Kluskippies wannabe moms!!

Haha Mamajm, weet je wat je tegen die vlieg moet doen: een kat nemen! Die van ons wordt helemaal dol als er een vlieg in huis zit, zeker als het een bromvlieg is. Dan rent ie er achteraan en weet die vlieg niet hoe snel die weer naar buiten moet! En als dat niet lukt en de kat hem grijpt eet ie hem op! Haha!!  

Oh wat spannend Mamoetje! Je zit al zo lang in spanning, ik hoop echt dat je morgen een positieve uitslag krijgt! Ik vroeg me alleen af waarom je voor een urinetest naar het lab moet en tot morgen moet wachten. Gaan ze dan extra goed onderzoeken ipv met een test zoals wij nu allemaal gebruiken? Nou veel **** GLITTERS***** hoor van mij!

Ik had vanmiddag toch weer een bloederige sliert, eigenlijk hetzelfde zoals Mamoetje het net omschreef. Bij mij was het ook eerder bruin dan rood en echt zo'n slijmerige sliert. (sorry hoor, hoop niet dat jullie er misselijk van worden ;) Maar ik ga er maar vanuit dat zolang het niet echt rood bloed wordt het wel goed zit.
Nou dames op het wachtbankje en die overtijd zijn ik hou jullie in de gaten hoor! Veel succes met testen allemaal en hopen dat de wegblijven!
Groetjes vanuit de zonnige kust!

Was ik weer! Hier zitten zelfs de vliegen te klussen zag ik net, hahaha. Grr rotbeesten, je moet ze niet hier heen jagen MamaJM. Nou onze kat is vandaag een beetje lui Bolle, die ligt liever in de zon geloof ik, lui beest!

Ik keek net in het krantje van de Etos, en zag daar zoooooooo lief romper setje voor jongetje en voor meisje vind ik ook zo lief. Helemaal weg zwijmelen en kriebelen in mijn buik, pfff! Meiden het eten smaakt me helemaal niet. Pff geloof dat ik hier beetje gek begin te worden. Oh als mijn lichaam me voor de gek houd ga ik heel hard gillen. Ben ik gek of is mijn lichaam gek! Nu denken jullie vast, meis je bent er veel te veel mee bezig. Maar ik doe niks, wil niet eens testen en ik zeg steeds van de rd-tje komen en jullie zeggen dat dit allemaal wel heel verdacht word, hihih. Ik zit hier gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het met iedereen gaat. Tis zo spannend al die dames op wachtbankje. Wel gek dat ik het idee heb dat er eerst meer zwangere vallen, voordat ik aan de beurt mag zijn. Kweet ook niet waarom mijn gevoel dit zegt en mijn lichaam heel hard me iets duidelijk probeerd te maken of me gek maakt, hahaha.

Liefs Nathalie

Ik weet dat ik heb gezegd dat ik de laatste tijd niet meer zoveel lees op internet en dat nu ook niet wil doen. Maar moet wat opbiechten heb het toch gedaan, hihih. Daar kwam ik tegen dat meer witte afscheiding in tweede maand ook kwaaltje kan zijn Mamoetje, dus wie weet. Wil je geen valse hoop geven, tis goed bedoeld. Hahah we maken elkaar hier lekker koppie gek. Tis maar goed dat ik dalijk ff ga zwemmen, ff lekker proberen te ontspannen van 20.15 tot 21.00 uur. Daarna zien jullie me wel weer verschijnen, hihih.

Liefs Nathalie

Hallo dames,

Nathalie, je lichaam schreeuwt om aandacht! TEST DAN, TEST DAN!,hihi...
dat is wat je lichaam zegt! Heb zo  erg het gevoel dat je zwanger bent he!
Je hebt wel alle symptonen hoor! Als je nu alleen een raar gevoel in je
buik had, of een keer gevoelige tepels...maar jij hebt zowat het hele rijtje!
Er is toch zo'n site waar je online kunt aangeven wat je voelt enz. en dan
zegt ie, waarschijnlijk ben je zwanger...weet zeker dat als jij dat gaat doen
dat dat er overduidelijk uitkomt!

