal. Dus kijken hoelang het aanhoud en anders eind van de week toch maar ff testje, wie weet wat mijn lichaam allemaal voor rare dingen doet. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,75 dus wel hoger dan gisteren, maar niet meer 36,9 of 37 hè dus dat zegd toch ook wel iets.
Corina geen bloed geeft moed meis, het lichaam kan soms rare dingen doen!
Esseltje meis hoe is het gegaan vandaag?
En hoe is het met de rest van onze kippies? Ik heb Miranda ff van overtijd bankje gehaald. Sorry meis hoop dat je naar zwanger bankje mag en wil je anders ff je nieuwe nod door geven? Miranda26, Mosa, Joepie zijn op vakantie. Verder weet ik het ff niet.
Mickje dus jullie gaan nog lekker paar daagjes naar Duitsland, heerlijk hoor!
Ik ben ook aan het aftellen tot het weekend. Ff heerlijk weekendje Luxemburg!
Liefs Nathalie
Arme man! Ben benieuwd wat eruit komt of je idd teveel ei-wit in je urine hebt
Fijn om te horen dat je wel zwanger bent, hahah muts wat had je dan gedacht?
Die test geeft niet voor niks positief aan hoor. Neem aar snap het wel, ff zonder dollen. Echt fijn voor jullie!
Ik heb besloten mezelf naar ronde 6 te verplaatsen. Ik kijk het de komende dagen gewoon aan. Heb wel wat bloed verloren nu. Maar tis gewoon anders dan anders allemaal. Dus kijken hoelang het aanhoud en anders eind van de week toch maar ff testje, wie weet wat mijn lichaam allemaal voor rare dingen doet. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,75 dus wel hoger dan gisteren, maar niet meer 36,9 of 37 hè dus dat zegd toch ook wel iets.
Corina geen bloed geeft moed meis, het lichaam kan soms rare dingen doen!
Esseltje meis hoe is het gegaan vandaag?
En hoe is het met de rest van onze kippies? Ik heb Miranda ff van overtijd bankje gehaald. Sorry meis hoop dat je naar zwanger bankje mag en wil je anders ff je nieuwe nod door geven? Miranda26, Mosa, Joepie zijn op vakantie. Verder weet ik het ff niet.
Mickje dus jullie gaan nog lekker paar daagjes naar Duitsland, heerlijk hoor!
Ik ben ook aan het aftellen tot het weekend. Ff heerlijk weekendje Luxemburg!
Liefs Nathalie