kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Maureen hoe is ie met je meis?

Hier gezellig middagje gehad. Was wezen kijken bij 1e huisje van oude schoolvriendin. Ze heeft het goed voor elkaar hoor. Echt leuk om te zien. Hebben ijsje gegeten in de stad en dvd-tje gehuurd en gezellig zitten kletsen. Ben nu kei moe en vanavond nog verjaardag ook.

Morgen heerlijk dagje rust, dan kom ik wel weer ff verder kletsen.

Liefs Nathalie

hoi hoi,

@Nathalie: Nou ik ben nog steeds niet ongi.
Ik zou het woensdag al moeten geworden zijn, maar nu nog niks.
Heb al 2 testen gedaan allebei niet zwanger.
Ik begrijp er niks van dus ik moet afwachten.
Ik weet het even niet meer meis.

ben vrijdag middag naar vriendin van me geweest zij heeft maand geleden zoontje gekregen.
O wat een schtje is het toch hij heet stijn.
Mocht hem vast houden nou me eierstokken en hormonen klepperden ervan.
Ik wou zo graag dat ik ook zwanger was.
Ik ga zo lekker even naast me mannetje op de bank tv kijken met cola erbij.

Ik spreek jullie snel weer en hou jullie op de hoogte.

dikke kus Maureen

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en heb net even alles bijgelezen.
Ik heb geen tijd om overal op te reageren, maar denk wel  aan jullie!  Ik ben zelf gisteren ongi geworden, maar mijn cyclus is van 43 dagen naar 37 dagen gegaan, dus daar was ik erg blij mee.
Ik kom snel weer uitgebreider meepraten!

Liefs Mosa

PS Maureen, ik duim voor je!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En Joepie, ik hoop dat het voor jou deze keer raak is!

Hi ben ik ook nog ff weer. Had vanavond verjaardag van de vriend van mijn nichtje. Was rustig daar dus lekker onder uitgezakt op de bank zitten kletsen. Want was voordat ik er heen ging onwijs moe. Nu lig ik lekker met laptop in bed en ga morgen proberen uit te slapen. Vanochtend was ik om 5.40 uur wakker terwijl we pas om 1.30 uur in bed lagen en dus iets van 4 uurtjes geslapen heb.

Jeetje Maureen das spannend meis. Hopelijk over paar daagjes positieve test meis, wie weet! Wanneer wil je weer gaan testen? Hoe voel je je op het moment?

Mosa wanneer is je nieuwe nod meis?

Voor alle meiden op wachtbankje/overtijd bankje *duimduimduimduim*

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Maureen, wat balen die onzekerheid zeg!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!

Hoe ik me voel Nathalie...tja...ik weet het echt niet hoor...leef tussen hoop en vrees, hihi...maar ik herinnerde me ineens dat ik toen een keer op newmommies vertelde dat ik opstond en een onwijze steek onderin mijn buik voelden...dat ik helemaal krom stond! Ging terug lezen en dat was op dag 18 's middags...Dus het kan ook zijn dat ff gelijk had en dat dat mijn eisprong was, maar dat ff dag 19 aangeeft omdat toen mijn temp. iets zakte...Heb dag 16 's avonds geklust en dag 18 ook 's avonds...dus das wel om de goede tijd! Dus het kan ook nog 4 dagen langer duren, dan moet ik dus tot zaterdag wachten!
Ik heb wel allerlei vage kwaaltjes, maar het kan dus nog erger worden, als ik echt op dag 18 m'n eisprong heb gehad!
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet te vroeg juich als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en dan afwacht tot zaterdag...als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen...Maar of ik neem mezelf echt in bescherming of ik heb echt het gevoel, maar ik weet echt bijna zeker dat ik niet zwanger ben!

Gisteren had ik verjaardag van vrienden (die 3 huizen verderop wonen) en de schoonzus van die vriend is ook zwanger, vriendin vertelde toen zij net zwanger was dat hun al iets meer dan een half jaar bezig waren en nu is ze 11 weken...dus die zijn ook zowat een jaar bezig geweest! Dat geeft de burger moed!!

Ben nu al zenuwachtig voor mijn temp. morgenvroeg...heb al een paar keer getempt. vandaag....IK WEET dat het geen zin heeft, maar het houdt me rustig...zit nog steeds op 37.0...om 21.00 temp. ik altijd standaard...kijken wat het dan doet!
Gisterennacht toen ik thuis kwam om 1.30 heb ik ook even getempt, hihi, was 37.4!!
En IK WEET dat het niks zegt...maar ik heb niks beters te doen!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Hoe gaat het met de rest???

Esseltje, als ik de 18e dag aan houd, dan heb ik ook op 16 augustus m'n NOD!!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan