Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Ben weer ongesteld geworden, vannacht, maar nog wel een temp van 36.7 vanmorgen. Maar mocht dat wat geweest zijn, dan is het nu weg gespoeld.

Op naar ronde 13, ben benieuwd wat er vrijdag uitkomt.

Liefs Joepie

Hoi lieve meiden,

Ook al lees ik niet meer actief mee, ik wilde toch even laten weten dat ik op 11-01-2009 ben bevallen van een prachtige meid Lincy, ze woog 3240 gram en is 51 cm groot. De bevalling is me reuze meegevallen en met Lincy gaat het heel goed.
Ik wilde jullie ook bedanken voor alle steun tijdens het zwanger worden.
Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn heel veel succes!!
En voor alle aanstaande mama's, heel veel geluk met de kleine.

Groetjes suzanne

Suzanne,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE DOCHTER!
Wat een supermooi meid zeg! Gelukkig is alles goed en is de bevalling meegevallen.
Leuk dat je het nog even komt vertellen.

Geniet ervan!

Morgen om 15.30 naar de gyn. Begin hem nu een beetje te knijpen, nu gaat het echt gebeuren. Gisteren gehoord dat er weer een collega zwanger is. Had het wel even moeilijk. Verder weet ik dat een andere collega van mij sinds zaterdag met de pil is gestopt. Gun het haar van harte, maar hoop toch niet dat ze me ook al voorbij gaat.

Ik zal morgen een verslagje typen!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda                                      11e ronde- 2e kindje                                  06-02-09 (30 dgn)
Joepie, 25 jaar                  13e ronde -  1e kindje                                21-02-09 (28 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       7e ronde - 1e kindje                        +/-   25-01-09/30-01-09

Collie 25 jaar                     12e ronde- 1e kindje                                   30-01-09 (33 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!            

Momenteel is er niemand overtijd

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is het 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Op 11 januari 2009 is Suzanne bevallen van een dochter Lincy! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Op 17 januari is na bevalling van 36 uur Kaylee geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Eerder bevallen in 5 uurtjes van gezonde dochter Elise! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Gerdien                             5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Op 23 januari is Gerdien bevallen van dochterje Roos! Gefeliciteerddddd!
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
09-02-09       Vk controle bezoek
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Momenteel zijn er geen echo afspraken bekend!

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
30-01: tweede afspraak gyn, over hoe nu verder!

Suzanne, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter, wat een haar joh!!! Geniet ervan en veel geluk gewenst voor jullie gezinnetje!Zo te zien ben ik de volgende die gaat bevallen, spannend hoor! Ik denk ook dat het een meid is, maar als ik al die meiden hier zie, wordt het misschien toch een jochie...ach alles is goed, ik kijk er naar uit! Ben nu 38 halve week zwanger, soms wat wee-achtige pijntjes, maar verder rustig. Dotje, laat je ook nog even weten wat het is geworden bij jou????

Joepie: heel veel succes meid bij de gyn. Ik duim voor je.

Liefs Jolie

Hi Meiden, oohhh wat leuk die babyboom hier, hihih. De meiden zijn we in de meerderheid hè, hihih. Vandaag is een vriendin van mij bevallen van een zoontje. Dus er worden toch niet alleen meiden geboren, hihih. Ben erg benieuwd naar foto's

Poehhh Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter zeg. Wat lief dat je ff langs kwam. Ja Jolie nu is de beurt aan jou meis! Ben ergggg benieuwd.

Joepie tussen al die babynieuws ook nog ff dikke knuffel voor jou. Jij helaas weer ronde verder, grrrr! Tis toch niet eerlijk hè. Ik blijf aan je denken en meeleven hoor!

Mosa, Collie & Miranda heel veel geluk. Hopelijk deze ronde voor jullie positief nieuws!

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda                                      11e ronde- 2e kindje                                  06-02-09 (30 dgn)
Joepie, 25 jaar                  13e ronde -  1e kindje                                21-02-09 (28 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       7e ronde - 1e kindje                        +/-   25-01-09/30-01-09  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!            

Momenteel is er niemand overtijd

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Na 37 weken is het 1e Kluskippie geboren! Gefeliciteerd met jullie zoon BART!
Mei :
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009
Op 11 januari 2009 is Suzanne bevallen van een dochter Lincy! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Op 17 januari is na bevalling van 36 uur Kaylee geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009
Eerder bevallen in 5 uurtjes van gezonde dochter Elise! Gefeliciteerd met jullie dochter!
Gerdien                             5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Op 23 januari is Gerdien bevallen van dochterje Roos! Gefeliciteerddddd!
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009

Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Januari 2009
Collie, 25 jaar  12 ronde- 1e kindje uitgeteld +/- 7 oktober

Verloskundige bezoek :

Nathalie
09-02-09       Vk controle bezoek
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Momenteel zijn er geen echo afspraken bekend!

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
30-01: tweede afspraak gyn, over hoe nu verder!

Hallo meiden!!

Wilde jullie even zeggen dat we na 12 rondes en 1 bezoekje aan de gyn van het weekend een positieve test hebben gehad. We zijn heel blij dat we tot nu toe niet verder de mm in hoeven. We hopen dat het goed mag blijven gaan.

Liefs Collie.

Terug
Bovenaan