Hallo meiden,
Hier was ik ook weer! Lekker uitgerust en bruin! Het was echt super, maar ook heel erg warm!!
Corina, wat balen dat je het gevoel hebt weer ongesteld te worden, dan heb je echt zoiets denk ik, van nou dan ook maar direct! Maar misschien valt het allemaal nog mee, ik hoop het zo voor je!
Jolie, je voelt je echt op en top zwanger dus!! Jammer he, die vieze smaak, dat houdt je de hele dag bezig, van je proeft het telkens weer! Leuk dat je het al kunt zien en jaaaaaa...dat wordt alleen maar meer! Op de msn-site heeft Geerline al een fotootje geplaatst van haar 10 weken zwangere buikje! Echt zooooo leuk!
Nathalie, ben even je NOD kwijt, maar betekent het dan, dat je ongesteld gaat worden??Of was je nu al ongesteld geweest maar was het maar een beetje? Balen he...we zijn er helemaal zat van, van die ongesteldheid....
We zijn hier begonnen omdat we zwanger willen worden, dus dan moet dat nu toch wel gebeuren!!
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus bij ons en die waren er al heel druk mee dat ze een keer langs wilden komen, elke keer sms-en enz. Toen kwamen ze onverwachts en toen hadden we het over hoe oud hun eerste was en toen zei ik, die wordt ook al 2 in november, toen wilde ik zeggen, het wordt tijd voor een 2e, maar ik dacht, straks zijn ze ook al een poosje bezig en lukt het niet...en 10 minuten later zegt mijn zwager tegen zijn dochter, (ze had een pop gekregen van ons) waar is nog meer een baby? En toen wees ze vaag naar mijn schoonzus!
Dus zij is ook weer zwanger! Ze is nu 11 weken, alles ziet er goed uit...14 februari is ze uitgerekend! Voelde wel een steekje hoor...maar ben superblij voor ze!
Eergisteren had ik een temp. van 36.0, gisteren van 36.2 en vandaag 36.7...dus het is duidelijk dat mijn ei gesprongen is! Nu maar weer afwachten! Had gisteren hele erge steken in mijn linkerborst...zegt m'n vriendje...misschien ben je wel zwanger...hihi...nou, dat is wel erg snel na mijn eisprong en ik heb wel meer klachten gehad en toen werd ik ook wel ongesteld! Heb wel aan randjesfietsen gedaan dit keer....bij Mickje heeft het ook geholpen, hihi...dus...wie weet!
Meiden, ik ga ff douchen! Fijne dag allemaal!
Liefs Joepie