Helppp nu ik hier zo alles lees begin ik het een klein beetje te beseffen. Wat onzettend lief al jullie felicitaties, kreeg er tranen van in mijn ogen. En ook leuk om van alle zwangere kippies weer iets te horen. Echt leuk & lief van jullie dat jullie me ff komen feliciteren.
Meiden ik had dit echt niet verwacht. Natuurlijk gehoopt, maar ja dat hoopte we elke ronde wie niet. Mijn vriend was ook altijd heel nuchter en wist nooit wat hij moest zeggen als ik rd-tjes had of overtijd was of me niet lekker voelde. Maar vorig weekend vroeg hij ineens of ik al ongi was en hij was betrokken bij de ovluatietesten deze ronde. Ik had deze maand echt zo iets van ga er niet zo gefocust mee bezig zijn, maar genieten van vakantie. Begin aug was ik natuurlijk ook al in Luxemburg en heb toen niet getemperatuurd, echt ff op zijn beloop gelaten. Tuurlijk was ik er mee bezig. En ik weet ook nog goed wanneer onze kleine verwekt is. En eigenlijk hebben we helemaal niet veel geklust meiden. Ohh weet je wat ik me bedenk. Ik heb dat randjesfietsen geprobeerd, hihih. Daar denk ik nu pas aan. Maar ach misschien is combinatie van alles. Luxemburg, behandeling bij osteopaat dat misschien iets heeft bijgedragen? Ik weet het niet hoor. Maar tis allemaal nog zo onwerkelijk. 26 aug kwam mijn droom uit om in Luxemburg positief te mogen testen. De 28ste heb ik nog weer getest want was zo bang dat er geen 2e streepje meer zou komen. Onzin natuurlijk, maar kon het niet geloven. Maar het is dan toch echt waar. Ik sta op het zwangere lijstje, hihih
Joepie! meis je bent een schat en natuurlijk laat ik je niet in de steek. Ik sleep je gewoon mee, duim voor je en hoop dat je ook snel op zwangere bankje plaats mag nemen. Een aantal meiden zijn idd echt van oude garde. Zoals onze Esseltje, hoop dat alles goed gaat bij de gyn meis. We houden contact via hyves en als je hier bent. Ik heb helemaal geen drang om naar zwangerschapsforum te gaan. Dit is mijn plekje, hier bij jullie, hihih.
Alle kluskippies, oud, nieuw, jong, oud ik wens jullie heellll veel geluk. Of iemand nou lang meekletst of kort. In ronde 2 of 10 zit het maakt niet uit. We kletsen hier gezellig met zijn allen en dat zal wat mij betreft zo blijven. Morgen ga ik huisarts bellen en ik hou jullie zoveel als ik kan op de hoogte. Ook al heb ik het natuurlijk druk met heel veel dingen. En mijn leventje zou mijn leventje niet zijn als er weer veel geregeld moest worden deze aankomende week. Maar er is een heellll groot lichtpuntje meiden. Een nieuwe fase in mijn leventje. Waar ik heelll dankbaar voor ben en hoopppp echt dat het allemaal goed mag gaan!
Dikke knufff Nathalie