Hey meiden,
Maureen, wat balen die onzekerheid zeg!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!!
Hoe ik me voel Nathalie...tja...ik weet het echt niet hoor...leef tussen hoop en vrees, hihi...maar ik herinnerde me ineens dat ik toen een keer op newmommies vertelde dat ik opstond en een onwijze steek onderin mijn buik voelden...dat ik helemaal krom stond! Ging terug lezen en dat was op dag 18 's middags...Dus het kan ook zijn dat ff gelijk had en dat dat mijn eisprong was, maar dat ff dag 19 aangeeft omdat toen mijn temp. iets zakte...Heb dag 16 's avonds geklust en dag 18 ook 's avonds...dus das wel om de goede tijd! Dus het kan ook nog 4 dagen langer duren, dan moet ik dus tot zaterdag wachten!
Ik heb wel allerlei vage kwaaltjes, maar het kan dus nog erger worden, als ik echt op dag 18 m'n eisprong heb gehad!
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet te vroeg juich als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en dan afwacht tot zaterdag...als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen...Maar of ik neem mezelf echt in bescherming of ik heb echt het gevoel, maar ik weet echt bijna zeker dat ik niet zwanger ben!
Gisteren had ik verjaardag van vrienden (die 3 huizen verderop wonen) en de schoonzus van die vriend is ook zwanger, vriendin vertelde toen zij net zwanger was dat hun al iets meer dan een half jaar bezig waren en nu is ze 11 weken...dus die zijn ook zowat een jaar bezig geweest! Dat geeft de burger moed!!
Ben nu al zenuwachtig voor mijn temp. morgenvroeg...heb al een paar keer getempt. vandaag....IK WEET dat het geen zin heeft, maar het houdt me rustig...zit nog steeds op 37.0...om 21.00 temp. ik altijd standaard...kijken wat het dan doet!
Gisterennacht toen ik thuis kwam om 1.30 heb ik ook even getempt, hihi, was 37.4!!
En IK WEET dat het niks zegt...maar ik heb niks beters te doen!
Ik hou jullie op de hoogte!!
Hoe gaat het met de rest???
Esseltje, als ik de 18e dag aan houd, dan heb ik ook op 16 augustus m'n NOD!!
Liefs Joepie