Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Mosa, 26 jaar                       6e ronde - 1e kindje                                   17-12-08

Collie 25 jaar                     11e ronde- 1e kindje                                   ??-12-08
Joepie, 25 jaar                  11e ronde -  1e kindje                                 ??-12-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Niemand op het wachtbankje, saai hoor!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur

Esseltje
08 dec        controle om 14.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mamoetje
17 nov          2e echo!

Esseltje
08 dec         3e echo, 12 weken echo om 14.30 uur

Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Collie 25 jaar                     11e ronde- 1e kindje                                   30-12-08
Joepie, 25 jaar                  11e ronde -  1e kindje                                 ??-12-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       6e ronde - 1e kindje                                   17-12-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
22 dec        control om 14.30 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Momenteel zijn er geen echo afspraken bekend!

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
18-12 eerste afspraak bij de gyn

Kluskippiesss waar zijn jullie nou? Het is zooo stil.
Doordat het forum niet goed werkte kon ik jullie niet laten weten hoe mijn echo was. Wij zijn helemaal happy jullie te mogen vertellen dat onze kleine uk goed gezond is en goed gegroeid. Geen afwijkingen te zien en zag er allemaal goed uit. 23 cm & 361 gram is onze kleine al, zo wonderlijk.

Blijft dit topic nog bestaan?

Liefs Nathalie

Ha Nathalie,

Wat een fijn bericht zeg, dat alles goed is met jullie kindje! Kun je lekker onbezorgd de tweede helft van je zwangerschap ingaan, wat gaat de tijd snel zeg! Voel je je verder goed of heb je nog last van steken enzo? Kijk af en toe eens op jullie site, leuk om bij te houden.
Ik vind het ook jammer dat er bijna niet meer geschreven wordt op dit topic, al doe ik er zelf ook niet echt mijn best voor moet ik zeggen. Maar ben wel benieuwd hoe het met iedereen is, dus bij deze: laat eens wat van je horen, gezellig!!!
Ik ben zelf nu 32 weken zwanger, moet nog ffies, maar het is al best pittig. Ik heb veel bekkenklachten en met een kleine erbij is dat extra zwaar. Gelukkig heb ik bekkentherapie, waar ik wel wat aan heb. Ben ook al gestopt met werken, alleen staan op een groep met kinderen met gedragsproblemen werd toch echt te zwaar. Ben blij dat ik lekker thuis ben. Wachten doe ik echt nog niet, heb nog veel te doen en wat dingetjes te kopen voor het moment daar is. We kijken er ontzettend naar uit. Ben eerlijk gezegd ook blij als de zwangerschap erop zit.
Bolle, leuk dat je mee hebt gekletst en wens je veel geluk met de kleine!!!
Poeh, hoe is het met jou, nog maar een paar weekjes, spannend zeg! Geldt trouwens ook voor Dotje en Elmoo zie ik.
Nathalie, geniet van je mooie echo!!!

Joepie, ik vergeet jou, terwijl jij het nu niet makkelijk hebt! Hoe is het met je meid?   Heb je al verdere onderzoeken gehad? Misschien dat december toch de maand mag zijn waarin je zwanger mag worden, ik hoop het heel hard voor je! En anders veel succes met de onderzoeken. Het komt vast goed, je bent nog een jonge meid dus de kans dat het lukt of het nu met of zonder medicatie is, is dan ook groter. Fijne feestdagen alvast!!!

Jolie

Hey meiden,

Jolie, wat lief dat je ernaar vraagt...heb geen tijd om te reageren, want heb kids in de klas en de rest komt er zo weer aan, maar hier een kopie van mijn verhaal!

(fijn dat bij jou alles goed is en dat je lekker gestopt bent met werken, groot gelijk!)

Nou, hier dan mijn relaas...

Het was een fijne gyn. Toen we daar kwamen moest ik eerst mijn bloeddruk/gewicht/lengte op laten meten...daarna konde we direct doorlopen. Hij was heel aardig. We hebben eerst een intake gehad, hij ging allerlei vragen stellen. over mijn cyclus en mijn menstruatie enz. Hoe mijn stijl van leven was, met alcohol, drugs enz...Toen kwam hij bij   vriendje....en daar was toch iets meer aan de hand dan onze ha zei...het kwam erop neer dat hij wat minder zaadcellen had, en dat ze ook een afwijking hadden gevonden. Als ze het bij elkaar namen dan had hij 2.1 miljoen goede zaadcellen...Niet erg veel, als je bedenken dat 20 miljoen normaal is!

