kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Corina                                             8e ronde - 2e kindje                                25-09-08

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08
Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje,  19 jaar        10e ronde - 1e kindje                                17-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje
11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
12 sept        Intake gesprek gyn. om 9.00 uur

Hhaha toevallig Corina ik plaats net een berichtje dus dan heb je meteen antwoord op je vraag meis. Lig nu lekker op de bank, brr wat heb ik het koud.

Liefs Nathalie

Ps. Mamoetje hoe was het bij de gyn vrijdag meis?

En hoe is ie hier? Ik ga dalijk ff lekker zwemmen
Moest vanmiddag echt ff liggen hoor, was zo ontzettend moe
Heb 2 uurtjes geslapen en voelde me veel beter daarna
Gelukkig iets minder misselijk dan de afgelopen dagen
Maar moet wel goed opletten dat ik om de zoveel uur eet
en genoeg blijf drinken. Ik merk dat cola er ook net meer zo lekker in gaat
Ranja van vind ik wel lekker, hihih.

Fijne avond allemaal! Liefs Nathalie

meiden ben ik even,

Heb net rep. gehad en nu knallende koppijn.. Maar was wel super gezellig, weer als van ouds..

Bij de gyn was alles goed gegaan, mart zijn gegevens worden opgevraagd, 3e 18e en 21 dag bloed laten prikken.. eN ik moet naar de dietiste ivm dat ik me gewicht niet vast kan houden.. Ook moet ik nog 1 maand temp. en stoppen met roken.. Verwacht woensdag gewoon ongie te worden dus dan stop ik gelijk. Moet de 31 okt  terug komen.. Is eigenlijk ook al snel als ik deze maand en volgende maand op tijd ongie wordt dan is me ongie net over als ik weer terug moet..

Schoonzus verteld dat we bezig zijn (ze zijn al 8 jaar bezig) en reageerde erg goed.. WOensdag gaan we nog even bij der eten om het allemaal rutig te bespreken,.. want we hebben het voor de verjaardag van mart zijn vader verteld.. (we aten daar met zn 4e).. Ze had het al verwacht.. Ze heeft het altijd heel druk en toen we dus voor de zoveelste keer belde moest ik natuurlijk wel zeggen dat we wat teb bespreken hadden, de vader en stiefmoeder van martin wisten het al, dus daarom hebben we het voor de verjaardag gedaan.. Opa was er ook dus die weet het ook gelijk,   als die het uberhaupt heeft gehoord want die is in de 80 en stokdoof.. hihi.. maar hij reageerde niet gek ofzo (haha zelfs helemaal neit.. dnekd at zijn gehoor apparaatjes uitstonden

Heb het heeeel druk gehaad afgelopen week.. met me mam en me werk.. ma gaat alweer wat beter.. is weer aan het werk.. En ik heb vorige week gigantisch over gewerkt.. Maar kom morgen even buurten.. deze week weer overwerken.. En ik hoop dat morgen nou eindelijk mijn geld er ieens opstaat..

Ga slapen.. Weltruste!

xxx Mamoetje

Spannend allemaal zeg Mamoetje, maar wel fijn dat jullie nu geholpen worden lijkt me
Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan meis, heel veel geluk!

Hier vandaag moe dagje, dalijk afspraak en dan lekker thuis aan het rommelen. Word steeds tegen 6.30 uur misselijk wakker, dan moet ik iets eten en tegen 10.00 uur weer, pff. Was vroeger helemaal geen ontbijter & nu ontbijt ik twee keer, hihih.

Wens jullie fijne dag en kom vanmiddag ofzo nog wel weer ff buurten.

Liefs Nathalie

IK heb nog van pagina 3 geplukt om jullie heel fijn weekend te wensen.
Hier gelukkig iets minder misselijk vandaag. Maar niet vooruit te branden, hihih
Maar gelukkig is de dag nog langer dan vandaag.

Liefs Nathalie

Hey lieve meiden,

Hier ben ik ook weer een keertje!
Heb vandaag mijn eisprong volgens mij, voel het heel goed!! Heb sinds vrijdag heel veel rekbaar slijm, en vandaag de hele dag al steken onderin mijn buik, links en rechts!
Goed geklust, dus het afwachten kan weer beginnen!

Hoe is het met jullie allemaal??!?!
Mamoetje, zag op die andere topic dat jouw ziekte geen invloed had op je cyclus volgens iemand he?
Gelukkig maar...en je was ook weer ongesteld geworden las ik...vervelend hoor!
We zijn nu toch best een eindje onderweg he...het is toch wat! Baal er soms goed van!

Mijn zus/zwager en hun 3 dochtertjes zijn op bezoek, zijn hier lekker blijven slapen gister...we hebben koekjes gebakken en zijn naar de dierentuin geweest...Ik liep achter de kinderwagen met de jongste en toen zei de buurvrouw later...Dat staat je goed!!! Ja...vertel mij wat, haha...ik wil ook wel, maar het lukt niet altijd!

Ik ga er weer vandoor!

Fijne dag nog!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan