kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ha Joepie!
Trek het je niet aan (you know what I mean!), ik weet dat het niet zo bedoeld was!!! Heb ik ook uitgelegd!
Geniet van deze mooie zaterdag!

Kus Rimke
(precies 40 weken vandaag..................)

Hey Rimke,

Bedankt voor je berichtje! Wil er namelijk echt niet tussen komen te staan! Mamoetje kletst hier mee en met een andere topic klets ik met Happy en van jou heb ik die mooie site gekregen met die prachtige muurstickers, dus ik vind jullie stuk voor stuk gezellige meiden!!!!

Zet hem op meid, ik had tegen happy gezegd dat ik het gevoel had dat je vandaag zou bevallen, haha, wist niet eens dat je precies 40 weken zou zijn!!!
Hoop dat ik snel het leuke nieuws mag vernemen dat jullie een wolk van een baby hebben gekregen!!
Denk aan je!

Liefs Joepie

hey joepie,

ik heb indd het berichtje even gelezen bij de kl.b.,en begrijp je volkomen,maar omdat ik daar ooit eens met 1van hun ruzie heb gehad heb je dat in eens met hun allemaal,zo is dat toen ook met het verhaal over yvon begonnen want 1van hun vond het leuk om haar te treiteren en in eens doen ze allemaal er aan mee! en toen ben ik er tussen gesprongen met de opmerkingen of ze daar me willen stoppen! je komt hier tenslotte allemaal voor het zelfde!
verder las ik dat je heb gezegd dat ik niet altijd lekker uit de bocht kom,en dat klopt,maar door dat die hele situatie toen is geweest ben je hier ook sneller gefrustreerd.

ik ga er verder met dit soort situaties ook nooit meer tussen springen hier,want weet inmiddels wat de gevolgen zijn.

weet er hier ook toevallig iemand hoe het met  yvon is?

ik kom van de week weer even verder kletsen,fijne avond allemaal.

ik weet wel dat ze zwanger is.
maar hoe het verder met haar gaat?en hoe veel maanden ze zwanger is?

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                               ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                 25-9-08 bij 33 dgn

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  .. mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
20-weken echo 24 september

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08
Mosa, 25 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  09-09-08
Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                 12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                 12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                 ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                               ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden! *duimduimduim*

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  5 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
20-weken echo 24 september

Echo's, ahhh wat lief en mooi
Mickje
1e echo (12 weken)         11-09

Lieve meiden, ff vluchtig gekeken zie ik al heelll veel felicitaties van jullie. Krijg er bijna tranen van in mijn ogen. Jeetje ik sta op het zwangere lijstje, pfff moet ff slikken hoor. Is het nu dan toch echt werkelijkheid?

Ikke !!!!!

Meiden heelllll erg bedankt voor jullie steun van de afgelopen maanden. Ik ga strak zeker al jullie berichtjes terug lezen. Ben nu terug van vakantie, maar internet problemen thuis. Gelukkig kan ik nu online en jullie zijn de eerste bij wie ik kom kletsen. Omdat dit het topic was waar het allemaal begon: nieuw en zwanger worden heette het eerste deel geloof ik en is langszaam gegroeid tot kluskippies en ben er trots op! Ik blijf jullie steunen en sleep jullie allemaal mee naar zwangeren bankje!

Ik voel me opzich goed. Heb helemaal niet zoveel kwaaltjes eigenlijk. Niet zoals vergeleken bij vorige rondes en toen was ik niet zwanger en nu wel. Hoe onwerkelijk het ook is. 26 augustus kwam mijn droom uit om in Luxemburg positief te mogen testen. Morgen ga ik huisarts bellen omdat ik net gisteravond terug ben gekomen uit Luxemburg. Meiden ik zal veel bij te lezen hebben overal. En misschien nog niet 100% aanwezig zijn, maar probeer de draad weer op te pakken. Nu eerst al jullie lieve berichtjes eens ff lezen!

Dikke knuffffffffffffff Nathalie

Helppp nu ik hier zo alles lees begin ik het een klein beetje te beseffen. Wat onzettend lief al jullie felicitaties, kreeg er tranen van in mijn ogen. En ook leuk om van alle zwangere kippies weer iets te horen. Echt leuk & lief van jullie dat jullie me ff komen feliciteren.

Meiden ik had dit echt niet verwacht. Natuurlijk gehoopt, maar ja dat hoopte we elke ronde wie niet. Mijn vriend was ook altijd heel nuchter en wist nooit wat hij moest zeggen als ik rd-tjes had of overtijd was of me niet lekker voelde. Maar vorig weekend vroeg hij ineens of ik al ongi was en hij was betrokken bij de ovluatietesten deze ronde. Ik had deze maand echt zo iets van ga er niet zo gefocust mee bezig zijn, maar genieten van vakantie. Begin aug was ik natuurlijk ook al in Luxemburg en heb toen niet getemperatuurd, echt ff op zijn beloop gelaten. Tuurlijk was ik er mee bezig. En ik weet ook nog goed wanneer onze kleine verwekt is. En eigenlijk hebben we helemaal niet veel geklust meiden. Ohh weet je wat ik me bedenk. Ik heb dat randjesfietsen geprobeerd, hihih. Daar denk ik nu pas aan. Maar ach misschien is combinatie van alles. Luxemburg, behandeling bij osteopaat dat misschien iets heeft bijgedragen? Ik weet het niet hoor. Maar tis allemaal nog zo onwerkelijk. 26 aug kwam mijn droom uit om in Luxemburg positief te mogen testen. De 28ste heb ik nog weer getest want was zo bang dat er geen 2e streepje meer zou komen. Onzin natuurlijk, maar kon het niet geloven. Maar het is dan toch echt waar. Ik sta op het zwangere lijstje, hihih

Joepie! meis je bent een schat en natuurlijk laat ik je niet in de steek. Ik sleep je gewoon mee, duim voor je en hoop dat je ook snel op zwangere bankje plaats mag nemen. Een aantal meiden zijn idd echt van oude garde. Zoals onze Esseltje, hoop dat alles goed gaat bij de gyn meis. We houden contact via hyves en als je hier bent. Ik heb helemaal geen drang om naar zwangerschapsforum te gaan. Dit is mijn plekje, hier bij jullie, hihih.

Alle kluskippies, oud, nieuw, jong, oud ik wens jullie heellll veel geluk. Of iemand nou lang meekletst of kort. In ronde 2 of 10 zit het maakt niet uit. We kletsen hier gezellig met zijn allen en dat zal wat mij betreft zo blijven. Morgen ga ik huisarts bellen en ik hou jullie zoveel als ik kan op de hoogte. Ook al heb ik het natuurlijk druk met heel veel dingen. En mijn leventje zou mijn leventje niet zijn als er weer veel geregeld moest worden deze aankomende week. Maar er is een heellll groot lichtpuntje meiden. Een nieuwe fase in mijn leventje. Waar ik heelll dankbaar voor ben en hoopppp echt dat het allemaal goed mag gaan!

Dikke knufff Nathalie

Terug
Bovenaan