Hallo lieverds,
Hier was ik weer...ppfff, zaten we daar in die wachtkamer, afspraak om 16.00, werden we pas tegen 16.25 geholpen! Is altijd zo als het spannend is! Maak er even een ego-berichtje van, dan kan ik het knippen en plakken, anders moet ik in alle topics hetzelfde verhaal typen!
Nou, we zijn een stapje verder. De huisarts viel mee moet ik zeggen, hij stelde mij heel veel vragen, over mijn cyclus, of die regelmatig was, hoelang ik ongesteld was, of ik dan veel buikpijn had, ik begon zelf over het temperaturen, want ik heb dat 4 maand bijgehouden, die wilde hij graag zien. (had ik niet bij me, kan ze morgen bij de assistente afgeven) Ik moet morgen bloed prikken, voor afwijkingen van de schildklier en bezinking en een chlamydia (hoe schrijf je dat?) test...maar heb al eens een soatest gehad in het begin van onze relatie (voor de zekerheid) en daar kwam niks uit. Maar hij wilde het nog even via een bloedtest doen, maar hij verwachtte dat daar niks uitkwam.
Toen ging hij naar vriendje...of hij rookte (eerste vraag, was vriendje al bang voor, antwoord was dus ja) of hij weleens liesbreuk enz. had gehad (of een trap in de ballen, zo vroeg hij dat echt, whaha!) en vriendje moet dus inderdaad zijn zaad inleveren. Morgenmiddag gaat hij naar het lab om alle materialen te halen (zei de dokter, volgens mij alleen een potje, maar goed!) en vrijdagochtend gaat hij het inleveren. Hij gaat op z'n werk zeggen dat hij moet bloed prikken, wilde niet eens de waarheid vertellen, flauw he! hihi!
Hij wilde het alleen in de badkamer doen, hij wilde geen hulp! Tja...dat moet hij weten, het lijkt mij al moeilijk genoeg. Verder vroeg hij ook nog of vriendje vaak een heel warm bad nam! Schijnt niet goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad...maar hij zit bijna nooit in bad...dus dat zal het wel niet zijn!
Vrijdag over een week kan ik 's ochtends bellen voor de uitslag...spannend dus! We wachten af!
Fijne avond!
Liefs Joepie