Hoi meiden,
hier dan even weer een teken van leven.
we zouden idd afgelopen maand naar de huisarts gaan, maar omdat mijn dochter thuis is, wachten we even dan valt het minder op, als ze op school is ( papa en mama samen naar de dokter????) snap je... er kan zoveel in zon koppie rond darrelen daarom zijn we nog niet gegaan, maar mocht het deze keer nog niet raak zijn dan gaan we wel.
Ik zou het zo leuk vinden als ik zwanger mag zijn!!! ik hoop het ook zo!!! maar... ik kan er niets van zeggen, ik voel me net als anders vandaag zit ik op dag 30 , ik durf nog niet te testen ik wacht mooi tot woensdag of zo, als ik dan nog steeds niet ongi ben teminste.
Ja nathalie, het was idd heel erg sneu van mijn zus, die teste dus positief, ze had ons niets verteld, ze zou met 11 weken de eerste echo krijgen ( en dat was de dag dat ze haar verjaardag hield) ZE DACHT DAN MOGEN DE KINDEREN SAVONds het leuke nieuws brengen. mij had ze dan wel van te voren even willen bellen, omdat het anders misschien moeilijk zou zijn voor me.
maar afgelopen maandag begon ze iets te bloeden, verloskundige gebeld, en die zei, we laten de echo gewoon staan, er hoeft niets aan de hand te zijn. vervolgens kwam ze dus donderdag, met nog steeds wat bloed verlies, de echo wees uit dat er nog een vruchtzakje zat... dat was het dan, wat kan je lichaam je enorm voor de gek houden!!!! misselijk als ze was na het eten, ik vind het zo sneu voor haar!!!
die nacht er op heeft ze echt weeen gehad, en enorme bloed verlies, het gaat nu iets beter met har, maar ze heeft echt vreeselijke pijn gehad, eigenlijk heel erg raar, want normaal heb je weeen zodat er ontsluiting komt, en nu weeen voor.... niks ik vind het echt heel triest!!!! ze kwam hier ook regelmatig lezen, ( dat wist ik ook niet) ze las vooral als gast in het febr. forum zo zie je maar... zo hadden mijn ouders tot twee keer toe opa en oma kunnen worden in die maand, en zo heb je niks.
Als ik nu positief zou testen zou je nog niet eens blij durven zijn ook.
Ik stA ER dan wel op dat ik rond de 6, 7 weken een echo zou mogen. en ik denk na mijn mk dat dat ook wel kan.
Ik ben trouwens opnieuw gestopt met roken!!! ik ben vandaag precies 2 weken gestopt, ben ik wel erg trots op.
ik ben er soms wel erg hagrijnig door pfff arm gezinnetje en soms over valt me een soort groote dip. maar..... ondertussen ben ik wel gestopt, en daar ben ik wel weer erg blij mee!!!!
vanavond even bij mijn ouders op de koffie die gaan woensdag op vakantie,en ik kan er niet anders heen dan alleen vanavond dus gaan we vanavond vast zwaaien
nou meiden, sorry van mijn laatste dipperige reactie, ik hoop dat jullie het begrijpen.
mocht er nieuws zijn.... dan kom ik het laten weten!!
liefs petra