Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Wat ontzettend lief van je Elmoo!!
Heel veel plezier in Parijs! Geniet maar lekker in de meest romatische stad van de wereld met z'n drietjes
Tot over een paar dagen!

Liefs Mosa

Ha meiden,

ben helaas gister ongesteld geworden...ben er helemaal kapot van. Het lijkt of de teleurstelling elke keer groter wordt...heb zo'n naar gevoel.
Heb met vriendje overlegd en we gaan naar de huisarts. Ik heb gewoon het gevoel dat we maar een klein zetje nodig hebben en dat ik in ieder geval geruster ben als ik weet wat/of er (wat) aan de hand is.
Dan kunnen we in ieder geval verder. Ik word hier zo onzeker van.

Ik moet naar m'n werk.

Fijne dag!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)
Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                               01-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Helaas niemand overtijd.

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur
Mickje
12 nov         20-weken echom om 16.30u

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Hallo Meiden, ik ben weer terug van weekendje N-H, mijn vriend & ik zijn naar de A1 GP auto race geweest in Zandvoort en hebben gelogeerd bij mijn schoonouders. Maar nu weer lekker thuis. Brrr wat was het slecht weer het weekend. Ben gisteren nog bij mijn schoonouders in bad geweest om op temperatuur te komen. Nu moet ik het bad weer missen, anders lag ik daar nu denk ik, brr koud. Het weer zal vanaf morgen beter worden, nou ik hoop het echt.

Joepie meis, wat ontzettend naar en vervelend dat je toch weer ongi bent geworden meis. Keer op keer die teleurstelling. Ik hoop echt dat de huisarts jullie woensdag een beetje gerust kunnen stellen en je onzekerheid een beetje weg genomen kan worden door je door te sturen.

Ik heb nodlijstje aangepast. Kweet niet zeker of 1 november klopt, maar ik heb 28 dagen vanaf 5 oktober geteld op kalander. Ook Miranda, Mosa & Esseltje op nodlijstje gezet. Al klopt het volgens mij niet dat Miranda haar nod al heeft. Sterkte meis, want gaat niet zo lekker met je begreep ik.

Mosa jij had vandaag toch je nod? Esseltje dit weekend. Spannend meiden, hoe is het met jullie.

Bolle ik ga eens ff nadenken over waar ik op inzet bij de poll. Als ik je berichtje zo lees en bij de echo ze snel wegdraaide, dan denk ik dat ze duidelijk IETS gezien heeft ipv NIETS, hahah

Mamoetje hoe is ie met jou meis? Hoe gaat het met je been en de rest van je gezondheid?

Hier hebben we woensdag 1ste echo, spannendddd.

Wens jullie fijne week meiden. Liefs Nathalie

Zwangere meiden ~POULE~ uitgerekend & geslacht

Bolle
Joepie denkt                          1 december        jongetje
Collie denkt                          30 november        jongetje
Nathalie denkt                 29 november        meisje

Ik zet in op eind november en meisje. Geen idee waarom, maar krijg idee van meisje
Toen ging ik jullie berichtjes lezen en dan twijfel je weer hè, maar dacht ik doe lekker gek, ik zet er meisje neer, hihih.

Liefs Nathalie

Gatsie Joepie, wat ontzettend balen! Had het zo gehoopt voor je. Ik zou zeker naar de dokter gaan, zeker als het je dan wat gerust stelt. Onderzoeken zijn ook niet altijd leuk, maar als je dan in ieder geval hoort dat er niets mis met jullie is dan ben je wel wat geruster. Ik blijf voor jullie duimen!

En dit weekend weer drie meiden op het wachtbankje! Veel sterkte en succes meiden!

Nathalie lekker weekend gehad zo te horen. Ik zal zelf ook even mijn eigen verwachting in de poll zetten. Ondanks dat we zelf toch hetzelfde denken als joepie is het leuker om dan juist wat anders te kiezen denk. Ik zal het zo in de lijst erbij zetten.

Verder ben ik vanmorgen bij de vk geweest. Op zich was alles goed, mijn bloeddruk 110/70, mijn hb (die wordt met 30 weken weer geprikt) was maar 0.4 gezakt naar 7.4, dus is ook goed en hartslag van de baby was weer 130 in rust, en dat is tie vanaf het begin. Maar ik moet 'helaas' wel as donderdag voor een extra groeiecho. De vk vertrouwt toch de groei niet helemaal. Ik heb natuurlijk al een paar keer hier gezegd dat mijn buikje nog zo klein is, dat kan dus te maken hebben met een kleine baby, of weinig vruchtwater. Ik moest me niet ongerust maken zei ze, ze willen gewoon zeker weten of er voldoende vruchtwater is en de baby wel de 6 pond gaat halen bij de geboorte. Maar toch maak je je wel een beetje ongerust. Bij de 20 weken echo was alles nog in lijn met de gemiddelde baby, dus hoop dat het nog steeds goed gaat. Het is natuurlijk wel spannend en leuk om de baby weer even te zien, maar het blijft even afwachten. Ik moest me in ieder geval rustig houden de komende tijd, dus dat zal ik maar doen!
Verder krijg ik wat kleine klachten erbij, spataderen (op plekken waar je dat echt niet wilt!), meer bekken en rugpijn en steeds misselijker, maar dat vind ik niet zo erg. Als het maar met de baby goed gaat! Ik hou jullie op de hoogte!

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08

Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08 (37 dgn)
Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                               01-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                  10-10-08

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Helaas niemand overtijd.

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Nathalie
8 okt                1e echo om 8.40 uur
Mickje
12 nov         20-weken echo om om 16.30u
Bolle
9 okt         extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Terug
Bovenaan