Hoihoi
Esseltje.... hoe is het vandaag? Zijn de eitjes gesprongen??
Spannend zeg!
Wel vervelend dat je in de medische molen zit, maar aan de andere kant; nu word je denk ik wel goed begeleid en gevolgd en hoef je niet zelf maar wat aan te klussen....toch?
Nathalie, hoe is het vandaag met de RD;tjes?
Doe anders gewoon een test joh, als je zo heen en weer wordt geslingerd dan moet je jezelf niet onnodig langer in onzekerheid laten zitten.
Daar zijn die dingen voor he!!!!
Ik ben vanmorgen bij de HA geweest, mijn bloed was goed.
Ik was ergens bang dat ze ging zeggen dat ikhelemaal niet zwanger zou zijn, maar hetgehalte aan zwangerschapshormoon in mijn lijf zat mooi op schema, zeg maar!
Ik moest ook urine inleveren.... dat was ook weer wat zeg!
Ik moest om 8.40u bij de HA zijn. Toen werd ik rond 7u al wakker, eik moest plassen, dus maar in dat potje geplast.... en toen dacht ik; wat moet ik er nou mee doen??
Ik op internet gegeken, stond dat je het een tijdje in de koelkast kon bewaren.
Dus ik heb dat postje om 7.15u in de koelkast gezet en om 8.30u eruit gehaald.
Nou zei ik laatst al tegen iemand (ik geloof Corina) dat, toen ik die ovulatietesten gebruikte en mijn urine opving (en trouwens ook toen ik de zw-testen gedaan had), het me al opviel dat mijn urine wat troebelig was...
Niet helemaal helder en er dwarrelde wat in rond, zeg maar.
Maar nu haalde ik het uit de koelkast... noujaaaaa, hahaha, het leek wel sinaasappelsap joh!!! Helemaal ondoorzichtbaar en troebel.
Whahahahhaa, mn vriend kwam om 8u thuis uit de nachtdienst.... die zal maar gedachteloos in de koelkast op zoek zijn geweest naar iets te drinken.... whahahhahaa, ik zag het al helemaal voor me.
De HA keek ook een beetje vreemd toen ik het potje te voorschijn haalde.....
Ze heeft het naar het lab gestuurd en waarschijnlijk heb ik t eveel eiwitten ofzo... maar wat daar dan aan gedaan moet worden?!?!
Ik moet vrijdag even voor de uitslag bellen.
Moet ik wel in mijn telefoon zetten, want we gaan van woe t/m za lekker een paar dagen naar Duitsland, dus ik zou het zo kunnen vergeten!
Een fijne dag allemaal!
Groetjes, Mickje