Maar hij gaf wel aan dat er genoeg mogelijkheden waren, maar dat het goed was dat we gekomen waren. Hij zei dat het niet onmogelijk was om spontaan zwanger te raken, maar dat hij dacht dat we wel wat hulp konden gebruiken.
We wachten deze cyclus af...dan op de 3e dag van mijn menstruatie moet ik bloed prikken, vanaf de 10e dag een echo of mijn eitje goed groeit en  vriendje moet 21 januari opnieuw zijn zaad inleveren voor een 2e onderzoek. Eind januari maken we een nieuwe afspraak en dan had hij alle gegevens en konden we een plan opstellen.

Ik heb er een goed gevoel over, hij was heel aardig en sloeg meteen spijkers met koppen...En daar houd ik van! Het zal ons vast wel lukken, zij het met een beetje hulp!

Meiden, ik moet weer aan het werk, fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Hehe eindelijk weer teken van leven hiero, hihih. Leuk dat je weer ff langs kwam Jolie. De laatste dagen voel ik me niet echt lekker om eerlijk te zijn. Heb zelf niet het idee dat het een griepje is, maar meer dat het bij het zwanger zijn hoord. Zo heb ik bijvoorbeeld paar dagen geleden uit het nietst op de parkeerplaats bij supermarkt gespuugd, gelukkig in ander dorp, hahha. Had nergens last van enzo, en kwam buiten en toen ging het ineens mis. Kan zelf niet bedenken waar het aan gelegen heeft, maar toen het eruit was, voelde ik me ook beter.

Die dag erna gelukkig rustig aan kunnen doen, en gisteren eigenlijk weer teveel op 1 dag gedaan. Had weer huisbezoek voor onze badkamer die veranderd moet worden. Daarna therapie zwemmen en toen een aantal uren de stad in om kerstinkopen te doen. Met als resultaat dat ik vandaag alweer niet lekker ben. Al twee dagen beetje aan de diaree, niet dat ik de hele dag door hoef, maar toch. Ik ga dalijk denk ik lekker warme douche nemen en ff frisse neus halen door naar de winkel te gaan. Kijken waar ik denk zin in te hebben qua eten en drinken, want heb echt geen trek. Krijg veel te weinig binnen, dus moet ik ff veranderen hè. Echt de hevige steken gaat gelukkig iets beter.

Joepie fijn dat je goed gevoel hebt over gehouden aan het gesprek met de gyn. Duidelijkheid vind ik zelf ook het fijnst idd.

Jolie fijn dat je al hebt kunnen stoppen met je werk. Jij hoeft ook niet zo heel lang meer. De tijd gaat zo snel. Al lijkt voor mij mei 2009 nog zover weg, ik bedacht me vandaag ineens van ohh je bent zelf al bijna jarig muts, dus voor je het weet lig je te bevallen, hahah. En krijg ook steeds meer drang om babykamer te beginnen. Mijn vriend heeft namelijk nu een nieuwe werkkamer sinds het weekend is die helemaal klaar. Dus de toekomstige babykamer is leeg. Het is dat ik me wankel op mijn benen voel en misselijk ben, anders was ik behang gaan scheuren, hihih.

Zo heel verhaal geworden van mij. Wie volgd? hahah

Heel fijn weekend allemaal

Liefs nathalie

Hallo meiden.

Dat is heel lang geleden , maar ik hebmij een hele   tijd niet goed gevoeld, waardoor ikvhet moeilijk vond om op de computer te zitten.
Het gaat nu een stuk beter, dus wil graag weer meepraten.
Zij   nog steeds niet zwanger, wel ben ik nu 3 weken overtijd dus doe vanmiddag een test.
Heb de laatste dagen vreselijke krampen en me eierstokken doen vreselijk zeer.
Weet echt niet wat het is.
nou meiden ik hoop dat jullie mij nog willen accepteren op de site???

Groetjes maureen

Terug
Bovenaan