kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Wat balen zeg, voor jullie allebei! Ik weet ook helaas zooooo goed hoe het voelt! Ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben en dat het liefst met een positieve test!
Maureen, succes bij de dokter, laat je nog even weten of er iets aan de hand was?
Vlinder, je hebt de vorige keer ook al zo'n rotonzekere tijd achter de rug gehad, ik vind het nu weleens tijd voor wat goed nieuws voor je! Duim voor jullie allebei!

Ik snap er helemaal niks meer van. Had eergister 36.8 zeg fertilityfriend (ff) dat ik rond dag 17 mijn eisprong heb gehad, was ik gisterochtend 36.7, zegt ff dat ik rond dag 15 mijn eisprong heb gehad, had ik vanmorgen 36.6 zegt ff ineens dat ik rond dag 19 mijn eisprong heb gehad! JAAAAAAAAAAAA...wat wil hij nou!? Word er helemaal onzeker van! Ik ga er nog steeds vanuit dat ik dag 14 mijn eisprong had, toen had ik 36.0 en de dagen daarna is hij weliswaar niet altijd zo hoog geweest, maar wel minstens 0.3 graden hoger dan de dag van mijn eisprong...en dat is toch goed??? Ook voelde ik het zo ontzettend, maandagavond, al die steken, links en rechts...Had het nog nooit zo duidelijk gevoeld en nu brengt zoiets je nog van je à propos!

Vriendjelief zei gisteren de hele tijd van, misschien ben je wel zwanger, misschien ben je wel zwanger...omdat ik dus nog nooit zo'n temperatuurcyclus gehad heb...hij heeft het elke keer over een innestelingsdip enz...Toen zei ik dat hij de vorige keer zo nuchter was en dat hij nu zo praatte, toen zei hij...tja, ik heb zo'n voorgevoel!
Nou, ik hoop dat zijn voorgevoeltjes kloppen, want ik heb echt heel sterk het idee dat het deze ronde sowieso niet raak is...ook al hebben we goed geklust, ik weet het niet...
En de kwaaltjes zijn er ook niet...tenminste, niet in grote mate...die waren er de vorige keer rond dag 21 van mijn cyclus, het is nu dag 22...kan nog, maar het voelt gewoon niet goed...ik denk....op naar de volgende ronde....maar we wachten nog even af.

Morgen hebben we weer vergadering...wat zo lang leek te duren (6 weken schoolvakantie) is nu alweer bijna voorbij. Maandag ben ik al geweest om de groep in te richten., erg leuk...en morgen is dus de vergadering. En aankomende  maandag moeten we weer aan de bak! Nog even genieten dus vandaag!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Hoi hoi,

Nou meiden het was gelukkig niks ernstigs.
Het zijn hyperventilatie en angsaanvallen.
als ik me dus ergens druk over maak kan dat dus optreden, maar gelukkig geen hersenschudding
Ben natuurlijk erg met zwnager bezig geweest en met de ruzie met mijn mannetje en dat hakt er flink in.
Best kans dat ik vanavond ineens duivels in de wc heb liggen
Maar de tst gaf negatief aan dus zou best kunnen.

Nou meiden we spreken elkaar snel weer.

kus van mij

Hoi hoi,

Gelukkig Maureen dat het niet iets heel ernstigs is!!! daar zitten we ook niet op te wachten,
gisteren was het jou nod dag he, ik ben zo benieuwd, ja frustrerend he steeds die negatieve testen pff als ik weer eens zwanger mag worden dan ga ik geloof ik wel 10 testen doen, en dan eindelijk genieten van die tweede streep, wat zou ik blij zijn!!
Ik ben ook nog niet ongi, mijn borsten doen wel erg pijn, we hebben ook niet opnieuw getest, ik wacht gewoon, ik zal toch wel ongi worden.
maar Maureen.... als er nieuws is.. willen we het weten hoor!!

