kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

hoi meiden!!!

Hier weer even een teken van leven van mij.
sorry hoor dat ik er even niet was, ik lees wel ,aar heb op de een of andere manier even helemaal\ geen zin om actief mee te doen dus ... sorry, en ik lees wel hoor!!!!!
maar... op de een of andere manier ben ik zo bang dat ik gewoon niet meer zwanger ga worden, ik het klinkt erg douwn dat weet ik maar na een jaar word je echt een beetje moedeloos, en dan dat in mei dat zo raar liep, zoveel dgn overtijd, negatief testen eindelijk die positieve test en dan gaat het mis snappen jullie.
Het is nu weer ongeveer tijd, en ik wil zo graag, maar net wat ik zeg ik ben ook bang .. het zal wel weer niet.
Mijn zus belde me vanmorgen en ze vertelde dat ze vanavond anders goed nieuws had willen vertellen want ze zou 11 weken zwanger zijn, maar vanmorgen op de echo was niets tezien pfffffffff dat is toch verdrietig!!! zo balen, en de lichaam geeft gewoon nog aan dat ze zwanger is, terwijl er niets meer zit, (dat was dus net zoiets als van mij alleen was het bij haar al wel 11 wkn)
nou als er nieuws is, kom   ik het vertellen!!! ik hou jullie op de hoogte, ik hoop dat jullie het me n iet kwalijk nemen dat ik wat mider vaak kom.
\
liefs petra

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08

Mosa do 31 juli gesmst, ze heeft nog steeds hoge temperatuur al schommeld die af en toe en nog geen rd-tjes te bekennen *duimduimduim* Dikke knuff Nathalie

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Yippieeeeeeeeeeeee Joepie weer in het land, hihih. Hopelijk hebben jullie en heel mooi aandenken aan de vakantie meis! Hoop het echt voor jullie dat het nu raak mag zijn. Dat de kwaaltjes die je misschien over een tijdje voeld dit keer als resultaat mogen hebben dat je echt Zwanger bent! Ik duim voor je en denk aan je!

25 augustus is mijn nieuwe nod meis. Heb zondag 27 juli licht iets verloren. Maandag wel wat bloed, maar niet heel hevig als anders en dinsdag weer licht, dinsdag avond eigenlijk al niks/amper iets te zien. Vandaag test gedaan om zeker te weten dat ie zoals ik al dacht negatief is. Omdat ik morgen naar osteopaat in Zeeland ga voor behandeling. Ben erg benieuwd hoe die behandeling uitpakt. Maar dat horen jullie volgende week donderdag denk ik.

Vlinder jeetje wat een naar nieuws zeg. 11 weken zwanger en dan niks te zien? Kan het zijn dat ze het vruchtje miscshien niet kunnen vinden ofzo? Heeft ze al bloed verloren of wekken ze het nu op? Dikke knufff. Hoop voor jou dat begin aug positief voor je uitpakt. En anders eens een gesprekje aangaan met ha?

Meiden ik duim voor jullie allemaal. Ik ga lekker iets langer naar Luxemburg, omdat mijn lichaam best wel een beetje op is. En mijn koppie ook van al dat geregel en gedoe van de afgelopen maanden. Ik ga heerlijk genieten en spreek jullie volgende week donderdag weer.

Hele fijne dagen en weekend!

Liefs Nathalie

Meiden ff laatste berichtje voor jullie allemaal!
Denk aan jullie & duim heelllll erg voor iedereen!
Hopelijk als ik terug kom zwangerschapsnieuws!

Ik ga nu lekker genieten en spreek jullie volgende week donderdag weer!

Liefs Nathalie

helaas ben ik zojuist ongi geworden,weet nog niet wanneer mijn nieuwe nod is

nathalie;mocht je dit nog lezen? fijne vakantie he!

Aaaaah...Corina, wat jammer nou!!!
Da's echt balen he? Het wordt nu weleens tijd voor wat leuk nieuws he???
Heb je geen regelmatige cyclus dan??
Anders ga je gewoon van de langste cyclus uit, dan valt het nooit tegen!

Temperatuur jij al dan? Zo kun je wel zien wanneer je eisprong is en kun je daar 14 dagen bij optellen...dan heb je wat zekerheid!
Ik heb nog een nieuw topic geopend over temperaturen, snapte iets niet, maar ga er nu gewoon vanuit dat het een keer een dipje was...

Hoe is het met de rest van de meiden...heb ook allang niks meer van Dotje en Poeh gehoord...lijkt me leuk om een keer weer wat van jullie te horen dames!!
Gerdien, Bolle, Jolie, Essel, Vlinder, hoe is het met jullie??
Sorry als ik iemand vergeten ben, het is ook zo'n lijst!!

Sommige zijn natuurlijk lekker op vakantie! Wij zijn dinsdagavond terug gekomen uit Italie, 't was er super! Wel ontzettend warm, ben met een mooi kleurtje terug gekomen! Nog een week en dan moeten we weer aan het werk...ging erg snel die 6 weken!

Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Sinds een lange tijd maar even weer een bannertje!!

Liefs Joepie

Hoi meiden,

hier dan even weer een teken van leven.
we zouden idd afgelopen maand naar de huisarts gaan, maar omdat mijn dochter thuis is, wachten we even dan valt het minder op, als ze op school is ( papa en mama samen naar de dokter????) snap je... er kan zoveel in zon koppie rond darrelen daarom zijn we nog niet gegaan, maar mocht het deze keer nog niet raak zijn dan gaan we wel.
Ik zou het zo leuk vinden als ik zwanger mag zijn!!! ik hoop het ook zo!!! maar... ik kan er niets van zeggen, ik voel me net als anders vandaag zit ik op dag 30 , ik durf nog niet te testen ik wacht mooi tot woensdag of zo, als ik dan nog steeds niet ongi ben teminste.
Ja nathalie, het was idd heel erg sneu van mijn zus, die teste dus positief, ze had ons niets verteld, ze zou met 11 weken de eerste echo krijgen   ( en dat was de dag dat ze haar verjaardag hield) ZE DACHT DAN MOGEN DE KINDEREN SAVONds het leuke nieuws brengen. mij had ze dan wel van te voren even willen bellen, omdat het anders misschien moeilijk zou zijn voor me.
maar afgelopen maandag begon ze iets te bloeden, verloskundige gebeld, en die zei, we laten de echo gewoon staan, er hoeft niets aan de hand te zijn. vervolgens kwam ze dus donderdag, met nog steeds wat bloed verlies, de echo wees uit dat er nog een vruchtzakje zat... dat was het dan, wat kan je lichaam je enorm voor de gek houden!!!! misselijk als ze was na het eten, ik vind het zo sneu voor haar!!!
die nacht er op heeft ze echt weeen gehad, en enorme bloed verlies, het gaat nu iets beter met har, maar ze heeft echt vreeselijke pijn gehad, eigenlijk heel erg raar, want normaal heb je weeen zodat er ontsluiting komt, en nu weeen voor.... niks ik vind het echt heel triest!!!! ze kwam hier ook regelmatig lezen, ( dat wist ik ook niet) ze las vooral als gast in   het febr. forum zo zie je maar... zo hadden mijn ouders tot twee keer toe opa en oma kunnen worden in die maand, en zo heb je niks.
Als ik nu positief zou testen zou je nog niet eens blij durven zijn ook.
Ik stA ER dan wel op dat ik rond de 6, 7 weken een echo zou mogen. en ik denk na mijn mk dat dat ook wel kan.
Ik ben trouwens opnieuw gestopt met roken!!! ik ben vandaag precies 2 weken gestopt, ben ik wel erg trots op.
ik ben er soms wel erg hagrijnig door pfff arm gezinnetje en soms over valt me een soort groote dip. maar..... ondertussen ben ik wel gestopt, en daar ben ik wel weer erg blij mee!!!!
vanavond even bij mijn ouders op de koffie die gaan woensdag op vakantie,en ik kan er niet anders heen dan alleen vanavond dus gaan we vanavond vast zwaaien

nou meiden, sorry van mijn laatste dipperige reactie, ik hoop dat jullie het begrijpen.
mocht er nieuws zijn.... dan kom ik het laten weten!!

liefs petra

Terug
Bovenaan