Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal!!

Ik heb weer eens bijgelezen hoe het allemaal wat jullie gaat. Er zijn inmiddels al heel veel zwangere kluskippies he. Nu maar hopen dat het voor de rest op het lijstje ook heel snel gaat lukken, ik zal in ieder geval voor jullie duimen!!!!!!
Met mij gaat het prima, ik ben nu 27wk 2dg zwanger en met de kleine gaat alles super. Ik voel de kleine dan ook iedere dag. Heb alleen last van maagzuur en kramp, maar als dat alles is wat je ervoor over moet hebben dan graag!!

Allemaal heel veel succes met het zwanger worden of de zwangerschap.

Groetjes poeh

Zwangere meiden ~POULE~ uitgerekend & geslacht

Bolle
Joepie denkt                          1 december        jongetje (dacht bolle zelf ook...)
Collie denkt                          30 november        jongetje
Nathalie denkt                 29 november        meisje
Bolle denkt                           25 november       jongetje

Tja meiden, ik blijf toch maar bij ons eerste gevoel en dat is een jongen. Zeker nu ik de echo gister heb gehad. Ik heb net even op youtube wat echofilmpjes bekeken van jongetjes en het was toch wel eigenlijk exact hetzelfde als wat wij gisteren hebben gezien (het piemeltje). Dus het kan eigenlijk niet meer missen! Als het toch een meisje is eet ik mijn schoen op! Ik hou wel een andere datum aan dan joepie, want twee op dezelfde dag is niet leuk ;)

Hallo Meiden,

Joepie: Je hebt goed hoor dat je een leugentje om bestwil hebt verteld!!
Ik hoop dat de uitslagen volgende week vrijdag goed zijn en dat je zonder stress spontaan zwanger mag raken!! Ik denk aan je!!

Nathalie: Hoe was Marco?? Wij moeten nog een weekje wachten...

Bolle: Wat een fantastisch nieuws!! Fijn dat alles goed is!! Lekker van genieten!!

Essel: Duim Duim Duim!!! Morgen je nod!! Spannend!!
Ben benieuwd of je kan wachten met testen tot dinsdag!! Hoe voel je je??

Zwangere kippies Antoinet en Gerdien en Poeh: Heel fijn om wat van jullie te horen!!
Fijn dat alles goed gaat met jullie zwangerschap!! Blijf er lekker van genieten!!

Ik denk dat de temp stijging echt te maken heeft met het feit dat ik mij niet lekker voelde. Heb echt niet het idee dat ik een cyclus van 28 krijg.
Voel me al weer iets beter. We gaan gewoon door...
Moet het weekend helaas werken. Maar volgende week lekker een aantal dagen vrij. Kan ik dan weer een beetje bijtanken.

Allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs Collie.

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ps. ik ga morgen ff jullie berichtjes lezen & reageren

Hi Meiden, zoals beloofd vandaag weer ff een berichtje van mij. Zie dat er niks meer is bijgekletst dus dat is wat makkelijk terug leze, hihih. Leuk dat er aantal Kluskippies zich nu weer melden. Echt fijn te horen van iedereen, hoe het gaat. En pff jeetje al lang zwanger zeg. Kan me nog goed het begin herhinneren, gek hè. Maar ja ik vandaag ook alweer 11 weken zwanger, kun je nagaan. Kan het me soms nog niet voorstellen hoor, hihih. Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit of mensen in het dorp het nu wel of niet weten. Ik was gisteren ff bij bloemen zaak en toen heb ik het zelf ook gezegd. Bloemenzaak zit hier tegenover. En ze vroeg eerst hoe het met ons mam ging en daarna hoe het met mij ging. Ik dacht ik zeg het ook gewoon. Echo is goed, hartje gezien & gehoord. En vind het leuker dat mensen het van mij horen, dan van mogelijke roddels uit het dorp.

