kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

quote: essel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2008 13:44:23'));

Hallo Lieve kipkes,

Ik wilde weer ns ff komen spieken hoe het met jullie zoal gaat!!!

Hier net in mijn ovu tijd! Gisteren nog bij gyn geweest om te kijken hoe het met de rijping van mijn eitje is gesteld, en tevens een samenlevingstest gedaan!! Nou ik kan je zeggen die test is echt geen pretje... Je krijgt zo'n eendenbek in je geschoven, en hij deed er niks geen glijmiddel op (omdat dit zaaddodend is) en dan doet het echt wel pijn hoor, daarna flink gebloed.!!!   Maar wel goed nieuws want de test was positief!!! Er zwommen genoeg zaadjes... Ook mijn eitje zat ernog maar stond echt op springen... ook mijn ovu test was gisteren en vandaag positief dus, gisteravond nog ns flink geklusd... ook vandaag willen op verzoek van de gyn nog klussen...!!! Volgens hem moeten we het eitje vangen!!!

Afwachten dus...

Ook maar weer ns een bannertje geplaatst is ook al weer lang geleden... Ik ga nu maar ns bijlezen wat jullie allemaal weer getypt hebben...

Heel veel liefs ....

zo'n eende bek is niet prettig nee daar kan ik over mee praten,heb ooit eens een slijm onderzoek moeten doen,toen bleek het candida te zijn...
gelukkig dat jullie test positief is,dan weet je in iedergeval wel dat er niks bij jullie aan de hand is..toch?

sorry moest nu echt even quote hoor,ik was even bang dat ik iemand zou vergeten.!

nou ik heb mijn verhaal een beetje bij joepie neergelegd, dan weten jullie in iedergeval wat er is als ik misschien even niet meer hier ben........
tot gauw..

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                             7e ronde - 2e kindje                              ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08
Vlinder, 29 jaar           12e ronde - 2 e kindje                              02-08-08
Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Hi Lieve meiden, ik was gisteravond ff kort langsgeweest, maar wou jullie berichtjes toch eigelijk allemaal ff lezen. Gelukkig hoefde ik maar 1 pagina terug te lezen. Maar jeetje wat gebeurd er veel zeg!

Corinda meis dikke knuff, jammer dat je ongi bent geworden!

Vlinder & Maureen gezellig dat jullie er weer zijn. Tis spannend hoor met jullie
Hoop dat jullie over een paar dagen wel met een positieve test in handen mogen staan. Hoe gaat het nu met jullie?

Maureen, jij was gevallen met de fiets? Gelukkig is er niets ernstigs. Wat naar dat je woorden hebt gehad met je mannetje, is het inmiddels weer uitgesproken?

Joepie meis, heb je op het wachtbankje gezet hoor. Ik hoop echt dat het voorgevoel van je mannetje juist is. Vorige rondes was hij nuchter, wie weet heeft hij gelijk meis. Hoop het heel erg voor jullie.

Er zitten behoorlijk wat meiden op het wachtbankje. Als het goed is komt Mosa vandaag weer thuis. Dus zal hier het weekend ook wel ff komen buurten vermoed ik.

Ik ben gisteren weer thuis gekomen uit Luxemburg. Echt heerlijk ff paar daagjes extra weg te zijn hoor. Al was het wel raar zonder mijn mannetje te slapen vanaf zondag. Ben ik totaal niet gewend want sinds we samenwonen hebben we niet meer een nacht zonder elkaar geslapen. Maar heb het overleefd hoor. Ging eigenlijk best goed, hihih.

Helaas gooit zijn baas roet in onze vakantieplannen, het gaat nu allemaal anders dan verwacht ivm training en afspraken buiten de deur van zijn baas & collega. Dus daar moeten wij ons alweer bij aanpassen. Hopelijk kunnen we de laatste week van augustus eindelijk wel en anders word het pas september.

Verder voel ik me wel redelijk goed. Heb thermometer er ff bij neergegooid, omdat ik echt zo iets had, je bent toch ook gek ook. Ben je lekker op vakantie en ga je je druk maken omdat je elke ochtend om 8.00 uur wel themperaturen. Vanmorgen wel weer ff gedaan. Mijn ei is nog niet geweest, temperatuur van 36,62.

