kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hihi, mamoetje, dat klopt. Las dat van haar en ik zag dat niemand er antwoord op wist (tenminste degene die het hadden gelezen) en dan kriebelt me dat, dan moet ik even het verlossende antwoord geven, wahaha!
En klets met happy op het topic ronde 7. Ook erg gezellig. Ze heeft voor me gependeld oktober van een meisje, ben benieuwd! Ze had bij zichzelf geloof ik augustus gependeld he? Jammer dat het niet uit is gekomen...heb jij het ook laten doen?!
Wat rot dat ze dan steeds niet luisteren he! Heb je dan nooit eens zin om op tafel te gaan staan en te schreeuwen, HALLO, IK BEN ER OOK NOG!!!!
Denk dat ze je daarna helemaal voor gek verklaren, hihi, maar goed, zo'n gevoel!!
Wat gaaf dat je zo'n opleiding doet! Jammer dat ik niet dichtbij woon anders had je mij mooi als proefpersoon kunnen gebruiken! Ben er heel slecht in om mijn nagels lang te laten groeien!!
Hoelang duurt die opleiding???

Hoe is het met de andere meiden!!

Liefs Joepie

Bedoel eigenlijk, wie ook in ronde 7, haha!
En nog even over hoe het met mij gaat...ik kan me gewoon steeds moeilijker voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen ga hebben...hoe meer er om mij heen zwanger zijn, hoe meer ik dat gevoel heb. En ik wil echt niet opgeven en doe dat ook nog lang niet, maar ik baal er soms echt van. Gisteren had ik het er ook met mijn vriendje over dat echt overal waar je was en keek het over zwangere vrouwen gaat, of dat je ze ziet...natuurlijk ben je er meer op gebrand, maar het is ook echt zo hoor!
Het gaat hier redelijk, nog 9/10 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Heb sinds eerigster de hele tijd last van mijn onderbuik. Kan innesteling zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet...(onze golden retriever zit ondertussen achter zijn staart aan, heel lachwekkend)
En ik las dus laatst dat Bolle schreef, zo zie je maar meiden, houdt moed, het kan zo ineens raak zijn...toen het nieuws van Nathalie kwam, maar toen dacht ik wel, er zijn er veel die al langer bezig zijn (no hard feelings) jij, corina, nicole, esseltje, ik...(denk denk) dus Nathalie is toch nog behoorlijk snel na 6 rondes (ook al lijkt dat ook lang, ik weet het)

Ik hoop echt voor iedereen hier op het forum die nog niet zwanger is, dat ze snel een keer zwanger zijn, want iedereen die een kinderwens heeft, wil liever gisteren dan vandaag zwanger zijn! We blijven duimen!

Liefs Joepie

joepie:

ik heb effe een stukje gelezen bij jullie haha en ik wilde joepie nog effe bedankt voor de tip over mijn taakbalk hij is weer helemaal goed hahaha

xx linda klusbabe

Nee zo'n gevoel heb ik nog neit echt.. Ben zo iemand die denkt het zal wel aan mij liggen.. En dan hou ik em een beetje op de achtergrond.. Maar ik kijk wel hoehet verder gaat.. ik zeg er anders over een tijdje wel wat over!..

Ja zo'n idee heb ik ook.. heel gek om dat te denken dat je ooit een positieve test in handen krijgt..

Ik doe hem via de NTI en die opleiding duurt ongeveer 8 maanden!.. ik vind het erg leuk.. en me eerste proefkonijn was zeer tevreden.. morgen me zusje proberen.. kijke hoe dat gaat ze heeft langere nagels dus weer een uitdaging!!

Ga nog ff naar de wc en dan naast me mannetje liggen.. Weltruste Joepie!   (en linda hih.. inbreker!! haha nee hoor meis!)

xxx Mamoetje

Lieve kipkes " alle kipkes nieuwe oude zwangere en niet zwangere"

Ik wil jullie allemaal een super fijn weekend wensen, met goede zin en hoop... en natuurlijk veel klusplezier, want we moeten natuurlijk wel onze naam eer aan houden....

Duimen doen we voor elkaar en met elkaar.... want we gunnen iedereen het mooie wondertje waar we zo van dromen...!!!

Ohw ja, ook nog ff een nieuw lijstje toegevoegd.... want die was al weer bijna verdwenen op de vorige pagina....

En Joepie meid, je mag nu als eerste op het bankje..... SPANNEND!!! En de kaarsjes heb ik gisteren aan gehad.... en even bij de gedachte stil gestaan...

Heel veel knuffss......

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                               ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                 25-9-08 bij 33 dgn

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:d
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:

Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  .. mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Ha lieve meiden,

Mamoetje, je moet het niet op jezelf afschuiven hoor! Je doet het vast hartstikke goed tussen die mensen! Blijf lekker jezelf!!

Esseltje, wat lief zeg, dat je even een kaarsje hebt opgestoken!!! Nu hopen dat het helpt, duim duim duim! Mijn NOD is eigenlijk 7 september, maar ik laat het maar zo staan...moet waarschijnlijk dan 's avonds ongesteld worden, was de vorige keer ook zo precies...maar goed, ga dan toch nog niet testen, dus laat lekker zo!!

Ik ga ff ontbijten, tot laters!!!
Als het goed is komen Nathalie, Do en hun frummel vandaag ook weer thuis!!!!!!!!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan