Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Ha Elmoo,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kaylee!!!! Hopelijk is alles goed met jullie en kunnen jullie lekker genieten van jullie gezinnetje.
Hoe is het met de anderen die rond deze tijd uitgerekend zijn? Ben wel benieuwd hoor. Ik moet zelf nog 3 weekjes, kan bijna niet wachten om ons mupke vast te kunnen houden.Nathalie, las op hyves dat je je weer wat beter voelde, gelukkig. Balen zeg dta je zo ziek bent geweest, ben je nu behoorlijk moe van denk ik.
Joepie, ik lees mee over je onderzoeken, veel succes meid en hopelijk is er gauw meer duidelijkheid. Ik snap dat je ongeduldeig wordt ern graag wil weten waar je aan toe bent. Het komt goed!!!!

Liefs Jolie 36+5 dagen zwanger

Hey!

De kluskippies bestaan nog!! Wat grappig! Ben hier ook al heel lang niet meer geweest he :)

Ik las op Hyves dat Gerdien ook een dochter heeft: Roos.
Volgens mij vrijdag 23 jan. geboren.

Groetjes, Mickje

Bijna vergeten: Jolie, heel veel succes met de laatste loodjes!!!

Groetjes, Mickje

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda                                      11e ronde- 2e kindje                                  06-02-08 (30 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       7e ronde - 1e kindje                        +/-   25-01-09/30-01-09

Joepie, 25 jaar                  12e ronde -  1e kindje                                25-01-09 (27 dgn)

Collie 25 jaar                     12e ronde- 1e kindje                                   30-01-09 (33 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!            

Momenteel is er niemand overtijd

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is het 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Op 17 januari is na bevalling van 36 uur Kaylee geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Eerder bevallen in 5 uurtjes van gezonde dochter Elise! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Gerdien                             5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Op 23 januari is Gerdien bevallen van dochterje Roos! Gefeliciteerddddd
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
09-02-09       Vk controle bezoek
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Momenteel zijn er geen echo afspraken bekend!

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
30-01: tweede afspraak gyn, over hoe nu verder!

Oeps beetje groot maar vond het zo'n lief plaatje, hihih
Antionette gefeliciteerd met jullie dochtertje Elise!
Gerdien jij ook gefeliciteerd meis, had ff op hyves gespiekt, wat een schatje zeg! Geniet van jullie kraamtijd!

Tis hier wel girlpowerrr zeg, hihih.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Gerdien, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ROOS! Geweldig meis, geniet ervan! heb het op hyves gezien en het is een prachtig poppetje!

Antionette, JULLIE OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ELISE!! Ook al zo'n leuke naam...allemaal meiden hier, behalve Bolle, haha...gezellig hoor! Geniet er ook van!

Jolie, lief dat je nog steeds mee leest...zet hem op he, de laatste loodjes, ben heel benieuwd naar jullie prachtige kindje! Hou je hyves in de gaten!

Heb al heel wat mee gemaakt in de MM, maar heb niet zo heel veel zin om alles uitgebreid te typen, dus even kort...
Een paar folikelmetingen gehad, 1ste keer een mooi eitje gezien door de gyn, toen kreeg ik 2x een echoscopiste die niks kon vinden en ook niet alles goed in beeld kreeg, ik had mijn eisprong dag 15 gevoeld en ook dag 16 een hoge temp gehad. Heb dat ook gezegd, toch zag ze niks en ze zei dat het dan ook geen zin had om een samenlevingstest te doen. Dag 18 weer de gyn gehad en die zei dat hij alles goed in beeld kreeg, maar geen grote eitjes meer, maar dat kon kloppen met het verhaal wat ik had. Toen progesteronwaarde geprikt en die bleek 42 te zijn. Bij een waarde van 30 spreken ze van een goede eisprong. Had dus een hele goede eisprong gehad. Kloten dat die vrouw dat niet kon zien, want nu moet het waarschijnlijk weer opnieuw. Ook omdat we nu geen samenlevingstest hebben gehad...ggrrr...
Afgelopen woensdag heeft vriendjelief zijn 2e zaadonderzoek gehad en vrijdag krijgen we daar de uitslag van en dan gaan we ook de stappen bespreken. Ik ben benieuwd. Zal jullie op de hoogte houden!

Toch wel heel vreemd dat we toen tegelijkertijd kwamen kletsen en dat sommige al een kleintje hebben en ik nog steeds niks verder ben. Kan me soms niet voorstellen dat het al bijna een jaar geleden is dat ik de pil liet staan. Weet nog zo goed hoe spannend dat was en hoe erg ik ermee bezig was.

Morgen mijn NOD...heb het even verandert, omdat ik dus dag 15 mijn eisprong heb gevoeld. Ik heb er geen goed gevoel over, ook al voel ik van alles...maar het is wel te mooi om waar te zijn, om zo vlak voor die heisa zwanger te raken. Dus we gaan er maar niet vanuit.
Morgen zal mijn temp wel weer gedaald zijn.

Ik laat het jullie weten!

Fijne avond!
Liefs Joepie

Hai hai,

Als eerste Gerdien en Antoinette, van harte gefelciiteerd met jullie prachtige dochters Roos en Elise, geniet van deze bijzondere tijd en ik hoopdat alles goed   met jullie is en de bevalling is meegevallen. Wat een meiden zijn er geboren, nu wordt die van mij vast een jongen, hoewel ik ook sterk het gevoel heb dat het een meid is....we zullen zien, ben nu bijna 38 weken zwanger.
Joepie: ik duim extra hard voor je, je weet maar nooit of het nu wel raak is, kan me voorstellen dat het wel gek is dat er nu mensen bevallen, terwijl jij nog niet zwanger bent geraakt. Ik hoop dat je heel gauw goed nieuws hebt en ook een mooie 2009 baby ter wereld mag brengen!!!!!!! Succes met alle onderzoeken!

Liefs Jolie 37 weken en 6 dagen zwanger

Terug
Bovenaan