Lieve Nathalie,
Wat een ontzettende k*tstreek van het UWV zeg. Dan heb je al veel beperkingen en een naar ongeluk gehad en doe je hardstikke je best om bij het zwembad te werken en dan flikken ze je dit! Ik hoop zo dat je vandaag in het zwembad te horen krijgt dat je een aantal vaste uren per week een contract kan krijgen. Je hebt het hardstikke naar je zin daar en het zou oneerlijk zijn als het uwv dan bepaalt dat je maar in een sociale werkplek aan de gang moet. Ik duim heel erg voor je en laat het ons snel weten!
Dat van je autootje vind ik helemaal de grootste kolder. Dat je werk dichtbij zit, betekent toch niet dat dat alles is waar je in je leven heen wilt met een rolstoel te bereiken is?! Echt een bekrompen gedachte van het uwv! Helaas gebeurt dit heel vaak en bedenk wel heel goed dat het niet is om jou persoonlijk te pesten hoor. Ik zie dat je nu een jaar ziek bent en dan gaan ze ineens allemaal andere zaken uit de kast trekken. Maar ondanks dat ze jou niet persoonlijk willen 'aanvallen' doen ze het uiteindelijk wel. Spui je gedachten en frustraties hier maar op het forum, we zijn er om iedereen te steunen en op te vrolijken. Ik ben wel heel blij dat je nog geen RD's hebt, ik denk dat, en met mij nog meer kluskippies, je echt zwanger bent! Laten we het in ieder geval hopen! Ben je van plan van het weekend nog te gaan testen? In ieder geval heel veel sterkte met alles en hopelijk komt alles goed!
Ik heb het jullie nog niet verteld. Ik zit dus ook zonder werk, wat jullie weten, maar ik ben dus ook gedeeltelijk ziek uit dienst gegaan en loop nu ook bij het uwv. Ik was overspannen en kan nog niet volledig aan het werk. Ik krijg nu niets anders als papieren, papieren, gezeik en gezeur van het uwv. Ik word er nu al gek van. ik hoop dat het bij mij allemaal soepel verloopt, maar ken de verhalen en ga er dus ook vanuit dat het bij mij ook een hoop gedoe zal worden. Nou ja ik wil me nu meer op de zwangerschap storten en proberen niet druk te maken, want dat is ook niet goed. En zo erg als bij Nathalie is het bij nog lange niet, dus ik mag niet klagen.
Mickje en Joepie wat ontzettend balen dat de RD toch hebben doorgezet! Op naar de volgende ronde en hopelijk klopt het dat in Mei iedereen zijn eitje wordt bevrucht, net als bij de vogeltjes!
Ik mag over een uurtje naar de VK. Ik voel me wel gezegend hoor, het leek eerst zo ver weg, maar nu is het al zover. En ik besef me heel goed dat ik nu net als jullie weer naar de volgende klusronde had kunnen gaan. Juist daarom hoop ik dat jullie NOD'sook uitblijven!
Ik vind het in ieder geval best spannend en heb er zin in. Ben benieuwd of ik nog bekenden tegen kom in de wachtruimte, hihi, maar ik hoop het niet. Helaas dus nog geen echo en ik zal ook vast wel iets te horen krijgen van: hou er rekening mee dat het tot 12 weken altijd nog fout kan gaan. Juist daarom zou ik nu zo graag de zekerheid willen dat alles goed is en we het hartje kunnen zien kloppen, maar dat moet even wachten tot 14 mei.
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn ijzergehalte. Ik ben de laatste dagen best veel duizelig, nu weer. Er is dus best kans dat ik ijzertekort heb. Dan krijg ik als het goed is ijzerpillen. Morgen zal ik denk nog meer bloed moeten laten prikken voor rhesusfactor en mijn bloedgroep enzo. Mijn moeder weet alleen dat het A is en niet of het neg of pos is. Waarschijnlijk neg en mijn man heeft AB pos, dus de kans op de rhesus is erg groot. Maar gelukkig kunnen ze daar wat aan doen.