Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Zwangere meiden ~POULE~ uitgerekend & geslacht

Bolle
Joepie denkt                          1 december        jongetje (dacht bolle zelf ook...)
Collie denkt                          30 november        jongetje
Nathalie denkt                 29 november        meisje
Bolle denkt                           25 november       meisje (dus dan maar iets heel anders ;)

Hallo Meiden!!

Joepie: Nee!!! Weet hoe je je voelt!! Keer op keer die teleurstelling.
Heel veel succes bij de HA. Hoop echt dat ie wat voor je kan betekenen.

Nathalie: Leuk weekend gehad in Zandvoort?? Was idd erg nat!! Wat heerlijk dat je bij je schoonouders in bad hebt gelegen. Wij hebben zelf een bad maar ik lig er zelf nooit in. Heb daar het geduld niet voor.

Elmoo: Hele fijne dagen in Parijs!! Geniet ervan!!

Bolle: Succes donderdag!! Ik hoop dat alles goed mag zijn!! Sterkte met de kwaaltjes. Kan mij voorstellen dat je dat voor lief neemt. Je hebt alles over voor dit WONDER!!!.
Heb je last van de spataderen?? Ik weet hoe het voelt. Ben er zelf vorig jaar aan geopereerd.

Met mij is het redeijk. Ben vandaag naar huis gestuurd door collega's. Had een ontzettende pijn aan mijn maag. Kon niet eens rechtop lopen. Paracetamols hielpen niet.Maar ben niet misselijk.  Vanmiddag 2 uurtjes op bed gelegen. En nadien was het weer afgezakt. Net even lekken gedouched en verder vanavond lekker rustig aan doen. Morgen moet ik weer werken... We zien wel hoe het dan gaat.

Allemaal een fijne avond.

Liefs Collie.

Spannend Bolle donderdag nog een echo. Fijn dat alles in eerste instantie alles goed lijkt. Hopelijk is de kleine donderdag al goed gegroeid. Of dat ze kan zien dat er genoeg vruchtwater is. Fijn dat alles goed in de gaten gehouden word of niet?

Hier lig ik uitgeput op de bank. Vanavond tv kijken, en vroeg naar bedje. Des te eerder is het morgen echo-tijd, hihih. Vandaag fysio gehad, maar de pijn in mijn heup is nu erger dan voordat ik begon. Das niet de bedoeling hè. Baal er behoorlijk van, maar ja. Nu maar ff rustig aan doen en dan zien we morgen wel weer. Morgen middag komt gezellig een vriendin met haar zoontje. En morgen avond mijn schoonouders. Want dit gaan een boxer pup in de buurt van Groningen halen, en komen daarna hier nog ff langs. Dus das wel heel leuk, want dan kunnen we persoonlijk vertellen hoe de echo was.

Zodra ik morgen terug ben probeer ik zo snel mogelijk hier te komen kletsen.
Bolle ik vind het gezellig dat je weer actiever hier kletst zo de laatste loodjes.

Liefs Nathalie

Joepie heel veel succes morgen bij de huisarts meis
Ik denk aan je. Laat je weten hoe het geweest is?

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws

Alles gaat goed met mij en onze kleine uk. Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd.Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk. Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn. Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih. Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij. Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt. Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

Hallo lieverds,

Hier was ik weer...ppfff, zaten we daar in die wachtkamer, afspraak om 16.00, werden we pas tegen 16.25 geholpen! Is altijd  zo als het spannend is! Maak er even een ego-berichtje van, dan kan ik het knippen en plakken, anders moet ik in alle topics hetzelfde verhaal typen!

Nou, we zijn een stapje verder. De huisarts viel mee moet ik zeggen, hij stelde mij heel veel vragen, over mijn cyclus, of die regelmatig was, hoelang ik ongesteld was, of ik dan veel buikpijn had, ik begon zelf over het temperaturen, want ik heb dat 4 maand bijgehouden, die wilde hij graag zien. (had ik niet bij me, kan ze morgen bij de assistente afgeven) Ik moet morgen bloed prikken, voor afwijkingen van de schildklier en bezinking en een chlamydia (hoe schrijf je dat?) test...maar heb al eens een soatest gehad in het begin van onze relatie (voor de zekerheid) en daar kwam niks uit. Maar hij wilde het nog even via een bloedtest doen, maar hij verwachtte dat daar niks uitkwam.
Toen ging hij naar vriendje...of hij rookte (eerste vraag, was vriendje al bang voor, antwoord was dus ja) of hij weleens liesbreuk enz. had gehad (of een trap in de ballen, zo vroeg hij dat echt, whaha!) en vriendje moet dus inderdaad zijn zaad inleveren. Morgenmiddag gaat hij naar het lab om alle materialen te halen (zei de dokter, volgens mij alleen een potje, maar goed!) en vrijdagochtend gaat hij het inleveren. Hij gaat op z'n werk zeggen dat hij moet bloed prikken, wilde niet eens de waarheid vertellen, flauw he! hihi!
Hij wilde het alleen in de badkamer doen, hij wilde geen hulp! Tja...dat moet hij weten, het lijkt mij al moeilijk genoeg. Verder vroeg hij ook nog of vriendje vaak een heel warm bad nam! Schijnt niet goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad...maar hij zit bijna nooit in bad...dus dat zal het wel niet zijn!

Vrijdag over een week kan ik 's ochtends bellen voor de uitslag...spannend dus! We wachten af!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Fijn dat de huisarts zoveel voor jullie kan en wil betekenen meis. Geeft het je een beetje gerustellend gevoel dat je nu onderzoeken krijgt?

Hier de hele dat al zo verstrooid als wat, hihih. Ben langs twee nichtjes geweest en langs de zus van mijn moeder. Dus mams kan nu ook met haar er over babbelen. Mijn tante wou haar een kaartje sturen, echt leuk. Iedereen reageerd echt heel erg leuk en lief. Echt dat beeld van de echo en dat onze kleine trappelde en zwaaide vergeet ik nooit meer. Echt zo speciaal.

Ik ga nu de echo foto ff proberen in te scannen en dan koffie zetten. Want onze beide ouders komen vanavond.

Spreek jullie snel weer okay?

Liefs Nathalie

Marloes: Wat fijn dat de ha jullie verder wil helpen!!
Geeft je dat een geruststellend gevoel?? Ik hoop dat alles goed mag zijn!!
En dat je snel spontaan zwanger mag raken!!
Heel erg veel sterkte en succes met alles!! Houdt je ons op de hoogte??

Nathalie: Wat fijn dat alles goed!! Lijkt mij erg bijzonder zo'n eerste echo!!
Wat fijn dat je het nu tegen iedereen kan vertellen!!
Fijne avond meis!! Geniet ervan!!

Ik ben al een paar dagen niet lekker in orde. Ontzettend verkouden, hoofdpijn, heel erg moe,veel hoesten enz. Ben er niet echt fit door!!
Mijn temp doet ook raar. Hij was constant 36.4 en de laatste dagen 36.8 en 36.7. Mijn ei moet het weekend komen bij 33 dagen. Ik zie het wel wat er deze maand van komt.

Fijne avond!!

Liefs Collie

Terug
Bovenaan