Oooooooh, leuk foto mamaJM...ik wil oooooooooooooooook! We houden
de moed erin, het komt vast wel goed!
haha, lastig he, die vliegen...maarja, dat hoort bij het mooie weer! We
hebben vorig jaar zo'n electrische vliegenmepper gekocht...wel hard dat ze
zo behandeld worden, maar het werkt wel goed!

Elmoo...ppff...wat lastig zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je nu niet
zo goed weet wat je moet! Ik kan je ook eerlijk gezegd geen raad geven,
maar mogen ze je na januari de laan nog uitsturen omdat je zwanger zou
zijn? Nee toch, dan heb je toch wel recht op een goed argument???
maar dan nog blijft het onzeker he...is het geen optie om te vragen aan
die man, hoe hij erover denkt? Niet dat je moet zeggen dat je al bezig
bent, maar gewoon, mocht het gebeuren??Moeilijk hoor!

Bolle, gewoon rustig blijven hoor, er is volgens mij nog niks aan de hand!
Je kunt het wel zien als het mis gaat...dan is het echt zo'n kloddertje
met een velletje...want dat is dan het vruchtje...maar wees er maar niet
bang voor, want het klinkt heel onschuldig!

Ik heb zelf weinig nieuws...de krampen zijn heel wat minder dan gister,
wat me aan de ene kant wel een goed gevoel geeft, omdat ik dan misschien
toch nog niet ongesteld  word en van de andere kant denk ik...maar dan
zou ik ook wel niet zwanger zijn!!! (vaag he, want één van de twee moet het
toch zijn!) Heb ontzettende last van hooikoorts...als dat een zwanger-
schapskwaal was, dan ben ik zwanger van een 3-ling...wat erg zeg!

Ik ga m'n vriendje even helpen met opruimen beneden en daarna nog
een lekker wandelingetje maken met de hond! Tot snel!

Liefs Joepie

Hey, ja hier ben ik weer met me gezeur. Ik had helemaal het berichtje van Elmoo niet gelezen, sorry meis. Tja lastig. Vast contract is blijvend natuurlijk, mits de zaak failliet gaat, maar plezier in je werk is erg belangrijk. En nieuwe uitdaging. Als je nieuwe baan heb kun je je voorlopig eerst nog bewijzen en onmisbaar maken. En als het klikt van meerdere kanten is het goed toch. Een contract tot januari is zowiezo al goed teken. Tja en of je nu al openkaart moet spelen, pff. Denk niet dat ik het zou doen. Je wist toen misschien ja nog niet dat jullie zwanger willen worden, daar kan ie je niet op aanspreken. En al ben je dat wel, dan mag hij je daarom niet ontslaan ofzo. Maar ja contract verlening nadat je bijna uitgerekend bent, pff moeilijk. Welke sector zit je? Goede mensen zijn zeldzaam meis. Een contract geeft zekerheid, zeker met een kleine. Maar motiveerd je het dalijk nog als je je ziek zwak en misselijk voeld om te gaan werken? En is er binnen het werk wat je nu doet ruimte en eventueel minder te gaan werken? Ik zadel je wel op met nog meer vragen hè. Wat zegd je vriend er over?

Liefs Nathalie

Ha wijfie...

www.benikzwanger.com of www.babybrabbel.org/test/test.php
maar bij die laatste, die heb ik ook gedaan, had ik 77% kans op
een positieve zwangerschapstest...hihi...dus die is misschien
iets te makkelijk!

Succes!

Liefs Joepie

Heeeej lieve schattepetatte..begin echt een beetje van jullie te houden haha...gezellige boel hier..lekker close..ik ga ook eens proberen op iedereen persoonlijk te reageren...hihi...neem me dus niet kwalijk als ik nog iemand vergeet ofzo....

Bolle ik wil  ff zeggen dat we hier al een kat hebben lopen maar die gaat dus echt niet achter zo'n vliegje aan hoor..haha veel te lekker weer om in de zon te liggen..en het is geen bromvlieg dus hij hoort m niet zo goed. dan had ik m allang vermoordt hahaha...Onze kat vangt liever een merel..jakkes vorige week donderdag en vrijdag lag hier zo'n dode vogel..vind ik zo sneu. maar ja... is moedernatuur he. beesie jaagt graag... maarja niet zo fris omdat buiten op je straat te vinden...

En supermooi de eerste echo joh! je man/vriend gaat toch ookwel mee he...?! dat is zo bijzonder.   mannen krijgen dan pas echt n band met wat er in je buik groeit. vrouwen hebben dat zelf al eerder, maar zij zien dan pas hoe mooi en wat daar zit!! leuk!!

Elmoo: Leuk om te zien wie ik ben...haha ik heb niet onbewust deze foto gedaan, zien jullie lekker mn gezicht niet..haha..maar om er even op terug te komen!! kunnen we niet ff allemaal een leuke pasfoto/potret hier neerzetten. kennen we elkaar nog wat beter..weetje een beetje wie er achter welk verhaal zit!!!?!!! idee??! kom maar op met jullie foto's !!! lijkt me super leuk!!! dan zal ik ook n leuke van echt in mn gezicht plaatsen.....!
Trouwens over je evt. nieuwe baan. als jij waar je nu werkt het echt niet meer naar je zin hebt en dat andere lijkt je wat, nou dan zou ik dat gaan doen hoor. en hoef je echt niet te zeggen dat je probeert zwanger te raken hoor. heb pas gehoord dat als ze een vrouw niet aannemen, dat dat discriminatie is... en je bent toch nog niet zwanger?? dus wat kunnen ze je maken als je het over paar maandjes bijv. wel zou zijn. kon jij toch niet aanzien komen???! dan kunnen ze alleen maar blij voor je zijn! en ik zou dan gewoon verder zien hoor, hoe of wat. krijg je echt nog wel doorbetaald in je zwangerschapsverlof enzo.... maar is jou keuze !! heel veel succes ermee joh!!!

Nathalie: Wat zit je toch interressant te doen he...alle kwaaltjes die een zwangere vrouw maar kan hebben schijn jij te   hebben...maar ze beeld zichzelf in niet zwanger te zijn...ohoh..maar ja toch op 1 of andere manier wel verstandig van je want 'als' het dan toch niet zo mocht zijn valt het minder tegen.... knap hoor meis!! Ik heb zelf ook beetje rot gevoel in mn buik vanavond..en ben enorm moe, kan ook komen doordat we vanmiddag naar het dorp zijn gelopen....pfff moet weer wennen...echt tijd voor zomer!!!Sterkte meis.. is bijna woensdag....joepie!!! Lekker zo gaan zwemmen he...!
Joepie: wij hebben hier ook wel electrische vliegenmepper maar die vinden we meer geschikt voor de muggen. vliegen moet je er echt op braden..jakkes...hihi...Rottig joh, zo hooikoorts..sterkte ermee!!! spannend een 3ling zwangerschap...hahahahahaha nee joh is geen zwangerschapskwaaltje volgens mij hoor. had je het voordie tijd niet ook al??

Nou dat heb ik toch maar mooi ff gedaan he...hahaha, gewoon 2 x forum geopend! best handig en lekker leuk!!! Kheb nog niet iedereen gehad, maar best al heel wat, volgende keer meer!
Ik ga zo ff lekker douche. manlief is weer naar vrienden, helpen de keuken te monteren... krijgen ze nieuw. dus ja dan moet de expert wel aante pas komen he...haha!!!
Ik spreek jullie straks nog wel...
Fijne aaf. liefs mij

Terug
Bovenaan