kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        10e ronde - 1e kindje                                17-09-08
Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08
Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Corina                                             8e ronde - 2e kindje                                25-09-08
Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08
Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08
Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje
11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
12 sept        Intake gesprek gyn. om 9.00 uur

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2008 12:52:16'));

Als je gewoon blijven kletsen dan gaat het helemaal goed komen.
Als iedereen denkt van we laten maar weinig meer van ons horen, want word toch amper meer gekletst tja dan is het hier zo stil ja. Ik blijf gewoon terug komen, hihih. Waren ook nog aantal meiden laat met vakantie. En veel meiden druk op het werk enzo. Dus tja kunnen niet iedereen verplichten om dagelijks ons op de hoogte te houden hè. Maar begrijp wat je bedoeld hoor. Hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

hey nathalie,natuurlijk kan je dat niet verplichten,maar het is toch echt al weer even geleden dat er gereageerd is door anderen,ik heb het ook druk op het werk maar dan kom ik soms sávonds nog even buurten hier,want het kan wel eens een ontspanning zijn om hier gezellig te kletsen.
ik heb vorige week nog een berichtje gestuurd,is niet op gereageerd,is gewoon over heen gelezen(denk ik).
ik was benieuwd hoe het nu met yvon is,of iemand dat weet?!
maar goed maakt verder niet uit,het zal wel goed gaan met haar denk ik.
hopelijk mag ze net als jij een mooi en gezond kindje verwachten

met mij gaat wel,ik heb soms echt zo'n gevoel van;volgens mij wordt ik nooit meer zwanger,ik weet verder ook niet waar het aan ligt.
met mijn zoontje gaat het prima,daar geniet ik echt van!

Ik heb blijkbaar idd over je berichtje heen gelezen. Was net terug van vakantie en tv & i-net problemen thuis, waardoor ik niet online kon. En nu bij mijn schoonouders ben. Waar mijn vriend moet werken, omdat die vanuit huis met internet werkt.

Wie is Yvon? Heeft ze andere nickname? Is het wel in deze topic? Of ben ik nu helemaal in de war? hihih

Liefs nathalie

hey nathalie,

nee volgens mij kwam ze niet op deze topic,weet ik niet zeker tenminste..
maar ze was wel ook net als ik aardig berucht hierzo,hahahha.

ik kom vanavond nog effe online,krijg zo visite.

doei doei

Hhahah nou klets maar gewoon gezellig hoor. Ik ben er weer meer en kan nu ook thuis weer online. We gaan vanavond terug naar huis. Dus ben er vanavond laat of morgen wel weer. Ik ben volgens mij de enige zwangere die hier nog zo actief kletst, hihih. Ben soms ook wel heel moe hoor. En laatste dagen heel misselijk, dus als ik ff niet reageer, dan weet je hoe dat komt.

Liefs nathalie

Hi Meiden, ik ben er weer. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig met dekentje op de bank en ga nu ff lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

Hi Meiden, ik ben er weer. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig met dekentje op de bank en ga nu ff lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

hey nathalie,hoe is het meid? wanneer heb jij nou ook alweer je eerste echo?
ik vergeet gewoon te kijken hier boven sorry

waar is joepie trouwens?die kletste hier toch ook actief mee?

Terug
Bovenaan