Hi Meiden, zoals beloofd vandaag weer ff een berichtje van mij. Zie dat er niks meer is bijgekletst dus dat is wat makkelijk terug leze, hihih. Leuk dat er aantal Kluskippies zich nu weer melden. Echt fijn te horen van iedereen, hoe het gaat. En pff jeetje al lang zwanger zeg. Kan me nog goed het begin herhinneren, gek hè. Maar ja ik vandaag ook alweer 11 weken zwanger, kun je nagaan. Kan het me soms nog niet voorstellen hoor, hihih. Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit of mensen in het dorp het nu wel of niet weten. Ik was gisteren ff bij bloemen zaak en toen heb ik het zelf ook gezegd. Bloemenzaak zit hier tegenover. En ze vroeg eerst hoe het met ons mam ging en daarna hoe het met mij ging. Ik dacht ik zeg het ook gewoon. Echo is goed, hartje gezien & gehoord. En vind het leuker dat mensen het van mij horen, dan van mogelijke roddels uit het dorp.
Hier erg gezellig weekend gehad, maar wel kei vermoeiend hoor. Gisteravond toen we thuis kwamen van vrienden uit Venlo, meteen naar bed gegaan. Was zo moe. Word alleen niet goed van ons bed. Kan moeilijk op dat matras liggen en ook moeilijk overeind komen enzo. Slaapt gewoon echt niet fijn meer. Vannacht ben ik op gegeven moment op logeerbed gaan liggen. Ben er achter gekomen dat die wat hoger ligt. En dat matras is 90 cm en die van mij 70 dus kunnen deze ook niet in ons bed leggen. Als dit zo door gaat vraag ik wel of mijn vriend dit bed bij ons in de slaapkamer zet hoor. Ik wil ook niet steeds hier moeten slapen.
Antionette, leuk dat je ook weer ff langs kwam meis. Mag ik vragen wat je precies hebt? Kweet niet of je hyves hebt? Dat je me via daar kan vinden en we zo mailadressen uit kunnen wisselen ofzo? Want ga mijn mailadres hier niet zomaar neer zetten. Ik heb verschillende kluskippies op hyves, dus misschien kan je me zo vinden.
Met mijn gezondheid gaat het ook nog steeds niet toppie meis. Nog steeds revalidatie therapie, wat de laatste weken gewoon meer beperkingen geeft dan dan ik er baat bij heb. Heb sinds tijdje weer erg veel pijn in mijn linker zieke heup. Door hypermobiliteit & zwangerschap, word het allemaal weker natuurlijk. En als ik dan door mijn heup zak, nou auwie! Heb wel oefeningen en geef het steeds wel aan bij fysio, maar het helpt allemaal niks. Wil er dinsdag toch eens weer over hebben. Zolang ik nog iets kan lopen is het mooi meegenomen.Maar moet nu wel meer in de rolstoel. En dat heeft weer zijn uitwerking op mijn bovenlichaam en nek. Dus gaat dubbelop. Hier helaas ook nog steeds geen uitzicht op werk. Ik heb dinsdag gesprek bij CWI omdat ik WSW (wet sociale werkvoorziening) moest aanvragen van het UWV, maar daar zijn lange wachtlijsten van allen jarennn. Dus tegen de tijd dat onze kleine naar de basisschool gaat ofzo, hihi. Ik zie het allemaal wel meis. Ik merk nu gewoon dat ik heel erg op mijn gezondheid moet letten. Niet alleen voor mezelf, maar des te meer voor de kleine. Wil dat onze kleine gezond op deze wereld komt. En dat gaat niet als ik over grenzen heen ga en mezelf maar wil bewijzen. Ik heb op dit moment haast wel een full time baan aan alle revalidatie en afspraken. Dus heb mijn prioriteiten verlegd. Al zou ik graag dat alles inleveren voor een leuke baan!
Liefs Nathalie