kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hey Essel...

Er wordt af en toe weinig gekletst hier, omdat we veel op het msn-forum zitten...als je dat ook leuk vindt, (of andere kluskippies die er nog geen lid van zijn) groups.msn.com/newmommies...dan moet je aangeven dat je lid wilt worden en dan krijgt mamaJM die aanmelding en kan je toevoegen, ons eigen persoonlijke forum zeg maar, want daar kun je alleen op als je lid bent!

Fijn dat je goed geklust hebt, ben benieuwd wat de gyn donderdag gaat vertellen! Kan me voorstellen dat je vriendje zich soms wat zorgen maakt, maar je leest nu ook wel meer verhalen over meiden die er vrij lang over hebben gedaan, maar uiteindelijk een mooie positieve test in handen hebben!! En daar gaan wij natuurlijk ook voor!
(lees het verhaal van silvia77, ZWANGER maar eens, erg ontroerend)

Het is voor mij inderdaad spannend, nog 5/6 daagjes...maar toch wel heel erg het gevoel dat het niet raak is...qua kwaaltjes heb ik er wel wat, maar toch niet zo erg als 2 rondes geleden! Heb nu vooral last van hele felle steekjes onder in mijn buik en gevoelige borsten en tepels, soms wat oprispingen en vlagen misselijkheid... Vooral die felle steekjes zetten me soms wel aan het denken...heb het op internet opgezocht, en ben wel wat verhalen tegen gekomen over meiden die net zwanger waren en daar ook veel last van hadden...Heb ze al vanaf m'n eisprong (na ongeveer 4/5 dagen werden ze echt hevig) en ze zijn nog niet weggeweest daarna!
Hopen dat dat toch positief nieuws brengt!!!

Meiden, ik gun het ons zo ontzettend allemaal, het is altijd zo'n teleurstelling voor degene (waaronder dus ik) die elke keer weer ongesteld wordt...we willen allemaal zo graag, dan is het toch niet eerlijk als het dan niet lukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt zo makkelijk he, want je hoort van zoveel mensen dat ze zwanger zijn, of je ziet het overal, dus het moet te doen zijn...maar als je begint dan merk je eigenlijk pas hoeveel geduld je moet hebben en dat je echt precies goed moet klussen wil eht raak zijn! Dat had ik van te voren niet verwacht!

Meiden, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag!! Mosa jarig en mijn mamsie ook!!!

Fijne dag morgen!

Liefs Joepie

Hier vandaag bijzonder dagje
Maar dat kom ik jullie morgen allemaal uitgebreid vertellen okay
Is zoveel gebeurd vandaag. Ik ga morgen jullie berichtjes lezen
en op iedereen reageren. Maar ga nu naar bedje denk ik,
want ben echt kei moe en hoofdpijn.

Dikke nachtknufff van ons, hihih

Hi Lieve meiden, daar ben ik weer hoor. Tja aantal meiden zijn natuurlijk zwanger, moe en druk met werken dus die lezen wel, maar hebben niet echt de puf meer om te reageren denk ik. Valt soms ook moeilijk bij te houden hoor, al die topics. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer kom hoor. Maar hier alleen steeds tegen jezelf zitten te kletsen is ook niet zo gezellig`hè, hihih.

Leuk weer wat van je te horen Esseltje, het is weer erg spannend meis, en ook voor onze Joepie. Ik hoop echt zo dat het voor jullie deze ronde raak mag zijn. Niet dat ik het de andere meiden niet gun hoor. Het is hier nog zo onwerkelijk. Ik leef echt nog in nodlijstjes, rd-tjes, wachtbankjes, overtijdbankjes. Nog echt in jullie fase zeg maar. Maar dan ben ik aan het vertellen en denk ik ohhh tis toch echt, hihi. En zeker na gisteren, we hebben het namelijk onze ouders verteld. Hoe dat allemaal is gegaan zal ik zo ff kopieren en plakken. We zouden eerst nog ff wachten, maar dan konden he tmijn schoonouders niet persoonlijk vertellen en wouden het wel tegelijke tijd doen eigenlijk. Niet eerst mijn ouders en dan wekennn later pas mijn schoonouders. Mijn vriend was ook helemaal zenuwachtig, heel lief, hihih. Maar daar over heb ik lap tekst geschreven, dus lezen jullie zo wel

Ook heeft de vk gisteren gebeld en mag ik di 9 sept om 15.00 uur voor mijn 1e gesprek. Ik zal ons lijstje er dalijk weer eens ff bij gaan halen.

