kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hi Meis, ja ik ben er nog wel hoor, maar heb steeds niet heel veel puf om overal te reageren. Voel me de laatste dagen een beetje snotterig en heb weer gewoon revalidatie therapie dus weer druk op een dag en als ik dan thuis ben (nou ja bij mijn ouders thuis) dan ben ik moe, gaan we eten, of ik ga eerst ff naar bed. En gisteren waren mijn broertje & zijn vriendin hier ook, dus tja dan ga je niet online. Vandaag gezwommen, vanmiddag voor het eerst naar de VK wat vooral informatief was hoor. Ben gewogen en mijn bloeddruk is gemeten. Dat was 126 over 70 dus dat is goed. En zijn gewoon veel dingen besproken en leuke tas met info en dingetjes gekregen van zwitsel, echt leuk.

Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 à 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.

De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar ws heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.

Mamoetje, hoe is ie nu met je mams meis? Gaat het al wat beter met haar rug? Jeetje dat is schrikken als je zo'n telefoontje krijgt. En dan ook nog weinig slaap. Lief hoor dat die vriendin laat nog medicijnen komt brengen.

Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             7e ronde - 2e kindje                                ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar        10e ronde - 1e kindje                                17-09-08
Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08
Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,   30 jaar               8e ronde - 1e kindje                                12-09-08
Miranda26, 28 jaar        4e ronde - 2e kindje                                12-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Mosa, 26 jaar                     3e ronde - 1e kindje                                  07-09-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  5 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje
11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen:

Mamoetje  
12 sept        Intake gesprek gyn. om 9.00 uur

Corina                                             7e ronde - 2e kindje                                ??-??-08
Mamoetje,  19 jaar        10e ronde - 1e kindje                                17-09-08
Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08
Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08
Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

Miranda26, 28 jaar        4e ronde - 2e kindje                                12-09-08

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
Nathalie

Mickje

Nathalie

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  

Hoi hoi!!

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeelemaal blij!!!!!
De echo was helemaal goed!! Het kindje is 4,9 cm en alles zit er op en eraan.
Ook de nekplooi was prima, geen reden voor verder onderzoek nodig.
Het was zooo leuk om te zien, die kleine was vrolijk aan het bewegen en aan het rondbuitelen!
We hebben ook het hartje gehoord.
De gyn was erg aardig en hij legde alles rustig uit en nam alle tijd. Fijn is dat!
Alles zat op schema, en de uitgerekende datum klopt precies (28 maart).

Groetjes, Mickje

Corina                                             7e ronde - 2e kindje                                25-09-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08
Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08
Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

Februari:
Maart:
Mei :

Juni:          

Juli:

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
Nathalie

Mickje

Nathalie

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  

hey nathalie,hoe is ie?

ik ben nu al met ronde 8 bezig hoor,niet met 7......
het heeft volgens mij niet zoveel zin om steeds het schema hier neer te zetten..
er wordt hier toch nauwelijks gereageerd,wat ik dus echt jammer vind..
volgens mij spreken jullie elkaar op msn zoveel dat jullie hier op deze topic bijna niet meer te vinden zijn.
ik zie alleen jou hier en joepie,en maar zelden iemand anders....
ik vond het wel gezellig hier maar vind het jammer dat er steeds bijna niemand meer hier is.
liefs corina

Als je gewoon blijven kletsen dan gaat het helemaal goed komen.
Als iedereen denkt van we laten maar weinig meer van ons horen, want word toch amper meer gekletst tja dan is het hier zo stil ja. Ik blijf gewoon terug komen, hihih. Waren ook nog aantal meiden laat met vakantie. En veel meiden druk op het werk enzo. Dus tja kunnen niet iedereen verplichten om dagelijks ons op de hoogte te houden hè. Maar begrijp wat je bedoeld hoor. Hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan