kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hoi Maureen,

Ik kwam speciaal even kijken of jij al nieuws had en toevallig had je net een berichtje getypt.
Jammer dat de testen nog steeds negatief zijn!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, ik denk aan je!!

Liefs Mosa

hoi hoi,

Lief dat jullie allemaal zo aan me denken.
Net bezoek van mijn reintegratiebegeliedster gehad. superleuk mens trouwens.
Ging allemaa lheel erg goed en ben weer stapje verder naar vaste baan toe dus hoop spaning valt weer van me af.
Mischien dat ik vanaaf ofstraks ongi word.
En anders gaan we weer door, ben nu week overtijd.

Spreek jullie snel weer.

kus kus

hallo allamaal,hier ben ik ook weer even...
ik ben alleen nooit zo van de hele lange berichtjes sorry...
vlinder en joepie;ik kan me heel goed voorstellen dat jullie je zo voelen ER ZIT ER HIER NOG 1 hahaha,ik zit er behoorlijk doorheen zeg maar,ben ook de hele dag niet te genieten(volgens mijn vriend).

mijnkind;waarom laat je geen bloedtest doen bij de HA? dan weet je het tenminste zeker! 1week overtijd is volgens mij niet normaal als je nog niet ongi bent en zwang.test negatief is,wie weet door even bloed te laten prikken je dan meer weet!
ik duim voor je.

nathalie;hoe is het met jouw?zit je nog in ju klus periode of is die alweer voorbij?
hoe is het verder met derest?
sorry ben nog niet zo goed met al die namen,maar ben jullie niet vergeten hoor voor diegene die ik hier boven niet genoemd heb...
fijne dag allemaal.

hoi hoi,

Dat zei mijn schoonzusje ook al, maar ik zei ook tegen haar de testen zijn toch betrouwbaar.
en 2 maal negatief zegt mij genoeg ik denk dat het de ontpilfase is.
Maar aan de andere kantmijn vorige duivels waren wel op tijd.
O meiden jullie willen niet weten hoe gek ik er van word.
Ben gelukkig vandaag thuis want ben emo en ga kapot van de rugpijn.

Nou ik hoor van jullie.

knuf knuf

Hi lieve meiden, hier nog iemand die moe is er emo vandaag
Wij klussen nog ff door, want geen idee of mijn eitje nou wel is gesprongen
Mijn temperatuur gaat nog niet omhoog namelijk. Was vanmorgen 36,66
Ik ga dalijkw eer ff ovulatietest doen, misschien dat ik daar iets wijzer uit word.

Maureen wanneer heb je voor het laarst getest meis?
Elke 2 a 3 dagen maakt je lichaam hormonen aan
Het kan natuurlijk zijn dat door stress en spanning je menstuatie langer weg blijft
Of dat het idd nog met pilgebruik te maken heeft, maar tis toch wel spannend hoor.

Corina fijn dat je ff weer iets van je laat horen hoe het met je is.
Het valt soms allemaal niet mee hè meiden. Maar we gaan ervoor!
Soms heeft het leventje tegen slagen, maar daar kun je alleen maar sterker uitkomen.

Gelukkig vandaag geen afspraken meer in mijn agenda staan
Morgen weer kei drukke dag, maar ja is niet anders, eerst maar eens vandaag!

Fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               ??-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 11-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Uhm Maureen ik zie dat dit al ronde 5 is. Zou dat dan nu nog ontpillen zijn meis, hihih?

hoi hoi

@NTHALIE,

Ik heb voor het laatst vrijdag vorige week getest.
Ja het zou best zo lang kunnen duren toch.
Heb vandaag weer krampen in mijn onderbuik dus wie weet wat vandaag doet
Ik klap bijna uit elkaar van de hormonen dus ik ben er beetje klaar mee datbegrijp je
Mijn humeur word er ook niet beter op ha ha hihi

Nou ik hoor weer van je en van de andere meiden

veel liefs maureen

Terug
Bovenaan