kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ohhh wat heerlijk om weer terug te zijn. Al die leuke zwangere verhaaltjes. Jolie gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus meis! Echt leuk dat jullie nu samen zwanger zijn! Dank je voor je medeleven. Ik heb altijd over ronde 6 een positief gevoel gehad idd. Maar heb nu echt ff zo iets tis wel goed zo. Ben nu nog best wel rustig, maar ik kweet toch dat als mijn nod aan breekt en ik weer allemaal vage dingen ga voelen dat de onzekerheid weer toe slaat. Ik hoopte zo dat we deze maand lekker veel in Luxemburg zouden zitten, dan is het toch anders dan dat je thuis bent hè. Maar zal jullie dan wel heel erg missen hoor. Nu gaan we eind augsustus waarschijnlijk pas. Dus mijn nod daar. Teministe hoop en denk dat we die maandag al in Luxemburg zijn. Wie weet wat deze ronde allemaal gaat brengen. Mijn eisprong is nog niet geweest. Maar ja om zwanger te kunnen raken moet je fanatiek klussen hè. En geloof dat mijn mannetje ff dipje heeft. Dus we zien het deze ronde allemaal wel. Tis geen moeten bij hè. Ik hou jullie weer op de hoogte!

Esseltje wat fijn dat je ei gesprongen is meis! En lekker weekje op vakantie binnenkort. Hoop echt zo voor jullie dat het gelukt is. Kan toch bijna niet alles, jullie zitten er boven op! *duimduimduimduim*

Dikke knufff voor allemaal!

Liefs Nathalie

Ik heb geen mailtje over je ei gehad hoor esseltje!
Hoe is het trouwens met de andere meiden?

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                             7e ronde - 2e kindje                              ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08
Vlinder, 29 jaar           12e ronde - 2 e kindje                              02-08-08
Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

Jolie waar in Drenthe ben je eigenlijk geweest, ik woon er namelijk hihih

hoi,

Nathalie, leuk dat je er weer bent meid!!

Ik ga het niet lang houden.. ik ben weer ongi na een week overtijd tezijn.
gisteren getest en die was al negatief, dus ik had niet veel anders verwacht.
Ik ga jullie ook verlaten. Ik ga nu echt afstand nemen, ik denk dat dat nu beter is.
iK ga aan komende week naar de huisarts, ik wil weten wat er aan de hand is.

iedereen sucses en geniet er van als je zwanger bent. dikke kuss petra

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                             7e ronde - 2e kindje                              ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08
Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09-08

beste Vlinder,

heel veel sterkte en ik hoop dat een bezoek aan de HA/gyn jullie duidelijkheid zal geven!!!

groetjes, Mickje

Vlinder, sterkte meis! Ik hoop voor je dat de dokter/gyn er wat meer van weet of tips heeft...

Om je een hart onder de riem te steken, de zus van mijn zwager heeft 2 kindjes, was ze allebei heel snel zwanger van en ze is nu, na 1,5 jaar proberen, zwanger van de 3e!
Dus geef de moed niet op, het kan soms wat langer duren!

Zet hem op!!

Liefs Joepie!

Terug
Bovenaan