kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

quote: Jolie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 10:23:04'));

Hoi meiden,

Mickje: hopelijk is alles goed met je urine. Gek he, dat je dan denkt, ben ik wel zwanger? Maar dat gevoel komt snel genoeg hoor!
Nathalie: gek hoor, dta het nu wat anders loopt met je cyclus, ben heeel benieuwd, want ik had zo'n voorgevoel dus.....
Corina: mmmm veel slijm zegt misschien iets, hopelijk iets positiefs voor je. Nog even een aanvulling op de candida die je beschreef: Ik heb het ook vaak gehad, maar niet in de zwangerschap. Het komt idd door verandering van zuurgraad, maar het is een schimmelinfectie. Hopelijk krijg ik er geen last van en jij   ook niet, het zo vervelend he!
Nou, ik ben nu 12 weken, pfffff de 'veilige' periode lijkt aangebroken. Voel me echt zwanger, heb veel last van verdrietige en depressieve gevoelens, waar ik enorm van baal. Ik wil zoveel, maar heb gewoon geen energie en dan voel ik me weer zo nutteloos. Erg he? Ben blij als het ik me straks wat stabieler voel. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Mijn mannetje is ervan overtuigd dat het een meisje wordt, vanwege al die stemmingswisselingen. Stiekem heb ik dat gevoel ook....we zullen zien.
Vrijdag ga ik een weekje op vakantie. Jullie allemaal een heerlijk vakantie nog gewenst!

hey jolie,,
begin je ook al te groeien?je buik dan he hahaaha,van mijn zoontje begon ik het pas echt goed te zien toen ik 3 maanden zwanger was,toen kon mijn jas nog net aan dicht.voel je je verder helemaal goed? geen misselijk heid ofzo?
wel genieten van he zwangerschap hoor!

hey nathalie,ik ben vandaag nog bij de dokter geweest om te vragen over mijn slijm zeg maar.

mijn dokter zegt dat dat normaal is,en ze zegt omdat je al een keer bevallen bent kan je hormoonhuishouding veranderd zijn.
en ze zei;zolang de kleur goed is(dus gewoon doorzichtig),je geen pijn heeft,niet stinkt,,en dat soort dingen dan is het gewoon normaal.
en ze zei ook nog dat het niks met mijn cyclus te maken hebt,ze zegt alleen van als ik in mijn vrucht bare periode zit dat dan het vaginale slijm IETS erger KAN zijn maar dat hoeft dus helemaal niet!
maar goed dan weet ik dat tenminste!

waarom heb jij therapie als ik vragen mag?

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt meis!

Ik heb vorig jaar auto ongeluk gehad, waarvan ik nog dagelijks de gevolgen beleef dmv whiplash. Ik had al beetje beperkingen, maar door ongeluk heeft alles niet veel goeds gedaan en heb ik veel meer & andere klachten. Dus gaat beetje dubbelop zeg maar

Vandaag gelukkig geen revalidatietherapie. Ik wou de koelkast proberen schoon te maken. Ff die platen afnemen enzo. Maar toen had ik geen warm water. Net is eerst een monteur langs geweest. Ben zo snel moe als ik een klusje doe. Ik verdeel het allemaal al, maar wil niet echt lukken.

Liefs Nathalie

ow lekker dus je hebt vandaag een dagje rust..heerlijk meid,geniet ervan!

ik weet nog steeds zeker dat mijn ongi onderweg is,je wordt er moedeloos van maar goed we gaan gewoon door!
verder heb ik ook TOTAAL geen kwaaltjes ofzo,maar aan de andere kant dat had ik ook niet bij mijn zoontje toen,alleen waren mijn borsten wel gevoeliger maar ja die gevoeligheid heeft mijn zoontje tijdens borstvoeding er allemaal uit gezogen,dus sinds die tijd is het allemaal gevoel loos lijkt wel.