Ik leef nog steeds met jullie mee meiden! Jullie zijn toppertjes en denk veel aan jullie!

Mosa VAN HARTE GEFELICITEERD meissie. Hele fijne verjaardag gewensd  en heellll veel gelukwensen voor die nieuwe levensjaar. Die hopelijk snel een klein wondertje mag brengen!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                25-09-08 (33 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 26 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  07-09-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden! *duimduimduim*

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  5 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje
11 sept          1e echo (12 weken)  

Zoals jullie weten hebben wij thuis tv & internet problemen. Gelukkig kon ik soms ff online op een onbeveiligd netwerk, maar die viel steeds vaker weg. Dit werkte dus voor geen meter. Mijn vriend was bij zijn baas gaan werken. Maar daar met zijn tweeën in een werkkamer ging ook niet echt. Want dan horen klanten wat er gezegd word enzo. Dus dat wil wel voor ff maar niet dagennn. Gisteren heeft een collega van mijn @home gebeld. Nou wat een drama zeg. Om lang verhaal kort te maken, we hebben voorlopig nog geen tv & internet meer. Dus daar zitten we dan. Weten niet wanneer we weer tv & internet hebben. Kan over paar dagen zijn, maar ook pas over 10 werkdagen. Dus er moest een oplossing komen. Mijn ouders hebben het goedkoopste van het goedkoopste internet, dus dat was geen optie. Mijn vriend zijn telefoon gaat namelijk ook over internet aansluiting. Dus toen hadden we als optie bij mijn vriend zijn ouders thuis te gaan werken. Maar die wonen 2,5 uur bij ons vandaan. Gelukkig heb ik deze week nog geen revalidatietherapie, dus we hebben mijn schoonmams gebeld. En uiteraard was het geen probleem, zijn hier altijd welkom! Dus ikke al een glimlach. En mijn vriend zei al, dan kunnen we het ook aan mijn ouders vertellen, hihih.

Gistermiddag heb ik mijn vriend naar zijn baas gebracht en ben ik de stad in gegaan. Cadeautjes kopen voor de opa's en oma's. Laatst had ik al een fotolijstje gezien waar echo foto in kan. Maar die was er nu niet meer grrrrr, dus ik iets anders bedenken en verder zoeken. Uiteindelijk heb ik voor mijn paps & schoonpaps een rompertje gekocht van: Ik ben opa's trots! Voor mijn mams heb ik een kinderwagenbedeltje van pandora gekocht. Mams heeft met haar verjaardag pandora armband gehad en is er helemaal weg van nu. Dus dat vond ik wel toepasselijk. En voor mijn schoonmams uiteindelijk toch een echo foto lijstje gevonden met een speen: I Love Oma!

Toen heb ik mijn vriend weer opgehaald bij zijn baas. Ondertussen ff naar de C1000 geweest om stukjes ontbijtkoek te halen voor 's ochtends en groente. Maar toen vertelde mijn vriend dat hij vanavond al weg wou. Zodat hij vandaag thuis kon werken. En dat we het zijn ouders konden vertellen, want die vertrekken donderdagavond naar Luxemburg. Omdat mijn ouders nog niks van onze plannen wisten om bij naar mijn vreind zijn ouders te gingen zijn we daar langs gegaan. En wouden we heel graag mijn ouders het ook alvast vertellen. Wel zo eerlijk hè. Want dan kunnen ze samen bellen enzo.

Bij mijn ouders aangekomen waren mijn broertje & zijn vriendin er ook. Dus ik zei wacht ff ik moet ff iets uit de auto pakken. Dus mijn broertje zei, kunnen wij weg? Nee dus! Toen heb ik eerst mijn ouders cadeautje gegeven. Mijn paps had als eerder het cadeautje open. En helemaal het rompertje tegen zijn gezicht helemaal in tranen. Dus iedereen had zo iets wat is er, wat heb je, wat is dat? Dus ik ook in tranen en zei tegen mama van maak jij je cadeautje nou maar open. Mijn broertje naar mijn vader gelopen om te kijken wat hij in zijn handen had. En toen zag mijn mams die kinderwagen bedel: ''ohhh is het echt waar?'' Helemaal in tranen! ''Ben je zwanger? Echt waar?'' Mijn paps kwam naar me toe, helemaal stevig knuffelen. Ik had mijn broertje en zijn vriendin klein fotolijstje gegeven met aan de bovenkant hobbelpaardje. Daar wou ik gedichtje in doen, maar doordat ik niet wist dat hij bij mijn ouders was had ik dat nog niet klaar. Maar vond het lullig om hem dat nog niet te geven. Dus dan maar niet ingepakt enzo. Later heb ik hem het gedichtje gesmst. Mijn ouders en broertje en vriendin zijn echt super blij! Mijn broertje zei tijdje terug al: ik word toch geen oom hè? beetje cool enzo. Maar nu hoorde ik van mijn mams toen ik die gisteravond nog ff belde dat hij in de berging/rookruimte, waar mijn mams, vriend & broertje hadden gerookt had gehuild. Lief hè! Dat hij zo blij voor ons was enzo.