Hier erg gezellig weekend gehad, maar wel kei vermoeiend hoor. Gisteravond toen we thuis kwamen van vrienden uit Venlo, meteen naar bed gegaan. Was zo moe. Word alleen niet goed van ons bed. Kan moeilijk op dat matras liggen en ook moeilijk overeind komen enzo. Slaapt gewoon echt niet fijn meer. Vannacht ben ik op gegeven moment op logeerbed gaan liggen. Ben er achter gekomen dat die wat hoger ligt. En dat matras is 90 cm en die van mij 70 dus kunnen deze ook niet in ons bed leggen. Als dit zo door gaat vraag ik wel of mijn vriend dit bed bij ons in de slaapkamer zet hoor. Ik wil ook niet steeds hier moeten slapen.

Antionette, leuk dat je ook weer ff langs kwam meis. Mag ik vragen wat je precies hebt? Kweet niet of je hyves hebt? Dat je me via daar kan vinden en we zo mailadressen uit kunnen wisselen ofzo? Want ga mijn mailadres hier niet zomaar neer zetten. Ik heb verschillende kluskippies op hyves, dus misschien kan je me zo vinden.

Met mijn gezondheid gaat het ook nog steeds niet toppie meis. Nog steeds revalidatie therapie, wat de laatste weken gewoon meer beperkingen geeft dan dan ik er baat bij heb. Heb sinds tijdje weer erg veel pijn in mijn linker zieke heup. Door hypermobiliteit & zwangerschap, word het allemaal weker natuurlijk. En als ik dan door mijn heup zak, nou auwie! Heb wel oefeningen en geef het steeds wel aan bij fysio, maar het helpt allemaal niks. Wil er dinsdag toch eens weer over hebben. Zolang ik nog iets   kan lopen is het mooi meegenomen.Maar moet nu wel meer in de rolstoel. En dat heeft weer zijn uitwerking op mijn bovenlichaam en nek. Dus gaat dubbelop. Hier helaas ook nog steeds geen uitzicht op werk. Ik heb dinsdag gesprek bij CWI omdat ik WSW (wet sociale werkvoorziening) moest aanvragen van het UWV, maar daar zijn lange wachtlijsten van allen jarennn. Dus tegen de tijd dat onze kleine naar de basisschool gaat ofzo, hihi. Ik zie het allemaal wel meis. Ik merk nu gewoon dat ik heel erg op mijn gezondheid moet letten. Niet alleen voor mezelf, maar des te meer voor de kleine. Wil dat onze kleine gezond op deze wereld komt. En dat gaat niet als ik over grenzen heen ga en mezelf maar wil bewijzen. Ik heb op dit moment haast wel een full time baan aan alle revalidatie en afspraken. Dus heb mijn prioriteiten verlegd. Al zou ik graag dat alles inleveren voor een leuke baan!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08
Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08
Esseltje,   30 jaar              10e ronde - 1e kindje                                08-11-08  
Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor! Kom op meiden! *duimduim*

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Esseltje:
3de dag van de eerstvolgende menstruatie, inwendige echo, controle voor de start van clomid

He lieve kipkes,

Bedankt voor het DUIMEN, maar helaas ben ik toch ongi geworden gisteren... het heeft nog niet doorgezet, maar dat heb ik altijd! Een dezer dagen zet het wel door... !!! ... was niet leuk en heb gisteren heel veel gehuild, maar we gaan er weer volop tegenaan, en heb veel hoop dat ik deze maand mag starten met clomid... wie weet is dat net het extra zetje wat we nodig hebben om zwanger te worden...

Knuffss Esseltje

Hoi meiden,

We stonden op pagina 2. En dat kan natuurlijk niet. Daarom even mijn berichtje.
Nathalie, ik heb geen hyves. Maar misschien kan ik met jou hyvesaccount je een berichtje sturen.(ik weet niet of dat kan). Ik zou wel graag met je mailen over o.a. hoe jij je beperkingen en een kind gaat combineren. Ik praat op dit forum niet graag over mijn ziekte maar wel via de mail. Misschien een beetje raar,maar toch. Vanwege de ziekte zit ik niet constant op de roze wolk maar maak ik me veel zorgen.

groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan