kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Lekker weekend gehad dus Joepie. Leuk hoor met die meiden koekjes bakken & naar de dierentuin. Wij wouden vandaag ook naar de dierentuin. Teminist dat had ik in gedachten, maar hier viel het weer een beetje tegen. Dacht dat het mooi weer zou worden. Vanmiddag was het wel droog, maar we zijn maar thuis gebleven. Ben wel nog ffies langs mijn ouders geweest.

Mamoetje weer ongi meis? wat naar voor je? Ziekte? Wat heb je dan precies meis? Heb je al afspraak gemaakt bij dieetist over dat aankomen? En nu gestopt met roken? Succes meis!

Hoe is het met de rest van de kippies. Nog maar 44 berichtjes en dan hebben we eindelijkkk 700 dus kom op meiden!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08
Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                ??-10-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)

Corina                                             8e ronde - 2e kindje                                25-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
12 sept        Intake gesprek gyn. om 9.00 uur

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08
(37 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Corina                                             8e ronde - 2e kindje                                25-09-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Hee meiden,

Ben weer ongesteld geworden na 3 dgn overtijd.. op naar de volgende ronde..

Joepie: Ja wij zijn smaen een van de langste   (die nog actie zijn dan,.. ) Hopelijk hebben wij ook snel geluk..

Natalie: Ik heb IBS.. Hieronder de uitleg.. Ook heb ik (zoals volgens mij al eerder verteld, een verlamd rechter onderbeen.. Gelukkig valt er met allebei goed te leven, wat aanpassingen en wat minderlange dagen, en het gaat weer wat beter..

De klachten van  IBS verschillen van persoon tot persoon, en zelfs per persoon kunnen de klachten nog weer van dag tot dag verschillen. Soms hebben mensen maanden achtereen klachten, gevolgd door klachtenvrije perioden. En vervolgens treden de klachten weer op.
De meest kenmerkende symptomen van het  IBS zijn zeurende, krampende of stekende pijn in de buik. Pijn kan op allerlei plekken in de buik worden gevoeld, en vermindert soms na de stoelgang, soms ook na de maaltijd. De pijn kan zeer hevig zijn, zodat normale bezigheden moeten worden onderbroken of volledig worden stopgezet.
IBS  gaat gepaard met een afwijkend ontlastingpatroon. Sommige mensen hebben last van verstopping, anderen hebben vooral last van diarree, weer anderen hebben last van een plotselinge niet houdbare aandrang, met of zonder diarree. En weer anderen hebben een ontlastingpatroon, waarbij verstopping en diarree elkaar afwisselen. Ook kan het ontlastingpatroon zich gedurende de dag wijzigen. Opvallend is dat er mensen zijn die vooral ’s avonds en ‘s nachts nogal eens last hebben van pijn, al dan niet gepaard gaande met aandrang.
Hiernaast  hebben mensen met  IBS vaak ook andere maagdarmklachten. Veel voorkomend zijn zuurbranden, slikklachten,  een brok in de keel, gasvorming, winderigheid, een opgeblazen gevoel en een opgezette buik.  
Voorbeelden van klachten buiten het maagdarmkanaal zijn problemen met urinelozing, hoofdpijn, moeheid, onregelmatige menstruatie en pijn bij of na de seksuele gemeenschap. Er zijn nogal wat mensen met  IBS die ook kampen met spierpijn en/of gewrichtsklachten.  

Hopelijk is het nu duidelijk;) hihi.. Nog vragen, stel ze gerust..

Ik ga slapen, weltruste meiden..

Xxx Mamoetje

Hey lieve kippies!!

Even weer een reactie van mij.
Mijn vakantie zit er weer op en moet vanaf vandaag weer aan het werk. Heb er ook wel weer zin in!!

Mamoetje: Vind het wel even heftig om te lezen. Het beinvloed echt je leven!! Je schrijft dat er goed is mee te leven, Gelukkig!!
Jammer dat je weer ongie bent geworden. Altijd weer een tegenslag!! Heel veel succes deze ronde!!

Joepie: Heel veel succes met het 'afwachten' deze ronde!! Dat duurt altijd het langst!! Hoop dat de voorspellingen uit mogen komen!!

Nathalie: Je kletst hier nog steeds gezellig mee!! Maar goed ook als je dit topic van de derde pagina moet afhalen!! Dat gebeurde aan het begin nooit!!

De meesten zijn niet zo actief meer. Waaronder ik. Maar vind het wel belangrijk om even weer wat van mij te laten horen. Anders kan ik net zo goed mijn naam hier weg halen.... Deze maand heb ik het zwanger worden op een laag pitje gezet. ivm onze vakantie. Ik wilde daar echt van gaan genieten en de thermometer lekker thuis gelaten. Nu zit ik op dag 30 van mijn cyclus. De vorige ronde was ie ineens 33 dagen dus daar ga ik maar van uit. De rondes ervoor zat ik de hele tijd op 30 dagen. Dus ik vind het vanaf vandaag al spannend. Toch heb ik gewoon het idee dat ik ongie ga worden. Heb gewoon zo'n voorgevoel.... We wachten maar af. Zie dat ik al wel op het wachtbankje ben gezet. Ben benieuwd. Zal jullie deze week op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Liefs Collie.