Ja Joepie gaat snel he je denkt 6 weken wat vreselijk lang, iihih nou maandag mag ik dochterlief ook weer brengen hoor!! gaat heel snel!!!
En ik hoop ook zoooooo dat het bij jou nu eens raak mag zijn!!!! ik hoop zo dat je wederhelft gelijk heeft, ik ga heeeeeeel erg hard voor je duimen meid!!

dikke knuff peet

Hey meiden,

we hebben het maar rustig met zijn 3en he? hihi!!
Vlinder, ben zo benieuwd wat er nu uitkomt en Maureen, voor jou natuurlijk ook!
Wat fijn dat het niet zo ernstigs was allemaal. Wel rustig aan doen he?

Ik hoop ook echt dat mijn vriendje gelijk   heeft, maar heb nog nergens last van. Eerder had ik al die kwaaltjes, dus kreeg ik een echt het idee dat ik zwanger was, maar nu voel ik eigenlijk niks...wel vreemde ontlasting (sorry) stekende borsten, pijnlijke tepels en rommelende darmen, maar niet zo misselijk en de smaak en geur enz. Meer vage kwaaltjes nu...En nog 5 dagen, de vorige keer had ik het rond 6 dagen van te voren ofzo...het kan nog...maar heb niet het gevoel dat ik zwanger ben...

We zien het wel weer, de tijd gaat aardig snel, dus nog een paar daagjes te gaan!
Hoop op goed nieuws, voor iedereen!

Liefs Joepie

quote: vlinder379 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2008 17:01:58'));

Hoi hoi,

Gelukkig Maureen dat het niet iets heel ernstigs is!!! daar zitten we ook niet op te wachten,
gisteren was het jou nod dag he, ik ben zo benieuwd, ja frustrerend he steeds die negatieve testen pff als ik weer eens zwanger mag worden dan ga ik geloof ik wel 10 testen doen, en dan eindelijk genieten van die tweede streep, wat zou ik blij zijn!!
Ik ben ook nog niet ongi, mijn borsten doen wel erg pijn, we hebben ook niet opnieuw getest, ik wacht gewoon, ik zal toch wel ongi worden.
maar Maureen.... als er nieuws is.. willen we het weten hoor!!
hey vlinder je maakt me wel nieuwschierig hoor! hoop echt dat het raak is,wanneer ga je eventueel testen?
ps;ik zag laatst nog die topic over 35+ enz.. ik realiseerde me later pas dat jij het was..vond het wel grappig

joepie hoe is het met jouw?ik hoop dat het voor jouw ook snel raak mag zijn

met mij wat minder, bijna iedereen van mijn zwangerschaps gym waarik nog steeds contact mee heb is weer zwanger,eentje is al 6maanden zwanger,de ander 3,de ander bijna 4,echt niet eerlijk gewoon  zat al een beetje in de put en nu dus helemaal,ik zie het echt even niet meer zitten,ook al heb ik al 1kindje ik had toch verwacht dat het nu eerder raak zou zijn....
ik wil graag actief blijven mee kletsen hier maar zal me affentoe even terug trekken want ik ben er erg veel mee bezig...

groetjes xx

quote: mijnkind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 17:18:29'));

Hoi hoi,

Nou meiden het was gelukkig niks ernstigs.
Het zijn hyperventilatie en angsaanvallen.
als ik me dus ergens druk over maak kan dat dus optreden, maar gelukkig geen hersenschudding
Ben natuurlijk erg met zwnager bezig geweest en met de ruzie met mijn mannetje en dat hakt er flink in.
Best kans dat ik vanavond ineens duivels in de wc heb liggen
Maar de tst gaf negatief aan dus zou best kunnen.

Nou meiden we spreken elkaar snel weer.

kus van mij

en???? ja ik ben altijd nieuwschierig hoor!
wanneer was/is ook alweer je nod??

Terug
Bovenaan