Deel 1 van missie was dus geslaagd. Toen op naar mijn schoonouders! Ik wou in het echo foto lijstje van mijn schoonmams heel graag gedichtje doen. Maar die had ik dus niet meer kunnen zoeken op het forum, ja ffies, maar kon ik niet vinden. Ik dacht dan maar zonder, maar kreeg daar in de auto spijt van. Dus ikke denken en denken. Ff later bedacht ik me volgens mij heb ik dat gedichtje in word opgeslagen op mijn laptop. Maar kon de laptop niet pakken, dus toen wij gingen tanken heb ik de laptop gepakt en gekeken. Ja hoor ik had hem. Ik had een leuke kaart gekocht met tekst opa & oma. Twee oudere mensen erop met in midden een kindje. Grappig getekenend, zag ik bij intertoys! Daar heb ik dus op een parkeerplaats het gedichtje ingeschreven, omdat ik het cadeautje niet meer kon open maken.

Aangekomen bij mijn schoonouders ben ik eerst naar de wc gegaan, omdat ik nog kaart moest schrijven voor mijn zwagertje. Nu bleek dat mijn schoonpaps in Frankfurt zit voor filmbeurs. Ships! Mijn vriend had al bij zijn broertjeboven gekeken en gevraagd of ie naar beneden kwam. Die was namelijk eind aug jarig dus hadden cadeautjes mee. Ik uiteindelijk nog een keer geroepen. Toen mijn schoonmams naar de wc was zei mijn vriend dat hij heel graag cadeautje al wel wou geven. Omdat zijn vader pas donderdag terug komt. En hij was in de auto al helemaal zenuwachtig. Hij trilde helemaal en dit kwam niet van niet gerookt te hebben zei hij, hihih. Toen ik hem in de auto het gedichtjevoorlas dat ik wou geven, had hij helemaal tranen in zijn ogen, zo lief! Mijn schoonmams maakte het cadeaupapier van de speen los en zag Bibi staan. Dus helemaal in tranen: "'Is het echt waar? Ben je zwanger? Ohhh wat goed, wat fijn'' Dus helemaal knuffelen enzo en zoenen. Komt mijn vriend zijn broertje beneden. Nou die konden we nog geen kaart of cadeautjes geven of mijn schoonmams riep: ''Je word OOM'' Dus die dansje in de kamer maken, ik word oom ik word oom, hihih. Knuffel en zoenen, onwijs leuk! Dus toen hebben de cadeautjes maar uitgepakt, hihih

Mijn schoonmams heeft mijn schoonvader een sms gestuurd. Maar die zit waarschijnlijk in een film. Dus ben benieuwd wat hij terug stuurd. Maar dat horen we vandaag dan wel. Mijn vriend gisteravond laat alles boven nog aangesloten en is daar nu aan het werk.

Ik had gisteravond laatt mijn ouders nog ff gebeld. En mams kon het nog niet geloven en papa ook niet. Ging van alles door ze heen en helemaal in een roes enzo. Mama zei ook nog: ''Dat ik dit nog mee mag maken'' want mijn mams heeft paar keer een beroerte gehad. En hoorde gisteravond ook dat het niet zo goed ging met Oma, die was voor controle geweest voor haar hart en had verkalkingen en zag er allemaal niet zo goed uit. Ze moet rustig aan doen. Dus als we terug zijn, dan wil ik het wel zo snel mogelijk ook aan hun vertellen. De rest van de familie & vrienden vertellen we het pas als we echo hebben gehad.

Sorry tis hele lap tekst geworden, maar wou dit toch ff met jullie delen, hihih

Liefs nathalie

allemaal

Hier ff een update wat betreft mijn bezoek aan de gynocoloog..

Het was allemaal erg spannend, want ik kreeg alle uitslagen... Pfff YIPPPP die waren allemaal goed...

Alleen het probleem zat ergens tussen mijn eisprong en NOD dag... deze periode is normaal ongeveer 14 dagen, nou bij mij is de ong 7 dagen... dus veel en veel te kort... toch waren de hormoonwaardes in de div. bloedonderzoeken goed (voor en na de eisprong enzo). De gyn wil mij op clomid gaan zetten.. maar ik wil dat eigelijk nog niet... ik dringde aan om te kijken of ik nu wel of niet verklevingen heb... nu krijg ik gelukkig een HSG scan, zodra mijn volgende menstruatie ten einde is...

Mocht dit toch alles goed zijn kan ik altijd nog clomid gaan gebruiken, dit is om de eisprong te bevorderen, en in mijn geval te verbeteren. Ook moest ik maar gewoon mijn ovu testen blijven gebruiken aangezien mijn eisprong erg onregelmatig is.... zodat we het eitje beter kunnen vangen...

Dus kortom toch redelijk goed nieuws.... Ook was er aan het bloed te zien dat de infectie die ik gehad heb, niet verder is gegaan dan mijn baarmoedermond, dus gelukkig niet in mijn buik, dus ook niet aan mijn eierstokken... pffjeuw... dus dat is wel goed... gelukkig, maar de HSG scan zal het uit gaan wijzen... Het moet wel geen prettig en pijnlijk onderzoek zijn...
Ik zie er wel tegenop hoor....!!! bah....

Maar goed ik had gisteren een positieve ovu test en vanmorgen nog geklust en vanavond nog eens om het af te ronden... hahah... en dan maar hopen dat het toch allemaal niet hoeft... en dat we samen kunnen genieten van een mooie zwangerschap....

Kipkes, have a nice evening en tot snel...

Liefs Esseltje

Goedemorgen!

Esseltje wat ontzettend goed dat de onderzoeken tot zover goed zijn meis
Das al best wel geruststelling of niet. Wel raar dat tussen eisprong & nod nog niet helemaal lekker zit. Kan me voorstellen dat je best een beetje opziet tegen dat onderzoek of ander clomid. Maar over clomid hoor je wel hele positieve verhalen meis. Maar goed dat je hebt aangegeven dat onderzoek te willen, dan weet je teministe zeker of je wel of geen verklevingen hebt. Wens je nog ff heelll veel klusplezier en wie weet mag het deze ronde raak zijn en blijft het onderzoek je bespaard.

Hier minder leuk nieuws, de (stief) opa van mijn vriend is gistermiddag overleden. We hadden niet een hele intense band, maar toch is het sneu. Hij heeft een hartinfarct gehad, maar een lang ziektebed is hem bespaard gebleven, want hij had al k*nker & in juli werd bekend dat het in zijn longen weer terug was enzo. Ben gisteren met mijn schoonmams ff bij oma geweest.
Verder voel ik eigenlijk steeds een beetje meer. Kan het moeilijk omschrijven. Merk dat ik regelmatig moet eten en meer moet drinken. Kan moeilijk naar de wc, terwijl eerst best dun was. En mijn  buik, tja het voeld anders. Broeken zitten strakker en ongemakkelijk enzo. Maar goed dat geeft allemaal niet. Kan het nog moeilijk beschrijven. Di hebben we 1e gesprek bij vk. Maar dan word ook net mijn vriend zijn (stief) opa gecremeerd. Maandag is condelance. Mijn vriend is niet zo van de begravenissen enzo dus kan zijn dat we ook gewoon ff naar oma gaan en naar de rouwkamer. Moet ik ff met hem overleggen wat hij wil. Hij heeft vannacht erg onrustig geslapen & gedroomd.

Meiden wens jullie alvast heel fijn weekend en tot snel babbels!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Esseltje,   30 jaar           8e ronde - 1e kindje                                12-09-08
Miranda26, 28 jaar     4e ronde - 2e kindje                                12-09-08
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                   ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar      9e ronde - 1e kindje                                ??-09-08
Maureen                                   6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08
Collie                                                8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 26 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  07-09-08
Joepie, 25 jaar                 7e ronde -  1e kindje                               08-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden! *duimduimduim*

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  5 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje
11 sept          1e echo (12 weken)