kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik vind het wel spannend hoor Joepie. Het moet toch wel een keer raak zijn. Ik vind dat wij van de oude garde nu toch eindelijk wel eens aan de beurt mogen zijn of nie?
Ik denk aan je en duim voor je. Enige wat ik kan bieden is luisterd oor en wat lieve woordjes. We slepen je deze week wel door!

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden.

Wat zijn jullie toch allemaal lief zeg.
Op dit moment voel ik me klote.
deed toenet mijn bh af nou het leek wel of mijn borsten op exploderen stonden ook mijn tepels doen heel zeer.
Mijn mannetje zei al dat het natuurlijk een en la hormonen zijn die nu bezig zijn.
Ik heb donderdag en vrijdag getest en allebei NEGATIEF
Dus ik denk zelf dat ik wel ongi moet worden maar dat het ook met ontpillen te maken heeft nog steeds.
Nou meiden geloof me word er gek van.
Maar ik wacht het af kan ineens rode duivels op bezoek hebben
Op dit moment rommelt het een beetje in mijn onderbuik.

Nou meiden ik ga zo lekker slapen en dromen
Ben wel heel erg emo en moet om de raarste dingen huilen

Nou meiden julle horen weer van me.

Bedankt voor al jullie steun

Veel liefs maureen

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  ??-??-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Maureen dikke knufff als ik dit zo lees denk ik: ZWANGER, maar ik durf niet meer te roepen meis. Ons lichaam is maar raar en houd ons voor de gek. En doet tegenoverstelde dingen. Maar het ziet er allemaal positief uit meis. Wie weet is dit ellendig voelen allemaal voor goed doel! Ik duim extra voor je. Denk aan je!

Ga maar lekker slapen, hopelijk voel je je morgen beter en heeft het bij jou meer tijd nodig om hormonen aan te maken dat je positief kan testen. Ik hoop het echt voor je!

Liefs Nathalie

hoi hoi,

@Nathalie: Wat ben je toch een ongeloofelijke schat meis.
Ja ik durf ook niks meer te zeggen hoor of te denken.
Het zou idd kunnen maar dan nogbegrijp ik niet waarom de 2 testen allebei negatief aangeven.
Ik wacht het gewoon nog paar dagen af en dan test ik opnieuw.
Maar geloof me het is geen pretje.

Ga straks even naar me ouders toe en mischien even de stad in even gedachten op nul zetten.
Meis ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs van mij

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde -  1e kindje                               25-08-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                               ??-??-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  ??-??-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               ??-09-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Esseltje,   30 jaar           7e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Maureen                                   5e   ronde - 1e kindje                               06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Hi ben ik weer ff. Heb het lijstje ff aangepast meiden. Onze Joepie is helaas gisteren ongi geworden. Ze neemt ff wat afstand van het forum want is best wel teleurgesteld. En das ook logisch. We zien steeds meer meiden van de oude garde weer terug gaan naar nod lijstje ipv zwangere bankje en dat doet wel verdriet.

Van Mamoetje begreep ik gisteren op msn dat het nog erg goed gaat met haar temperatuur dus dat ziet er goed uit. Hoop echt dat ze deze ronde positief mag testen. Net als onze Esseltje die eerste ziekenhuisbezoekjes erop heeft zitten. Maar eitje niet heeft kunnen missen dus wie weet. Ik hoop het echt voor ons allemaal meiden. Ik duim de komende dagen weer op volle touren, net zo lang tot we positief nieuws hebben!

Hier vandaag weer ovulatietest gedaan, maar volgens mij is ie nog niet zo duidelijk als controle streep. Gisteravond twijfelde ik ook al. Dus morgen maar ff weer kijken. Gisteravond had ik onwijs steken in mijn buik. Was aan het zwemmen en dacht ach dat verbeeld ik me. Maar na het douchen en toen ik thuis was had ik die steken nog. Dus vermoedelijk mijn eisprong en laat het nou net zijn dat wij gisteravond na het eten geklust hebben. Gisteravond leek het erop dat ovulatietest positief was, maar kweet het niet 100% zeker meiden, mijn mannetje heeft ook gekeken en twijfeld ook. Hij is er deze ronde ook een beetje mee bezig. Komt ook omdat ik gewoon hem er meer in betrek. Hij vroeg net: heb je je eitje al gevonden. Dus ik kijk hem aan, hihih. Dacht ff dat ie iets verstop had. Nee joh zegd ie je test. Hahhaha. Ben ik helemaal niet van hem gewend dat ie er zo naar vraagd. Meestal weet hij niks te zeggen. Tis voor hem natuurlijk ook allemaal nieuw hè. En mannen zijn er nuchter in!

Maar ik hou jullie op de hoogte en hoop dat het met iedereen goed gaat.
Maureen weet je al wat meer meis? Miranda26 is ook nog steeds niet ongi en hoge temp dus gaat de goede kant op!

Liefs Nathalie

hoi hoi,

Nee helaas weet ik nog niks.
Ben nog niet ongi, dus heb nog wel beetje hoop ook na 2 negaieve testen
Mijn lijf reageert nu echt heelgevoelig, dus kan ook dat het een dezer dagen   komt.
als ik het einde van e week nog niet ongi ben dan test ik zaterdag weer, en is het dan weer negatief ga ik langs de huisarts want dan ben ik meer dan een week overtijd.

Maar ik hou iedereen op de hoogte.

ga vanavond leker me nagels laten doen even verstand op nul zetten.
Spreek jullie snel weer.

kus kus van maureen

Terug
Bovenaan