Hoi Corina,

Bedankt voor je meelevende berichtje. Ik was wel wat misselijk, meer een weeig gevoel zeg maar, gaat nu beter, maar heb nog veel speeksel in mijn mond en een vieze smaak. Verder groei ik zeker harder dan bij de eerste, ik merk dat alles wat makkelijker uitrekt zeg maar. Je kunt het al aardig zien! verder voel ik me goed, lekker vakantie dus relaxen.
En jij? Lees dat je denkt dat je weer ongi gaat worden, balen joh! Ik snap heel goed dat je zo graag ook weer zwanger wil zijn. Ik duim voor je!
Liefs Jolie

Goedemorgen meiden,

Voordat ik naar therpaie zwemmen ga wil ik  jullie ff laten weten dat mijn temperatuur eindelijkkk gedaald is na 36,58 en ik toch ff testje heb gedaan ivm zekerheid voor behandeling bij osteopaat van morgen en deze was uiteraard Negatief!

Dalijk heb ik therapie zwemmen en dan is eigenlijk de ochtend alweer voorbij. Thuis hier nog de laatste dingetjes doen, de laatste was anders moet ons mam dat doen, cadeautjes inpakken want mijn schoonmams was vorige week zaterdag jarig en de spullen in de tas doen. Ligt al allemaal klaar, maar moet er nog wel ff in hè kan natuurlijk niks vergeten, hihih.

Misschien kom ik eind van de dag nog wel ff buurten of vanmiddag ofzo als ik ff rustig zit, hihih. Gaan vannacht namelijk om 3.15/3.30 uur weg omdat ik om 8.00 uur die behandeling heb. En daarna heerlijk door naar Luxemburg waar ik tot woensdag of donderdag blijf. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Corina ik hoop dat je voorgevoel niet juist is meis en je misschien toch zwanger bent maar gewoon (nog) geen kwaaltjes hebt. Sterkte de komende dagen!

Jolie fijn dat het goed met je gaat meis. Ik kijk ook heel erg uit naar ff lekker weg hoor. Wie weet gebeuren er dan wel mooie dingen!

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Hier was ik ook weer! Lekker uitgerust en bruin! Het was echt super, maar ook heel erg warm!!

Corina, wat balen dat je het gevoel hebt weer ongesteld te worden, dan heb je echt zoiets denk ik, van nou dan ook maar direct! Maar misschien valt het allemaal nog mee, ik hoop het zo voor je!

Jolie, je voelt je echt op en top zwanger dus!! Jammer he, die vieze smaak, dat houdt je de hele dag bezig, van je proeft het telkens weer! Leuk dat je het al kunt zien en jaaaaaa...dat wordt alleen maar meer! Op de msn-site heeft Geerline al een fotootje geplaatst van haar 10 weken zwangere buikje! Echt zooooo leuk!

Nathalie, ben even je NOD kwijt, maar betekent het dan, dat je ongesteld gaat worden??Of was je nu al ongesteld geweest maar was het maar een beetje? Balen he...we zijn er helemaal zat van, van die ongesteldheid....
We zijn hier begonnen omdat we zwanger willen worden, dus dan moet dat nu toch wel gebeuren!!

Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus bij ons en die waren er al heel druk mee dat ze een keer langs wilden komen, elke keer sms-en enz. Toen kwamen ze onverwachts en toen hadden we het over hoe oud hun eerste was en toen zei ik, die wordt ook al 2 in november, toen wilde ik zeggen, het wordt tijd voor een 2e, maar ik dacht, straks zijn ze ook al een poosje bezig en lukt het niet...en 10 minuten later zegt mijn zwager tegen zijn dochter, (ze had een pop gekregen van ons) waar is nog meer een baby? En toen wees ze vaag naar mijn schoonzus!
Dus zij is ook weer zwanger! Ze is nu 11 weken, alles ziet er goed uit...14 februari is ze uitgerekend! Voelde wel een steekje hoor...maar ben superblij voor ze!

Eergisteren had ik een temp. van 36.0, gisteren van 36.2 en vandaag 36.7...dus het is duidelijk dat mijn ei gesprongen is! Nu maar weer afwachten! Had gisteren hele erge steken in mijn linkerborst...zegt m'n vriendje...misschien ben je wel zwanger...hihi...nou, dat is wel erg snel na mijn eisprong en ik heb wel meer klachten gehad en toen werd ik ook wel ongesteld! Heb wel aan randjesfietsen gedaan dit keer....bij Mickje heeft het ook geholpen, hihi...dus...wie weet!

Meiden, ik ga ff douchen! Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan