A
Anoniem
Guest
Hi Meis, ja ik ben er nog wel hoor, maar heb steeds niet heel veel puf om overal te reageren. Voel me de laatste dagen een beetje snotterig en heb weer gewoon revalidatie therapie dus weer druk op een dag en als ik dan thuis ben (nou ja bij mijn ouders thuis) dan ben ik moe, gaan we eten, of ik ga eerst ff naar bed. En gisteren waren mijn broertje & zijn vriendin hier ook, dus tja dan ga je niet online. Vandaag gezwommen, vanmiddag voor het eerst naar de VK wat vooral informatief was hoor. Ben gewogen en mijn bloeddruk is gemeten. Dat was 126 over 70 dus dat is goed. En zijn gewoon veel dingen besproken en leuke tas met info en dingetjes gekregen van zwitsel, echt leuk.
Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 Ã 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.
De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar ws heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.
Mamoetje, hoe is ie nu met je mams meis? Gaat het al wat beter met haar rug? Jeetje dat is schrikken als je zo'n telefoontje krijgt. En dan ook nog weinig slaap. Lief hoor dat die vriendin laat nog medicijnen komt brengen.
Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!
Liefs Nathalie