kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ja en ik was ff aan het kijken over osteopathie en zwanger willen worden
Omdat ik daar vrijdag naar toe ga. Best interessant allemaal

Fijne avond!

Ohhh vandaag de NOD van Mosa. Meis ook al zit je in Italië ik denk aan je en duim voor je!

Dikke knufff Nathalie

Hoi meiden,

Mickje: hopelijk is alles goed met je urine. Gek he, dat je dan denkt, ben ik wel zwanger? Maar dat gevoel komt snel genoeg hoor!
Nathalie: gek hoor, dta het nu wat anders loopt met je cyclus, ben heeel benieuwd, want ik had zo'n voorgevoel dus.....
Corina: mmmm veel slijm zegt misschien iets, hopelijk iets positiefs voor je. Nog even een aanvulling op de candida die je beschreef: Ik heb het ook vaak gehad, maar niet in de zwangerschap. Het komt idd door verandering van zuurgraad, maar het is een schimmelinfectie. Hopelijk krijg ik er geen last van en jij   ook niet, het zo vervelend he!
Nou, ik ben nu 12 weken, pfffff de 'veilige' periode lijkt aangebroken. Voel me echt zwanger, heb veel last van verdrietige en depressieve gevoelens, waar ik enorm van baal. Ik wil zoveel, maar heb gewoon geen energie en dan voel ik me weer zo nutteloos. Erg he? Ben blij als het ik me straks wat stabieler voel. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Mijn mannetje is ervan overtuigd dat het een meisje wordt, vanwege al die stemmingswisselingen. Stiekem heb ik dat gevoel ook....we zullen zien.
Vrijdag ga ik een weekje op vakantie. Jullie allemaal een heerlijk vakantie nog gewenst!

Hey Jolie lief dat je weer ff langs komt meis. Wat naar dat je je soms zo rot voeld. Hopelijk breekt idd de ''veilige'' periode aan en dat je je dan ook wat beter voeld. Ik herken die stemmingswisselingen wel op het moment ja. En ik ben niet eens zwanger, hihih. Teministe dat denk ik niet. Tis allemaal heel raar hier idd. Maar ach we zien het allemaal wel meis.

Wou je ff hele fijne vakantie wensen, geniet ervan!

Liefs Nathalie

hum de rd tjes zijn onderweg helaas!!!!!!!
heb geen bloed gezien maar weet ZEKER dat het komt!
had vandaag onder in mijn rug pijn,en heb buikkrampen gehad onder in mijn buik.
dus dit belooft niet veel goeds!
hu... zucht,je kan er soms zo depri van worden,

maar goed nieuwe ronde,nieuwe kansen...

fijne avond verder allemaal.

Ikke is hier, hihih

Vandaag fysio gehad en daarna ff kort de stad in want was zo moe
Ik ging heen met 30 graden en kwam thuis met 17 graden
Rara hoe kan dit? Nou heelll veel regen en onweer!
Wat een schade her en daar meiden. Echt onze straat stond ook helemaal blank
Later bleek dat de buurvrouw de keuken en halletje helemaal onder het water had staan en de over buurvrouw echt alles. Zelfs de woonkamer zoals ik begrepen heb. Daar was om 22.15 uur nog een schoonmaakbedrijf dit volgens mij met stofzuigers alles heeft gedaan. Maar daar hoor ik vast morgen wel meer over, hihih. Mijn opa & oma wonen er boven. Meiden ik heb een beschermengeltje gehad vandaag. De overbuurvrouw en de buurvrouw getroffen door waterschade. En wij wonen op de hoek, het dichtste bij de straat en ons is het gelukig allemaal bespaard gebleven. Moet er niet aan denken dat hier mijn hele mooie houten laminaatvloer zou zijn krom getrokken mijn mijn meubetjes enzo. Pff wat ben ik blij zeg!

Vanavond nog ff naa rmijn ouders geweest. Daar had het water in de straat zo hoog gestaan dat het tot de knieen kwam. En de auto's tot de bovenkant van de banden in het water stonden. Mijn paps moest in de anders straat parkeren, anders kon hij niet uit de auto komen.

Nu is alle het water gelukkig weer weg. Heb de voordeur en tuindeur openstaan zodat het ff door kan waaien, want de warmte hangt echt in huis.

Hoe was het weer bij jullie vandaag? En hoe gaat het met iedereen? Corina jammer dat je denkt dat de rd-tjes komen meis. Je lichaam geeft dus duidelijk signalen?
Hier snap ik er nog steeds weinig van, maar ach we wachten af!

Morgen een dagje helemaal niks. Geen afspraak in mijn agenda. Eindelijk eens een dag geen revalidatietherapie, echt heerlijk. Ik heb besloten dat ik na het weekend nog een paar dagen langer in Luxemburg blijf bij mijn schoonouders. Mijn vriend zei tege me waarom blijf je niet wat langer. Jij steeds met je therapie enzo, denk toch eens aan jezelf. Dus hebben overlegd en heb mijn schoonmams gebeld. Hun brnegen me dan volgende week weer naar station in maastricht en vanaf daar ga ik naar huis. Das dan nog wel de hele dag onderweg zijn, maar ach trek er gewoon een dagje vooruit, hihih. Kom waarschijnlijk wo of do terug. Wil zowiezo voor volgende week vrijdag weer thuis zijn. Heerlijk vooruitzicht. Vond het eerst moeilijk om keuze te maken hoor. Aan ene kant wil ik graag aan en aan andere kant was ik allerlei redenen aan het bedenken waarom ik vond dat het niet kon, gek hè.

Mieden tis al laat ik ga nu weer mijn bedje in. Heb eind van de middag ook nog ffies geslapen. Maar alweer moe!

Bahhh komt de kat binnen en ik denk wat kraakt het toch heeft hij waarschijnlijk een muisje ofzo meegenomen en eet ie ff in de woonkamer op, bahbahbah mijn maag draait er van om.

Tot snel meiden! Kom morgen vast nog wel buurten.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08

Mosa is op vakantie dus kan nog niet laten weten hoe het met haar gaat,
maar meis ik denk aan je en duim voor je! Dikke knufff Nathalie

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Terug
Bovenaan