Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hallo Lieve kluskippies!!

Ben ik ook weer eens. Dacht ik moet nodig weer eens iets van mij laten horen!!

Bolle: Succes met de laatste loodjes!! Kan mij voorstellen dat je het nu een beetje hebt gehad!! Hoop dat jullie het optijd eens kunnen worden over een meisjes naam!! Hihihi

Mosa: Je houdt het spannend!! Blijf voor je duimen!! Spreek je op NM!!

Joepie: Je laptop al weer terug?? Hoe gaat het met je??

Miranda: Las op NM dat je 7-11 ongi bent geworden. Echt balen!! Hoe gaat het met je en je gezinnetje?? Hou je taai!! Ik denk aan jullie!!

Sorry nu weet ik het ff niet meer. Sorry meiden die ik vergeten ben!! Komt later weer!!

Ik zit nu op dat 19 van mijn cyclus. Hij loopt erg raar qua temp. Ik had eerst het gevoel dat ik iemand ben die maar af een toe een ei sprong heeft. Maar vanavond is er een beetje hoop opgebloeit. Had een ovu test gedaan en zag een streep. Nog niet zo duidelijk als de controle streep. Maar hij was er echt!!  Afwachten wat ie morgen doet.
Verder heb ik nu een weekje vakantie. En geniet er lekker van: Niets moet en alles mag!! Zijn jullie weer een beetje op de hoogt van mij!!

Liefs Collie.

Ha meiden,

ik ben er weer, m'n lappie is terug!!!

Collie, hoop dat je snel je eisprong krijgt meis, anders moet je nog zo lang wachten en van een lange cyclus houden we niet!!!

Bolle, ben erg benieuwd naar bolle-kindje...kan me voorstellen dat het zwaar wordt! Het zijn echt de laatste loodjes he?!Zet hem op!

Ik ga weer verder met opruimen boven, was zo lekker bezig! Hier gaat het goed, dit weekend m'n ei en 18-12 pas naar de gyn, dus we doen het rustig aan! (er wordt wel druk geklust hoor, je weet maar nooit!)

Fijne dag en een fijn weekend!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Helaas niemand op het wachtbankje...

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur
Esseltje
14 nov          8,3 weken echo om 10.15 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn!

Hee meiden,

Joepie: Ik blijf voor jou en de andere meiden nog steeds duimen.. ik vind julie allemaal geweldig..!!

Nou hier gaat het redelijk.. Heeeel erg moe de laatste weken.. en sinds deze week ook regelmatig kots misselijk.. Nu 7 weken een een paar dagen.. 27 juni uitgerekend..

Ik heb een hele tijd niet gereageerd omdat ik het idee had dat sommige meiden er verdrietig van werden dat ik nu zwanger was.. En wil jullie niet verdrietig maken.. Heb wel elke dag meegelezen.. Van de week wees een vriendin mij erop dat ik al een hele tijd niet had gereageerd opnhet forum (zij schreef hier ook op het forum en leest af en toe nog mee.. ) Dus ik dacht nu ik toch vrij ben laat ik even wat van me horen..

Van het weekend moet ik op me zusje passen.. gaat gezellig een keertje mee naar voetbal (uit wedstrijd bijvliegveld zestienhoven.. Daarna terug om me ma haar hond uit te laten en dan naar schiedam om uit eten te gaan met de pa van Mart.. Druk dagje dus morgen.. Hopelijk is het niet zo koud langs de lijn als vorige week..

We hebben maandag de 2e echo.. we hadden de 31ste al een afspraak staan voor de gyn.. dus dat ging gewoon door.. En toen zag ze dat alles goed zat en dat we al een week verder waren dan we dachten.. maandag gaan we kijken of het hartje al klopt.. Hoor net dat me mannetje wel gewoon mee kan.. dus ik hoef gelukkig niet druk te maken daarom.. me ma ging zowiezo al mee voor als hij neit mee kon..

meiden ga me huisje is schoonmaken.. anders heb ik weer ruzie.. agjah.. hij kan niet voelen als ik me slecht voel wt ik precies voel.. gelukkig is hij voor de rest geweldig over de zwangerschap..

xxxxx mamoetje

Hallo Kippies!!

Mamoetje: Je moet je helemaal niet bezwaard voelen om hier te kletsen!! Volgens mij is iedereen hier echt hartstikke bij voor jullie!! Ik vind het in ieder gaval leuk om wat van je te horen. Zo weten we hoe het met je gaat!! Spannend je 2e echo!! Geniet ervan!!

Joepie: Je laptop weer terug!! Fijn is dat he?? Ik kan ook niet meer zonder!! Veel succes en plezier dit weekend!!  Fijn dat jullie   18-12 terecht kunnen bij de gyn! Hoop dat het niet meer nodig is!!

Ik heb hier gisteravond een dikke vette positieve ovulatie test gehad!! Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus. Ik wist niet wat ik zag. Had het niet meer verwacht. Zag het al somber in. Hier dus ook nog druk aan de klus!! Hihihi. Ben benieuwd wat de test vanavond brengt. Verder is het dan weer afwachten. Mijn nod is dus weer later want dit wordt weer een langere cyclus. Nod 28 nov. Ik pas het later wel ff aan in het lijstje.

Allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs Collie.

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   28-11-08

Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

DE WACHTBANK :
Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Helaas niemand op het wachtbankje...

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mamoetje
17 nov          2e echo!
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn

Gezellig dat je ook weer ff langs kwam Mamoetje. Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Heb je echo ook ff op afspraak lijstje gezet. Zag toen dat Esseltje vandaag haar echo heeft. Hoe is het gegaan meis?

Collie ik heb je nod al ff aangepast hoor meis, toen ik toch bezig was, hihih
Miranda wat ontzettend naar dat je weer ongi bent geworden, sterkte! Denk aan je!
Onze Joepie ook gezellig weer terug, kijk aan het word weer wat drukker.

Ik hou het ff kort, ga zo kijken bij mijn broertjes nieuwe huis en ben nog al vergeetachtig vandaag dus weet ondertussen niet meer wat ik al wel of niet heb gezegd, hihih

Fijn weekend meiden en tot snel.

Liefs Nathalie

Dag Lieve Kluskippies!

Het is al zover hoor, afgelopen woensdag 12 november is het eerste kluskippiekindje geboren!!!
Wij zijn trotse papa en mama geworden van een gezonde zoon! Zijn naam is Bart! Hij woog 3180 gram en is 52 cm lang. Ik was precies 37 weken zwanger en mocht dus net thuis bevallen! Blijkbaar had onze zoon dat door en genoeg van mamá warme buik en wilde hij direct komen! De bevalling is erg snel verlopen. Begon met breken van de vliezen om 11.20 en om 19.19 is hij geboren. De weeen waren nauwelijks op te vangen, die kwamen gelijk al erg vlot op elkaar, maar als je baby op je buik ligt ben je zo gelukkig dat dat je niks meer kan schelen. Ik ben nu best duizelig en moe, dus ga snel naar bed. Ik laat jullie weer wat horen als ik meer tijd heb en de kraamweek voorbij is, want het is erg vermoeiend!

Heel veel groetjes van trotse mama Bolle (nu niet meer dus ;)

Terug
Bovenaan