Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Mosa, 26 jaar                       6e ronde - 1e kindje                                   17-12-08

Collie 25 jaar                     11e ronde- 1e kindje                                   ??-12-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mamoetje
17 nov          2e echo!
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn

Bolle hoe is ie met jou & je gezinnetje meis, ben erggggg benieuwd
Gaat alles goed met de kleine Bart? Geef je borstvoeding of de fles?
Hoe was je kraamweek?

Liefs Nathalie

Bolle meid, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, ik kan me de dag nog heugen dat je hier vertelde dat je in verwachting was, jeetje wat gaat de tijd toch snel. Ik hoop dat alles goed met jullie is en dat ook alles goed is verlopen. Geniet van de kraamperiode en natuurlijk ook erna.

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Mosa, 26 jaar                       6e ronde - 1e kindje                                   17-12-08

Collie 25 jaar                     11e ronde- 1e kindje                                   ??-12-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur

Esseltje
08 dec        controle om 14.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mamoetje
17 nov          2e echo!

Esseltje
08 dec         3e echo, 12 weken echo om 14.30 uur

Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn

Hi Meiden,

Hier de laatste dagen steken in mijn buik. Gisteren harde buik en trekken in mijn rug. Als ik rustig op mijn rug lig gaat het wel. Maar op mijn zij liggen of rechtop zitten is niet echt succes. Ik dacht gistere ga ff een frisse neus en paar boodschapjes doen. Maar in de winkel werd ik helemaal niet lekker, dus ff gezeten totdat ik aan de beurt was in de rij. Daarna maar snel naar huis gegaan. Volgens mij wil onze uk me duidelijk maken dat het te krap is in mama's buik. Heb net de vk ff gemaild, want mijn mams belde om te vragen hoe het ging en vertelde dat ze van mijn broertje al met 4,5 maand weeën had. Ik weet natuurlijk niet hoe weeën voelen en denk het ook niet dat het dat is hoor, maar haar wel ff op de hoogte gesteld.

Hoe is ie hier met iedereen? Jullie zijn best wel stil. Allemaal aan het genieten van het weekend?

Liefs Nathalie

Ha meiden,

Mijn ongi komt eraan hoor, had net al wat meer roze/rood slijm aan mijn tampon. Het zal vannacht wel doorzetten...
Mijn nieuwe NOD is 29 december, nog één kans om in 2008 zwanger te raken. Het is wel balen dat ik de 18e naar de gyn moet, want dan heb ik mijn eisprong al gehad, dus dan kunnen ze waarschijnlijk niks meer zien...maar goed, misschien vinden ze wel iets anders.

Ronde 11, het is even slikken hoor...Maar het zal ons toch ook wel een keer gegund zijn, zo'n klein wondertje?!?!

Sorry voor mijn egoberichtje...

Liefs Joepie

Hallo Lieve meiden!

Dit is de laatste keer dat ik hier een berichtje achter laat... Inmiddels is natuurlijk onze zoon geboren en alhoewel ik vanaf het begin van dit topic al mee schrijf en lees wordt het ooit eens een keer tijd om te stoppen. Het gaat hier natuurlijk om een zwanger worden forum en dat stadium ben ik nu al lang voorbij.

Voor de meiden die graag willen weten hoe het met mij en Bart gaat zal ik even kort een stukje typen. Ik heb het de afgelopen drie weken erg druk gehad. De kraamweek is echt erg vermoeiend en druk. Ik heb samen met Bart ook nog twee dagen in het ziekenhuis gelegen, omdat zijn bili te hoog was. (geel zien) Hij heeft toen 24 uur onder een lamp gelegen. Gelukkig gaat het nu beter met hem, maar ik was er wel erg door van slag. Het gebeurde op de vierde kraamdag en dat is al de beruchte kraamtranendag, dat heb ik dus geweten!
Bart doet het nu heel goed, hij drinkt goed en groeit ook goed. Het is een geweldig mannetje, hij is erg lief, huilt weinig en heeft vaak stuiplachjes, erg leuk om te zien! Het borstvoeden vind ik wel pittig. Op dit moment komt Bart nog 10 keer per dag en nacht en dat is erg vermoeiend. Het kost me erg veel energie en het lijkt soms wel alsof je de hele dag niets anders aan het doen bent dan voeden en billetjes verschonen. Als het goed is worden het aantal voedongen vanzelf minder, dus ik ga wel nog even door. Vind het zonde om het nu al op te geven.

Ik zal dit topic wel nog af en toe lezen om te zien of er weer zwangere bij zijn of dat er meiden bevallen zijn, maar de laatste tijd wordt er niet veel meer geschreven. Jullie allen bedankt voor de felicitaties, de steun tijdens mijn zwangerschap en ik wens jullie echt alle geluk van de wereld toe. Ik hoop vooral dat de laatste meiden ook snel zwanger mogen zijn en straks een klein wondertje in hun armen mogen houden!

Heel veel liefs van Bolle!

Bolle lief dat je nog ff langs kwam om te vertellen hoe het met jou & Bart gaat. Ik wens je alle geluk samen met je gezinnetje!

Joepie hele dikke knuff meis. Vandaag ben je dan echt ongi geworden en ronde 11 is een feit. Ik vind je een top meid en gun je mega erg om in 2008 zwanger te worden. We slepen je er door heen meis. Dikke knuff

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan