kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Temperatuur update: 37,21 ben benieuwd hoe ie morgen vroeg is.
Heb nu 3 dagen 's avonds tempt: 37,50 - 37,13 - 37,21

Ben benieuwd wat is morgenvroeg doet. Liefs Nathalie

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

Weer nieuwe update, want ik snap er niks meer van:

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Hallo lieve kipjes...

Nathalie: speciaal voor  jou ben ik nu ff op het forum... ik had zo gehoopt op goed nieuws.... wat is het enorm jammer dat de RD  zijn gekomen.... !!!!   Ik ben vrijdag bij de fertiliteitsarts geweest voor een echo, en moet morgenvroeg weer terug voor een echo... ze gaan mijn cyclus helemaal bepalen.. Vrijdag was er te zien op de echo dat er een eitje links en een eitje rechts aan het rijpen waren maar nog wel klein waren... Morgen gaan ze kijken of dat de eitjes zijn gesprongen!!! Ben benieuwd want we hebben gisteren en vrijdag flink geklusd... En mijn mannetje is vanavond met de jongens op stap... dus dat wordt niks vanavond.... ben ik bang... of tja hij heeft te veel alcohol in zijn bloed.. haha....!!! Dan zullen de zwemmertjes wel de verkeerde kant op zwemmen... !!!hihihi...

Mickje: meid wat een super fantastisch nieuws... ook jullie is dit van harte gegunt en geniet er maar met volle teugen van.... meisje!!! GLITTERS***************** ************* ************ *************************** *************

Strooi ze maar flink hier over het forum... wie weet brengen ze geluk....!!!

Alle andere kipkes, heel veel klus plezier...!!!

Duim voor jullie alle...

KNUFFSSS

Esseltje

Lief van je Esseltje dat je ff langs kwam. Ik weet echt niet meer waar ik aan toe ben nu. Dus we moeten maar gewoon afwachten. Ik durf gewoon niet zo goed te hopen meer. Ik voel me zo anders enzo. En kloppen gewoon dingen niet!!!

Fijn dat je bij die arts bent geweest en dat ze nu je cyclus begeleiden en in kaart brengen. Heellllllllll veeellllllllllll geluk! Denk aan je en duim voor je!

Dikke knufffffffffff Nathalie

Hoihoi

Esseltje.... hoe is het vandaag? Zijn de eitjes gesprongen??
Spannend zeg!
Wel vervelend dat je in de medische molen zit, maar aan de andere kant; nu word je denk ik wel goed begeleid en gevolgd  en hoef je niet zelf maar wat aan te klussen....toch?

Nathalie, hoe is het vandaag met de RD;tjes?
Doe anders gewoon een test joh, als je zo heen en weer wordt geslingerd dan moet je jezelf niet onnodig langer in onzekerheid laten zitten.
Daar zijn die dingen voor he!!!!

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest, mijn bloed was goed.
Ik was ergens bang dat ze ging zeggen dat ikhelemaal niet zwanger zou zijn, maar hetgehalte aan zwangerschapshormoon in mijn lijf zat mooi op schema, zeg maar!
Ik moest ook urine inleveren.... dat was ook weer wat zeg!
Ik moest om 8.40u bij de HA zijn. Toen werd ik rond 7u al wakker, eik moest plassen, dus maar in dat potje geplast.... en toen dacht ik; wat moet ik er nou mee doen??
Ik op internet gegeken, stond dat je het een tijdje in de koelkast kon bewaren.
Dus ik heb dat postje om 7.15u in de koelkast gezet en om 8.30u eruit gehaald.
Nou zei ik laatst al tegen iemand (ik geloof Corina) dat, toen ik die ovulatietesten gebruikte en mijn urine opving (en trouwens ook toen ik de zw-testen gedaan had), het me al opviel dat mijn urine wat troebelig was...
Niet helemaal helder en er dwarrelde wat in rond, zeg maar.
Maar nu haalde ik het uit de koelkast... noujaaaaa, hahaha, het leek wel sinaasappelsap joh!!! Helemaal ondoorzichtbaar en troebel.
Whahahahhaa, mn vriend kwam om 8u thuis uit de nachtdienst.... die zal maar gedachteloos in de koelkast op zoek zijn geweest naar iets te drinken.... whahahhahaa, ik zag het al helemaal voor me.
De HA keek ook een beetje vreemd toen ik het potje te voorschijn haalde.....
Ze heeft het naar het lab gestuurd en waarschijnlijk heb ik t eveel eiwitten ofzo... maar wat daar dan aan gedaan moet worden?!?!
Ik moet vrijdag even voor de uitslag bellen.
Moet ik wel in mijn telefoon zetten, want we gaan van woe t/m za lekker een paar dagen naar Duitsland, dus ik zou het zo kunnen vergeten!

Een fijne dag allemaal!

Groetjes, Mickje

hey mickje,hahahah zou toch een stunt wezen als je man thuis zou komen en denkt lekkere sinaas appelsap te drinken hahahaha..
wel fijn dat je geen zwangerschapskwaaltjes heb dan..
heb je ook van die blauwe aders (s) op 1van je borst(en)zitten?,ik kreeg die aders pas toen ik een paar maanden zwanger was volgens mij!
ik hoop dat je urine goed is!!!!

hey nathalie,ik zou het wel goed in de gaten houden dan hoor,want wie weet ben je misschien toch zwanger??????????

maar ik weet zeker voor 100%  dat ik deze week ongesteld ga worden ,het slijm wordt steeds erger,dus helaas voor mij is het ook niet raak!!!!!!!!!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel  is er niemand overtijd, saai hoor!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Terug
Bovenaan