kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Meiden!!!
Wat leuk om weer eens van jullie te horen! En ik als kluskippie van het eerste uur en NOG niet zwanger zeg vanuit het diepst van mijn hart dat ik alleen maar geniet van jullie verhalen!

Wat schiet het toch weer lekker op zeg!!! Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat we net begonnen en dat jullie vertelden dat jullie zwanger waren en nu zijn jullie alweer zover!!! Kunnen jullie hier een keer wat buikfoto's plaatsen?!
Lijkt me erg leuk! Kijk maar of je daar wat voor voelt!!!

Hier gaat het z'n gangetje, ben er deze maand helemaal niet zoveel mee bezig en soms denk ik ineens, ow, over 1,5 week mijn NOD alweer...ronde 8...nu mag het wel een keer he?!?! Iemand heeft voor me gependelt dat ik in Oktober zwanger ben van een meisje...
5 oktober is mijn NOD, dus ik hoop het van harte!
Esseltje van dit forum heeft ook voor me gependeld en daar kwam uit binnen nu en 3 maand...dat is dus nog dit jaar! Daar ga ik ook mee akkoord, haha!

Lijkt me leuk om jullie snel weer te spreken!!

Geniet van jullie zwangerschap!

Liefs Joepie

Hello!!

Ik ben het helemaal met Joepie eens!! Het is ontzettend leuk om al jullie verhalen te horen!! Dan genieten we net zo hard met jullie mee!! hihihi.

Even een update:
Hier nog geen rd. Maar heb het idee dat ze niet meer lang op zich laten wachten. Gisteren een knallende hoofdpijn. Vandaag veel gerommel in mijn buik. En pijn onderin mijn rug. Ook vanavond erg veel pijn in mijn maag. Dus allemaal tekenen dat de rd onderweg zijn.  Ik wacht.....
Hoop wel dat mijn cyclus niet erg lang wordt.

Liefs Collie.

Hi Meiden, ik lees ff deel voor deel hoor, kweet niet of ik er aan toe kom al op al jullie berichtjes nog te reageren, want ben heel erg moe en op het moment erg veel pijn aan mijn linker (zieke) heup. Morge moet ik naar fysio en dan geef ik het ff aan. Zal wel spierenkwetsie zijn.

Mamoetje jeetje meis wist niet dat je dat had. Heb je dat allang. En van je onderbeen dan? Heb je dan ook allanger? Dat heb ik dan zeker gemist of niet goed gelezen met mijn verstrooide zwangere koppie, hihih. Meis ik hoop echt dat de gyn iets voor jullie kan betekenen en je ondanks je klachten snel zwanger mag zijn. Je moest ook naar dieetiste om aan te komen toch? Ben je daar al geweest?

Liefs Nathalie

Uiteraard kon ik het niet laten om verder te lezen. Wat onzettend LEUK om van een aantal zwangere kluskippies van eerste garde iets te horen. Jeetje het is net of Joepie mijn woorden al heeft gekozen, hihih. Ben er gewoon beetje stil van. Ik kan me nog moeilijk voorstellen dat ik nu ook zwanger mag zijn als ik lees dat jullie al over de 20 weken en zelfs 30 weken zwanger zijn. Soms voel ik me nog een echte kluskippie (al is het klussen niet echt veel meer, hihih) met nodlijstjes en wachten. Misschien omdat wij nu moeten wachten op onze eerste echo. Maar beetje bij beetje dringd het wel steeds meer door. En heb ik er ook wel een beter gevoel over dat het wel goed mag gaan. Tuurlijk kan dit elk stadium veranderen. En ben ik nog niet de eerste 3 maanden door, maar mag van mijn omgeving niet negatief praten, hihih.

Ik hoop echt zoooo dat er binnenkort weer een aantal kluskippies zwanger mogen zijn. En vind het erg fijn om weer iets van jullie te horen meiden. Leuk al jullie verhalen en belevenissen.

Ik ga nu echt slapen, want volgens mij zegd er een aapje: als je nu niet gaat slapen ga ik weer misselijk worden hoor!!! hihihih

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                   8e ronde -  1e kindje                               04-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                     6e   ronde - 1e kindje                              ??-??-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Collie                                               8e ronde- 1e kindje                                 25-09-08 (33 dgn)
Corina                                             8e ronde - 2e kindje                                25-09-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
24 sept        20-weken echo
Nathalie
9 sept            intake gesprek om 15.00 uur
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Mickje

11 sept          1e echo (12 weken)  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Goeie Morgen!!

Nathalie: Wat vervelend dat je li- heup op begint te spelen. Ik hoop dat het meevalt!
Doe lekker rustig aan voor je 'aapje'.

Heb het nod lijstje er maar even bijgehaald.
En heb Corina en mij op het overtijd bankje gezet.
Hier nog steeds geen rd!
Corina hoe gaat het met jou??
En Mareen wanneer is jou nod??

Ik moet vanmiddag weer werken en het hele weekend. Mochten de rd uitblijven weet ik nog niet wanneer ik ga testen.
Jullie horen het als er veranderingen zijn!!

Liefs Collie.

hey collie,

nee ik ben niet overtijd helaas,ik ben de 26e ongi geworden....
maar omdat er hier nauwelijks gekletst wordt en ook niet meer naar anderen gevraagd wordt is het ook niet meer zo gezellig..
jij bent nu de eerste die naar mij vraagt
kijk  jullie zeggen wel van gewoon mee kletsen maar om nou alleen tegen mezelf te kletsen?hahaha.
maar ik snap ook wel dat sommige van jullie die zwanger zijn dat ze dan bewust niet zoveel reageren,dat kan ik me eigen goed indenken......maar daarom is het juist wel enorm rustig hier.
verder neem ik het jullie echt niet kwalijk hoor maar op het topic waar ik nu regelmatig kom wordt effe meer gekletst,.
deze topic van jullie moet ik regelmatig op pagina 2 of soms 3 terug vinden.
verder gaat het wel met mij,affentoe met ups en downs.
binnen kort ga ik naar de homeopaat toe,heb geen idee of het werkt,ben er nog nooit geweest maar ik hoor regelmatig goede verhalen er over!
nouw ja eerst zien dan geloven..denk ik,maar baadt het niet dan schaadt het niet zeg ik altijd

maar hoe is het met jullie allemaal????

fijne dag allemaal

owja mijn nieuwe nod zal op uiterlijk 16 oktober zijn dus hou het daar maar op..

Terug
Bovenaan