kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!

Vlinder, wat zielig zeg van je zus...ppfff...dat lijkt me echt een rampscenario...dan heb je zo'n leuk idee, op de avond van haar verjaardag en dan pats...sta je weer zonder...bah bah bah...
En hoe is het met jou? Begint steeds spannender te worden he? Ik hoop voor je dat het raak is en dat je hummeltje lekker blijft zitten!
Hou je ons op de hoogte?
En ik ben trots op je, dat je gestopt ben met roken! Houden zo! Het zal vast een stuk schelen en helemaal als je al zwanger bent!!

Esseltje...had je via hyves al een berichtje gestuurd, maar vind het zoooooo spannend voor je! Van de ene kant is het heel fijn dat je in de gaten wordt gehouden, want dan weet je wel wanneer het allemaal goed is en wanneer je het beste kunt klussen...Ik hoop dat het niet nog meer een teleurstelling geeft als het niet raak is, want je krijgt toch veel hoop nu he?? Ik duim heel hard voor je! (en voor de rest natuurlijk ook!)

Hier een heel vage cyclus...rare temperaturen enz...maar goed, ik zie wel wat het allemaal brengt! Heb stiekem al m'n NOD voor ronde 7 uitgerekend, dan valt het ook niet zo tegen...en omdat mijn ouders hier waren tijdens onze vakantie heb ik de zwangerschapstesten verstopt...en nu weet ik niet meer waar...hihi, maar laat het maar zo, pas als ik overtijd ben, ga ik testen! Kost me veel te veel geld zo, heb al ik weet niet hoeveel testen gedaan! haha!

Meiden een fijne avond allemaal!

Liefs Joepie

Hallo lieve meiden,

Na lange tijd van afwezigheid ben ik er gelukkig wer.
Moest even tot mezelf komen en verwerken dat ik nog niet zwanger ben.
Ging ook tijdje daardoor prive niet lekker, maar me mannetje en ik zitten weer vol goede moed en gaan weer afwachten of de rode duivels woensdag komen of niet!!!!
Ben nu ook weer lekker alvast kleertjes en zo aan het kopen als ik wat zie en dat is zo leuk.

Zag dat er hoop was gebeurd, maar kan niet alles maar gaan lezen dus pak de draad hier weer op.
Als ik nog welkom ben hier.

Nou meiden spreek jullie snel weer.

Groetjes Maureen

Hey Maureen,

Tuurlijk ben je welkom hier! Je hoeft echt niet aantal berichtjes per week te voldoen hoor!
Fijn dat je even tot jezelf bent gekomen en dat alles nu weer goed gaat! Je staat alweer op het wachtbankje zag ik, schiet mooi op he!

Ik hoop op goed nieuws! Al enig idee wanneer je gaat testen als je overtijd bent?

Liefs Joepie

@ maureen, wat leuk dat je langs komt!! ik zit hier ook niet zo vaak meer( ik lees wel maar reageer dan niet echt.... soms is het gewoon te lastig maar rond de nod is het wel erg fijn om te komen mee kletsen!!!
nog even en dan is het bij jou ook weer zover, misschien mogen we wel naar het land hier naast!!!! zwijmel zwijmel... en joepie... ik hoop zo dat jij ook mee mag, jij moet nog 8 dgn wachten toch???
Hier verder nog steeds het zelfde, vanmiddag dacht ik och jee veel afscheiding dus de ongi komt... maar nog niets het word echt spannend!!!!
als ik morgen nog geen rdtjes heb, gaan we morgen ochtend testen... ik word er echt zeenuwachtig van pffff ik hoop het echt... maar... het zal wel weer niet.. maar we blijven hopen!!!

liefs petra

Hey peet,

Spannend zeg! We gaan morgen een dagje naar volendam met mijn ouders en zus, dus moet er op tijd uit, kom dan zeker even spieken! Laat je het even weten?!

heel veel succes en ik hoop dat ik er inderdaad snel achteraan kom! Inderdaad nog 8 daagjes...volgens fertilityfriend heb ik op daga 17 mijn eisprong gehad (had vanmorgen 36.8) maar daar ga ik zelf niet vanuit...maar goed, mocht ik op dag 28 nog niet ongesteld zijn, dan juich ik nog niet, dan moet ik dus nog even 3 daagjes wachten, dan heeft mijn fertilityfriend gelijk gehad! hihi!

Hey meid, sterkte he, ik duim heel hard voor je!!!

Liefs Joepie

hoi hoi meiden

Ja het word weer even spannend deze week.
Word ik morgen ongi of niet!!!!!
Ik denk dat ik morgenavond of donderdag ga testen als ik niet ongi ben.
O meiden ik hoop het zo dat het mischien nu wel gelukt is, kijk het rommelt nu wel in mijn buik dus kan best zijn dat ik ongi word
Het is iedere keer weer een teleurstellig maar we willen ook zo graag.
We hebben genoeg geklust deze maand en me moppie en ik zijn samen gestopt met roken

Nou meiden ik zal ook voor jullie duimen en ik laat het weten

kus kus maureen

Hoi meiden,

ik heb getest, maar negatief ik snap er niets van, mijn borsten
zijn groot en doen pijn, en mijn darmen zijn al 5 dagen van streek, 2
dagen overtijd en dan toch een negatieve test niet leuk meer!!!

ik denk dat we zondag weer gaan testen als ik nog niet ongi ben dan ben
ik meer dan een week over tijd. maar...... ondanks mijn borsten... zal
het wel weer niet zo zijn.

als er nieuws is... kom ik meteen, liefs Petra

hoi hoi lieve petra,

Wat rot voor je zeg
Nou ik ken dat gevoel.
gisteravond samen met mijn mannetje getest NEGATIEF
Echt ik heb zitten janken want ik had echt het gevoel dat het deze keer raak zou zijn maar nee toch niet.
Me mannetje en ik hebben er nog knallende ruzie om gehad om dat ik natuurlijk niet te genieten was gisteravond.

Maar ja meiden jullie kennen dat gevoel vast wel je wil zo graag lukt niet.
Ik heb nu zoiets voor mezelf dat ik er maar weer niet teveel mee bezig moet zijn en dat het vanzelf wel komt.

Straks ga ik naar de dokter want ben vorige week van mijn fiets gevallen en heb nu al paar dagen dat ik vreselijk duizelig ben.
Dus ik hoop maar dat het niks ernstigs is.

Word vandaag wel mooi weer dus fiets daarna lekker even naar me ouders toe.

nou meiden ik spreek jullie snel weer.

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan