Gatsie Joepie, wat ontzettend balen! Had het zo gehoopt voor je. Ik zou zeker naar de dokter gaan, zeker als het je dan wat gerust stelt. Onderzoeken zijn ook niet altijd leuk, maar als je dan in ieder geval hoort dat er niets mis met jullie is dan ben je wel wat geruster. Ik blijf voor jullie duimen!
En dit weekend weer drie meiden op het wachtbankje! Veel sterkte en succes meiden!
Nathalie lekker weekend gehad zo te horen. Ik zal zelf ook even mijn eigen verwachting in de poll zetten. Ondanks dat we zelf toch hetzelfde denken als joepie is het leuker om dan juist wat anders te kiezen denk. Ik zal het zo in de lijst erbij zetten.
Verder ben ik vanmorgen bij de vk geweest. Op zich was alles goed, mijn bloeddruk 110/70, mijn hb (die wordt met 30 weken weer geprikt) was maar 0.4 gezakt naar 7.4, dus is ook goed en hartslag van de baby was weer 130 in rust, en dat is tie vanaf het begin. Maar ik moet 'helaas' wel as donderdag voor een extra groeiecho. De vk vertrouwt toch de groei niet helemaal. Ik heb natuurlijk al een paar keer hier gezegd dat mijn buikje nog zo klein is, dat kan dus te maken hebben met een kleine baby, of weinig vruchtwater. Ik moest me niet ongerust maken zei ze, ze willen gewoon zeker weten of er voldoende vruchtwater is en de baby wel de 6 pond gaat halen bij de geboorte. Maar toch maak je je wel een beetje ongerust. Bij de 20 weken echo was alles nog in lijn met de gemiddelde baby, dus hoop dat het nog steeds goed gaat. Het is natuurlijk wel spannend en leuk om de baby weer even te zien, maar het blijft even afwachten. Ik moest me in ieder geval rustig houden de komende tijd, dus dat zal ik maar doen!
Verder krijg ik wat kleine klachten erbij, spataderen (op plekken waar je dat echt niet wilt!), meer bekken en rugpijn en steeds misselijker, maar dat vind ik niet zo erg. Als het maar met de baby goed gaat! Ik hou jullie op de hoogte!