Dag meiden,

Ik ben jullie niet vergeten hoor! Voel mij alleen zo schuldig en machteloos dat jullie   nog niet zwanger zijn! Kan mij voorstellen dat je niet echt zit te wachten op leuke zwangerschaps praat enzo.

Maar toch even een update: Vorige week de 20 weken echo gehad, ben nu 22 weken en precies 5 maanden zwanger. Heb al een dikke buik en alles is goed met de kleine! Ze hebben niets afwijkends gevonden en dat is weer een hele geruststelling. Ik voel me goed en we weten nu het geslacht ook! Moeilijk om geheim te houden. We hebben het wel verteld aan ouders en broers en zussen. iedereen probeert erachter te komen!

Zet hem op he, meiden, niet de moed verliezen!

Heej meiden,
Ik had al een tijdje door dat dit topic een beetje begint uit te sterven. Ik volg dit topic nog steeds, maar hij staat de laatste tijd zo vaak op de tweede of derde pagina. Dat komt ook omdat ik net als Gerdien niet te veel van mijn geluk aan jullie wil opdringen. Ik vind het zo moeilijk dat een aantal meiden nog steeds niet zwanger zijn. Het stomme is dat toen wij begonnen wij er ook aan begonnen met de gedachte dat het best wel een een half jaar of misschien zelfs een jaar zou kunnen duren voor we zwanger zouden raken. Dat is wat je ook vaak in de boeken leest. Dat het bij ons in 1 keer raak was is voor ons gewoon nog steeds een wonder en we zijn er uiteraard heel gelukkig mee. Ik kan me alleen maar indenken hoeveel pijn en verdriet jullie elke maand weer moeten doormaken als je weer ongi wordt! Daarom was ik ook zo blij dat Nathalie zwanger werd, een kluskippie vanf het eerste uur. Maar helaas zijn er ook nog meiden die hier al vanaf het begin af mee praten die nog steeds niet zwanger zijn en dat doet me echt veel verdriet. Je weet dat dat kan gebeuren, als we het echt allemaal zouden kunnen plannen zou iedereen in 1 maand zwanger moeten raken, maar zo is het helaas niet. Ik denk echt nog heel vaak aan jullie en heb het er met mijn mannetje ook nog wel eens over, dat het zo oneerlijk is. Maar echt ook bij jullie zal het een keer goed komen, daar geloof ik heilig in! Geef dus niet op alsjeblieft!

Ik zal heel kort even wat over mezelf schrijven. Ik ben nu alweer 30 weken zwanger en heb nu echt een buikje, ook al blijft tie klein vergeleken met vrouwen die net zo ver zijn als ik. Daartegenover is mijn kont wel in enorme proporties gegroeid helaas, hihi. Ik ben nu drie keer naar de pufclub geweest. Best wel lachen, maar gelukkig leer je er toch ook wel wat. Het is ook leuk om meiden te leren kennen die ongeveer net zo ver zwanger zijn. ik zit in een groep met meiden waarin het voor iedereen het eerste kindje is, dus dat is ook erg leuk. Over een week of 10 zal de bevalling zijn (als alles goed blijft gaan), klinkt stom maar ik begin er nu toch wel een beetje angstig om te worden. Het is zoiets spannends en je weet gewoon niet wat er allemaal gaan gebeuren. Ik zie er niet zozeer tegenop, omdat ik weet wat we er voor terug krijgen, maar als je al die boeken leest en verhalen hoort, ga je toch wel een beetje twijfelen of je het wel aan kunt! gelukkig geeft het me kracht dat miljoenen vrouwen me al voor zijn gegaan.
Verder is zo'n beetje alles nu af, het kamertje is klaar, de wagen etc zijn besteld. Ook hebben we al geboortekaartjes besteld (uni) dus kan ik de enveloppen alvast gaan schrijven. We zijn nu echt zo ontzettend benieuwd naar het geslacht. ook al zegt alles in ons en onze omgeving dat het een jongen is, toch weten we het niet zeker. We wilden het niet zien bij de echo, dus het zal nog even afwachten worden. ik hou jullie op de hoogte!

Veel sterkte allemaal!

Hoi Hoi,
Ik ben ook een kluskippie van het eerste uur. Fijn om te horen dat Nathalie ook zwanger is. Ik begin al een dik buikje te krijgen en voel de baby al schoppen. Ben dan ook al 23 weken zwanger. Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger worden.
groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan