Kluskippies wannabe moms!!

Ohhh ik voel me helemaal gevleid Joepie

Ik zat net te kletsen op msn met een meid waarmee op ik de afdeling lag in het revalidatiecentrum  heel wat jaartjes geleden. Hadden hele bijzondere band en spreken nu nog af en toe eens af, wonen helaas niet heel erg dichtbij elkaar. Ze is nu 3,5 maand zwanger en het ligt echt op mijn puntje van mijn tong om te  vertellen dat wij  gestopt zijn met de pil. Ze vroeg op gegeven moment ook of wij nog geen kindjes wouden, dat we er immers nu het huis voor hadden, hihih. Dus ik heb maar ff gezegd: momentje zo terug, hahah.  En toen ff mijn vriendje op msn aangesproken, want die was net ff naar boven gegaan om te gamen om te vragen hoe ik hier nu op moest reageren. Het bleef eerst een beetje stil. Maar toen zei hij dat het leuker zou zijn om te kunnen vertellen  als we  al zwanger zijn. Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in en zelfs onze ouders weten nog niet eens van onze plannen, maar  mijn drang werd wel heel groot om het tegen haar te vertellen, hihih.  

Heerlijk hè dalijk een lekker tuintje en zeker met het zonnetje van de afgelopen dagen. Helaas is het hier nog lang niet klaar. Vandaag is het gras kapot gevreesd, dat ligt nu te  drogen en kan over een paar daagjes omgeploegd worden. De tekening van onze garage is nog niet klaar en dan moet het aangevraagd worden en dan maar wachten tot goedkeuring.  Dat was  pas  in de zomer dat ie staat. Nog genoeg wensen, maar kan niet allemaal tegelijk, tenzij we de staatsloterij winnen, maar ja dan moeten we wel meedoen hè, hihih.

Wat  SUPER! dat alles goed is met je mams meis. Echt  fijn om te horen!

Trouwens  Bolle hoe gaat het met je katje? En heb je nog gehoord of je er idd imuum voor bent?

Ik ga ff iets te drinken pakken, ben helemaal kreupel als  ik overeind moet komen, net een diesel, als het maar eenmaal  stukje loopt dan gaat het wel, hihih.  

Liefs  Nathalie

hallo hallo hallo hallooooooo, daar ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Druk druk druk....... Maar we hebben hem hoor ons nieuwe topic !!!!!! PROOOOOOST  

Sorry dat ik nu weer wat van me laat horen, ben erg druk geweest de laatste dagen, geen tijd om rustig op mijn gemakkie alles te lezen en te reageren... gaat toch wel ff wat tijd in zittu....!! hihi...  wat er wordt me hier toch wat afgekletst....!!!

Zo ga nu eerst ff alles lezen en dan zal ik reageren....

Zo, kluskippies wannabe moms, jullie hebben ons vorige topic wel lekker vol gebrabbeld op het einde, lachu...
Ik ben zo vreselijk druk geweest, met werken, paardrijden, poetsen en solliciteren, moet zo meteen nog ff een brief opstellen, want via een vriendin vernomen dat er een super toffe functie vrij is die precies bij mij past.

@ Joepie: meid ben blij dat je er ook weer bent, nu ben ik ff 2 dagen niet geweest en ineens heeft iedereen weer de energie en tijd gevonden om te kletsen, dus moest veel bijlezen, maar ik las dat je een beetje grieperig was, nou ik hoop dat je je nu weer wat beterder voelt!! Ook super van je moeder, echt!! Ben ontzettend blij voor jullie!!! GELUKKIG MAAR!!! Mijn moeder heeft laatst een uitstrijkje gehad, ( toch wel spannend omdat ze al borstkanker heeft gehad) Maar ook bij haar zeiden ze KON NIET BETER!!! PFff super blij!!!!

@ Dotje, Elmoo en MamaJM: heel erg welkom op ons nieuwe topic, sommige hebben, zag ik, al wat meegekletst op ons oude topic.... leuk leuk leuk en veel plezier, en ja het is zekers verslavend!!!!!!!!!!!!!

@ Antoinette: Meid je houd ons wel in spanning zeg.... ik had nu wel gedacht dat er een derde zwangere onder ons zou zijn.... Kan het zijn dat ik gelezen heb dat je woensdag wilt gaan testen???? Morgen dus??? Hen je al kwaaltjes??? Wat veel vragen ineens he!!! Je bent 29 he?? Ik ook, wordt in juni 30 dus ik hoop voor die tijd toch wel aan te tellen!!!! Mijn manlief hoopt dat de derde ronde scheepsrecht is... Ook hij wil nu echt graag... Hij leeft ook helemaal mee... hij heeft al een ruige kinderwagen gezien... haha...  

@ Bolle: meid bedankt voor je ********************* GLITTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!  Kunnen we hier HEEEELLLL goed gebruiken....

Verdorie... was nog niet klaar....

Er komt nog een vervolg...

@ Nathalie: meid hoe gaat het met jou??? Je kluskip periode is afgerond toch, je bent alweer in de wacht voor de wachtbank!!!

@ Miranda: las dat je ook een hondje hebt, een teefje!! Hoe oud is ze?? Onze pup is nu 18 weken en ze is nog niet helemaal zindelijk, af en toe gaat het 's nachts nog fout, of overdag als we allebei moeten werken... Mijn vriend is normaal op tijd thuis, maar als hij door e.a. reden toch later is, kan het zijn dat ze per ongeluk toch in de bench heeft geplast... We hebben nog een teefje van 3 jaar een Jack Russell echt een super hondje... dat is mijn allesje....
Wat voor ras hebben jullie??

@ Joepie: jullie hebben toch ook een hondje???

@ Mamoetje en Maureen: meiden ook voor jullie nu spannende tijden, hebben jullie al kwaaltjes of voelen jullie al iets. De meeste vrouwen zeggen dat ze het toch voelen, ook al heb je geen kwaaltjes. Ze weten het gewoon!! Succes meisjes, ik duim voor jullie...

@ Poeh: meid we zitten weer dicht bijelkaar met onze NOD, gaat weer spannend worden... hoe lang is jou cyclus?? Die van mij was vorige keer 27 dagen en nu 26 dagen, dus ga maar temperaturen ofzo... en mijn afscheiding in de gaten houden, maar manlief en ik hebben afgesproken er deze ronde helemaal voor te gaan, hij wil ook zo graag.....!!!

Inmiddels zijn er heel veel kluskippies, dus als ik niet iedereen persoonlijk een bericht heb gestuurd, sorry daarvoor... volgende keer weer.   Maar wens wel iedereen een super kluskippies daggie toe en tot morgen maar weer...!!!

Welterusten voor strakkies, kippies... hihi...

TOK TOK TOK>>>>>>>   tot de haan kraait en dan is het weer op!!!! hahahaha......  Grinnik, moet er zelf om lachen !!!

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Yippie onze klussiekippie Esseltje weer terecht, we miste je al meis!
Ja je had weer behoorlijk wat te lezen hoor, we gaan er weer vol tegen aan om de volgende 700 vol te krijgen, hihih.

Ja volgens mijn bannertje heb ik idd alles alweer gehad. En over 8 dagen mijn NOD, jeetje 8 dage en dan alweer ongi. Ik denk namelijk dat het deze maand niet raak is, omdat we nog maar 1x hebben kunnen klussen. Maar kan ook zijn dat mijn ei later is geweest en dat het dan wel gunstig heeft uitgepakt. Maar heb besloten me er nu ff niet meer zo druk over te maken. Dan maar ook voor ons 3e ronde scheepsrecht, hihih. We wachten rustig af. Hopelijk kom ik dit keer wel op wachtbankje. Ik denk zelf dat mijn cyclus nu wel langer is dan 23 dagen. Vorige periode voelde ik van alles, maar nu is het rustig. Wel vandaag wat krampjes, maar dat was heel kort en kon het niet echt plaatsen.

Liefs Nathalie

hoi hoi,

Nathalie, Omdat je denkt dat je deze maand mischien toch een langere cyclus hebt zou het je eisprong geweest kunnen zijn toch?!
Essel, wij hebben een chocolade bruine labrador van (over 2 weken) een jaar. Kregen haar ook als kleine pup en zindelijk maken was best lastig we wonen 19 hoog dus als ze begon te draaien duurde het nog een paar minuten voor we buiten waren te lang dus. Na veel moeite en toch wel een behoorlijke tijd volhouden is het dan toch gelukt!! Cookie is ook wel echt mijn kindje/allesje hoor!! Zou niet meer zonder haar willen!!
Antionet,Nog geen rd's??? Wouw dit kan bijna niet meer missen!!! Ik kan morgen avond pas weer kijken maar ben zo benieuwd!! Dus gelijk na het eten morgen spieken en jou feliciteren:p
Nou lady's vriendlief is vanaaf toch weer laat want ze hadden niks voorbereid voor het verhuizen dus ipv de eerste rit om 17.00 uur deden ze de eerste rit pas om 21.00 uur:S Echt klote dus ik ga ook maar uit van volgende maand want deze maand dus geen een keer in me vruchtbare dagen geklust, met een beetje mazzel morgen nog maar dan is het al weer over. Volgende maand nieuwe kansen.
Weltruste allemaal ik ga me mandje opzoekken morgen om 5.30 uur gaat de wekker weer late dienst morgen :(

Knuffels van mij!

Goedemorguh!!!

Das raar ik was gister avond de laatste en nu weer de eerste!!! Normaal kom ik ook nooit zo vroeg maar er stond me iets van bij dat Antionet om 6 uur op zou moeten staan om te testen omdat manlief dan opstaat...toch? Dus vandaar ik hopte op de primeur hahahaa

kussie!!!

Geen primeur voor mij dus  Nou ja ik lees het vanaaf wel moet nu echt gaan ben al een beetje laat omdat ik hier nog wilde kijken hihihi!!!

Kussie van mij!!

Terug
Bovenaan