Ik kom weer gezellig met jullie mee kletsen, maar heb erg druk weekend. Nu naar de winkel, eten koken, was aan zetten en omkleden. Daarna nog ff langs mijn ouders en vanavond op visite bij vrienden die we allang niet hebben gezien, dus word wel gezellig. Morgen naar oud schoolvriendin haar eerste huisje bekijken en 's avonds verjaardag. Dus dan weten jullie dat ik er nog niet helemaal 100% weer ben, maar ben in elk geval weer bijgeleze.

Esseltje hoe is ie met jou meis? Is je ei al gesprongen inmiddels?

Meiden alvast heel fijn weekend, ik moet er weer vandoor!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Ben inmiddels weer terug van mijn vakantie in Drenthe. Het was erg leuk, vooral lekker rustig aan gedaan en genoten van de kleine (en die andere natuurlijk). Mijn buik groeit gestaag, positiekleding heb ik al aan en aan paar dagen geleden dacht ik zelfs al een piepklein 'tikje' gevoeld te hebben terwijl ik in bed lag. Maar of het het kindje was...? Hopelijk laat het binnenkort echt iets van zich horen.
Ik voel me een stuk rustiger en zekerder en geniet echt.
En wat nu het allermooist is: mijn zusje (die van de bruiloft in mei) belde me net met de boodschap dat ze zwanger is!!!!!! 5 weken is ze nu, dus we schelen maar 8 weken van elkaar. En het was in de eerste ronde raak. Ik ben zooooo blij voor ze en we mogen 6 maanden samen zwanger zijn helemaal geweldig! Nu word ik voor het eerst biologische tante, wat een bijzonder gevoel is dat.   Ze was ook mee op vakantie en ik wist dat ze overtijd was en wat kwaaltjes had, maar vanavond had ze dus getest.
Nu even naar jullie meiden:

Nathalie: ik had het zo gehoopt voor je, maar begrijp dat je naar ronde 6 bent gegaan. Je hebt er zelf een goed gevoel over, ik leef met je mee deze ronde!
Corina: balen dat je weer ongi bent joh, en ronde 7 nu. Wat duurt het wachten dan lang he. Veel succes gewenst deze ronde meis.
Joepie: zou het raak zijn???? Duim duim duim....
Vlinder: voor jou nu ook heel spannend, misschien nu ook weer een laag HCG gehalte, ik hoop dat je test positief zal zijn binnenkort.
Voor wie ik ben vergeten: sorry, ben ff niet helemaal bijgelezen, komt nog.

Liefs Jolie

Hoi hoi,,

Nathalie, mijn eitje is gesprongen... Ik heb je een berichtje gestuurd op hyves... wel fijn dat je ff lekker hebt genoten van je mannetje... tot op hyves...!!

Corina, meid jammer dat je weer onderaan moet sluiten!!!! maar volgens mij heb je per ongeluk mijn bannertje gekopieerd!! Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik ben weer aan het afwachten in spanning tot mijn NOD dag volgende week! Gelukkig gaan we maandag tot en mijn zaterdag lekker naar zeeland!!! Ff genieten saampjes!! Mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn dan ga ik zodra we terug zijn een test halen, en als deze positief is zal ik dit snel komen melden hier.!!! Maar ik ga er niet vanuit... we zien het wel!!! Ik voel me niet zwanger, ik denk dat je het toch wel voelt!!!

Nou meiden hou het spannend, en tot snel.

Liefs Esseltje

Hey Joepie,

Hoest met jou???? Nog 4 daagjes... oeeeehhh spannend hoor.!! Ik zal maandag nog ff langskomen voordat we vertrekken....

Liefs Esseltje

Hoi Esseltje

Je zei dat je dacht dat je het wel zou voelen als je zwanger bent, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn hoor.
Ik was 2 dagen overtijd, en ik heb getest want ik wou gewoon zekerheid (dacht echt dat ie negatief zou zijn)... en toen was ie positief!!!!!
En een vriendin van me (inmiddels is die kleine ook alweer 1,5) heeft de hele zwangerschap nergens last van gehad. Zij wist ook pas door de test dat ze zwanger was.
Mijn eerste 1,5 week (na de positieve test) had ik ook nergens last van, dat vond ik heel vreemd.... maar daarna werd ik steeds misselijker en vermoeider... ook niet fijn!
Met misselijkheid valt het nu gelukkig wel weer redelijk mee, maar de vermoeidheid is nog wel best erg.... voel me soms net mijn oma, haha!!

Ik duim voor jullie allemaal, want het wordt wel weer eens tijd dat er iemand onder mij in het zwanger-lijstje komt te staan!!!!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan