Bedoel eigenlijk, wie ook in ronde 7, haha!
En nog even over hoe het met mij gaat...ik kan me gewoon steeds moeilijker voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen ga hebben...hoe meer er om mij heen zwanger zijn, hoe meer ik dat gevoel heb. En ik wil echt niet opgeven en doe dat ook nog lang niet, maar ik baal er soms echt van. Gisteren had ik het er ook met mijn vriendje over dat echt overal waar je was en keek het over zwangere vrouwen gaat, of dat je ze ziet...natuurlijk ben je er meer op gebrand, maar het is ook echt zo hoor!
Het gaat hier redelijk, nog 9/10 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Heb sinds eerigster de hele tijd last van mijn onderbuik. Kan innesteling zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet...(onze golden retriever zit ondertussen achter zijn staart aan, heel lachwekkend)
En ik las dus laatst dat Bolle schreef, zo zie je maar meiden, houdt moed, het kan zo ineens raak zijn...toen het nieuws van Nathalie kwam, maar toen dacht ik wel, er zijn er veel die al langer bezig zijn (no hard feelings) jij, corina, nicole, esseltje, ik...(denk denk) dus Nathalie is toch nog behoorlijk snel na 6 rondes (ook al lijkt dat ook lang, ik weet het)
Ik hoop echt voor iedereen hier op het forum die nog niet zwanger is, dat ze snel een keer zwanger zijn, want iedereen die een kinderwens heeft, wil liever gisteren dan vandaag zwanger zijn! We blijven duimen!
Liefs Joepie