A
Anoniem
Guest
Ohhh ik voel me helemaal gevleid Joepie
Ik zat net te kletsen op msn met een meid waarmee op ik de afdeling lag in het revalidatiecentrum heel wat jaartjes geleden. Hadden hele bijzondere band en spreken nu nog af en toe eens af, wonen helaas niet heel erg dichtbij elkaar. Ze is nu 3,5 maand zwanger en het ligt echt op mijn puntje van mijn tong om te vertellen dat wij gestopt zijn met de pil. Ze vroeg op gegeven moment ook of wij nog geen kindjes wouden, dat we er immers nu het huis voor hadden, hihih. Dus ik heb maar ff gezegd: momentje zo terug, hahah. En toen ff mijn vriendje op msn aangesproken, want die was net ff naar boven gegaan om te gamen om te vragen hoe ik hier nu op moest reageren. Het bleef eerst een beetje stil. Maar toen zei hij dat het leuker zou zijn om te kunnen vertellen als we al zwanger zijn. Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in en zelfs onze ouders weten nog niet eens van onze plannen, maar mijn drang werd wel heel groot om het tegen haar te vertellen, hihih.
Heerlijk hè dalijk een lekker tuintje en zeker met het zonnetje van de afgelopen dagen. Helaas is het hier nog lang niet klaar. Vandaag is het gras kapot gevreesd, dat ligt nu te drogen en kan over een paar daagjes omgeploegd worden. De tekening van onze garage is nog niet klaar en dan moet het aangevraagd worden en dan maar wachten tot goedkeuring. Dat was pas in de zomer dat ie staat. Nog genoeg wensen, maar kan niet allemaal tegelijk, tenzij we de staatsloterij winnen, maar ja dan moeten we wel meedoen hè, hihih.
Wat SUPER! dat alles goed is met je mams meis. Echt fijn om te horen!
Trouwens Bolle hoe gaat het met je katje? En heb je nog gehoord of je er idd imuum voor bent?
Ik ga ff iets te drinken pakken, ben helemaal kreupel als ik overeind moet komen, net een diesel, als het maar eenmaal stukje loopt dan gaat het wel, hihih.
Liefs Nathalie