A
Anoniem
Guest
Ohhh wat heerlijk om weer terug te zijn. Al die leuke zwangere verhaaltjes. Jolie gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus meis! Echt leuk dat jullie nu samen zwanger zijn! Dank je voor je medeleven. Ik heb altijd over ronde 6 een positief gevoel gehad idd. Maar heb nu echt ff zo iets tis wel goed zo. Ben nu nog best wel rustig, maar ik kweet toch dat als mijn nod aan breekt en ik weer allemaal vage dingen ga voelen dat de onzekerheid weer toe slaat. Ik hoopte zo dat we deze maand lekker veel in Luxemburg zouden zitten, dan is het toch anders dan dat je thuis bent hè. Maar zal jullie dan wel heel erg missen hoor. Nu gaan we eind augsustus waarschijnlijk pas. Dus mijn nod daar. Teministe hoop en denk dat we die maandag al in Luxemburg zijn. Wie weet wat deze ronde allemaal gaat brengen. Mijn eisprong is nog niet geweest. Maar ja om zwanger te kunnen raken moet je fanatiek klussen hè. En geloof dat mijn mannetje ff dipje heeft. Dus we zien het deze ronde allemaal wel. Tis geen moeten bij hè. Ik hou jullie weer op de hoogte!
Esseltje wat fijn dat je ei gesprongen is meis! En lekker weekje op vakantie binnenkort. Hoop echt zo voor jullie dat het gelukt is. Kan toch bijna niet alles, jullie zitten er boven op! *duimduimduimduim*
Dikke knufff voor allemaal!
Liefs Nathalie