quote: Jolie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 10:23:04&apos

);
Hoi meiden,
Mickje: hopelijk is alles goed met je urine. Gek he, dat je dan denkt, ben ik wel zwanger? Maar dat gevoel komt snel genoeg hoor!
Nathalie: gek hoor, dta het nu wat anders loopt met je cyclus, ben heeel benieuwd, want ik had zo'n voorgevoel dus.....
Corina: mmmm veel slijm zegt misschien iets, hopelijk iets positiefs voor je. Nog even een aanvulling op de candida die je beschreef: Ik heb het ook vaak gehad, maar niet in de zwangerschap. Het komt idd door verandering van zuurgraad, maar het is een schimmelinfectie. Hopelijk krijg ik er geen last van en jij ook niet, het zo vervelend he!
Nou, ik ben nu 12 weken, pfffff de 'veilige' periode lijkt aangebroken. Voel me echt zwanger, heb veel last van verdrietige en depressieve gevoelens, waar ik enorm van baal. Ik wil zoveel, maar heb gewoon geen energie en dan voel ik me weer zo nutteloos. Erg he? Ben blij als het ik me straks wat stabieler voel. Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Mijn mannetje is ervan overtuigd dat het een meisje wordt, vanwege al die stemmingswisselingen. Stiekem heb ik dat gevoel ook....we zullen zien.
Vrijdag ga ik een weekje op vakantie. Jullie allemaal een heerlijk vakantie nog gewenst!
hey jolie,,
begin je ook al te groeien?je buik dan he hahaaha,van mijn zoontje begon ik het pas echt goed te zien toen ik 3 maanden zwanger was,toen kon mijn jas nog net aan dicht.voel je je verder helemaal goed? geen misselijk heid ofzo?
wel genieten van he zwangerschap hoor!