kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Tja ik ben weer terug hoor, ik mis een aantal nod data's op ons lijstje
Willen de meiden aub doorgeven of ze nog wel of niet op ons lijstje willen?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie

Ook hier nog een keertje: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Geniet er lekker van en doe het rustig aan!

Groetjes, Mickje

Whaaaaaaaaaaaahahahhaa, Nathalie!!!! LOL!!!
jajajajajaja, ovulatietesten en randjefietsen...hahahahhaa, dat was voor ons ook  de ideale combinatie!!!!
(alhoewel wij niet echt randjefietsen zoals op de site staat hebben gedaan, maar wel het principe van eerst hij en dan ik!!)
Grappig hoor!!

Achja, het is en blijft een wonder!!!

Groetjes, Mickje

Als ik terug denk dan heb ik na het klussen eerst met mijn benen ffies omhoog gelezen en daarna min of meer dat randjesfietsen gedaan. En toen nog ff blijven liggen enzo. Best tijdje in bed gelegen. Geen idee of dat het geheim is hoor. Denk combinatie van Luxemburg, misschien wel de behandeling bij osteopaat in Zeeland begin aug, en klussen op juiste moment. Want hebben echt niet veel geklust.

Heb net ff wat makkelijkers aangedaan. Mijn bh zat niet lekker en mijn borsten voelen nu toch wel zwaarder en gevoeliger aan hoor. Zullen de kwaaltjes toch een beetje komen? Nu ik het beetje bij beetje begin te beseffen?

Liefs Nathalie

Ik wou ff komen zeggen dat ik vanmiddag om 15.15 uur de huisarts
ga vertellen dat ik zwanger ben. Spannnenddd!
Het kriebeld helemaal in mijn buik, hihih

Liefs Nathalie

Hey Nathalie!!

NOGMAALS VAN HARTE GEFELICITEERD!! JE BENT ZWANGER!!

Wat fijn dat je weer terug bent!!
Geniet van je zwangerschap!!
Ik hoop voor je dat de erge kwaaltjes uit mogen blijven!!
Succes bij de ha!!

Liefs Collie.

Ikke is weer terug van de huisarts met blij gevoel
Pff wat was ik zenuwachtig! Liep de ha natuurlijk ook nog uit, dus zit je daar, hihih
Komt ineens de vriendin van mijn broertje & haar moeder binnen, helpp! hahah
En ze hebben gezien dat ik met een brief de deur uit ging geloof ik, dus tja wat moet ik daar nou weer op verzinnen. Mijn broertje had hun gebracht, haha. Kom ik die spreekkamer uit, wie loop ik tegen het lijf. Mijn oom en zijn vriendin, hahah
Je kunt ook nooit eens rustig naar huisarts gaan! Heb de brief wel zo gedraaid dat ze niet de naam van de verloskundige op de envelop konden lezen.

De huisarts reageerde helemaal niet zoals ik had verwacht, hahah. Heb we meer druk gemaakt om niks dus. Hij heeft me niet gefeliciteerd, maar zei wel: een nieuwe fase in jullie leven. En dat hij het een mooie leeftijd vond om zwanger te worden. Dat hij daar echt voorstander van was enzo. En of ons huis (zijn eind vorig jaar verhuisd) al helemaal klaar was? Dus wel leuk, niet zo afscheperij en hup okay is goed, dit heb ik te vertellen en ga maar weer. Nee echt ff zitten kletsen. En vroeg nog of openruggetje, down syndroom of andere erfelijke ziektes voorkwamen in de familie enzo. Ik mag gewoon naar verloskundige en daar bespreken we allemaal hoe het verder gaat. Omdat ik natuurlijk medische verleden heb. Maar wat dit betrefd ben ik goed gezond. En mocht ik last krijgen van mijn rug of andere dingen dan moest ik maar ff weer komen. Dus ikke is helemaal blij!

En krijg nu ineens ook de drang om het aan mijn ouders & schoonouders enzo te vertellen, hihih. Geen idee wanneer we het mijn schoonouders kunnen vertellen, want mijn schoonmoeder moet nu werken tot donderdag en dan gaan hun voor lang weekend naar Luxemburg. En ik wil eigenlijk wel persoonlijk langs om te vertellen. Het weekend erop is mijn vriend jarig en moet mijn schoonmoeder weer werken, dus dan zien we ze ook niet. En ff op en neer is denk ik ook geen optie. Want is toch snel 2,5 uur rijden. En wil dit eigenlijk wel samen met mijn mannetje doen. Ik ben deze week vrij, maar hij niet.

Nog maar ff over na denken. Ik ga ff wegzwijmelen, hihih

Liefs Nathalie

Kipkes wat is dit nou, ik moest gewoon naar de volgende pagina om ons forum te zoeken!!!!! DAT KAN NIET HE, KIPKES>>>>>!!!!!!!

Maar goed, Nathalie, nogmaals gefeliciteerd, maar ik had je al uitgebreid gefeliciteerd, maar even goed, geniet en doe rustig aan...!!!

Joepie: meid hoe gaat ie... nog een paar daagjes en dan is er voor jou ook duidelijkheid, en mag het een mooie positieve test zijn die je dan in handen hebt...!!! Al kwaaltjes???
Hier net mijn eisprong gehad, dus ben benieuwd of het raak is, we hebben voldoende geklust... dus daar ligt het zeker niet aan... wij hebben ons best gedaan!!! Mijn mannetje begint nu toch ook een beetje ongerust te worden, want we zijn nu toch al 8 maanden bezig...!!! Maar ja... we zien wel ik ga donderdag weer naar de gyn.. dus zullen we daar zien hoe het verder gaat lopen en ook krijgen we alle uitslagen onder ogen te zien.... wel SPANNEND hoor... Ik zal verslag doen!!!

Verder is hier weinig aan het handje... dus tot snel girls... have fun...!!!

Knuffss Esseltje

Terug
Bovenaan