Kluskippies wannabe moms!!

En Mickje jij was vrij stilletjes doorgegaan naar de volgende ronde, maar ja, misschien ook wel fijn. Als je continue in onzekerheid bent van wel of niet... wel of niet... bla bla... is ook niks... iig wel jammer, maar als jij de volgende ronde klachtjes hebt, dan zou het best eens raak kunnen zijn... Want er zijn er veel die vlak voor hun NOD vage klachten hebben en gewoon ongi worden...!!!

We gaan gewoon met volle moed door naar de volgende NOD... dat idd MEI ook voor de vrouwen een vruchtbare maand mag zijn. En niet alleen voor de vogeltjes... hihi...

Wie weet trouwens wat de vruchtbaarste maand is van het jaar??? Wanneer worden de meeste kids geboren - 9 maanden?????

Knuf Esseltje

Hoi Maureen,

Ja is ontzettend veel gebeurd hier...

Maar helaas nog geen kippie zwanger, behalve misschien nathalie...!!!

Ik heb geen idee waarom je zo kort ongi bent geweest... Maar ook ik mijn ongi periode is vreemd, zal wel door het ontpillen komen... !! Hoe lang heb je de pil geslikt?? Ik precies 15 jaar lang... pffff... Ik ga er iig nooit meer aan... ik gebruik in de toekomst wel iets anders maar nooit meer de pil... wat een troep zeg...!!

xx Esseltje

Lieve Nathalie,

Wat een ontzettende k*tstreek van het UWV zeg. Dan heb je al veel beperkingen en een naar ongeluk gehad en doe je hardstikke je best om bij het zwembad te werken en dan flikken ze je dit! Ik hoop zo dat je vandaag in het zwembad te horen krijgt dat je een aantal vaste uren per week een contract kan krijgen. Je hebt het hardstikke naar je zin daar en het zou oneerlijk zijn als het uwv dan bepaalt dat je maar in een sociale werkplek aan de gang moet. Ik duim heel erg voor je en laat het ons snel weten!
Dat van je autootje vind ik helemaal de grootste kolder. Dat je werk dichtbij zit, betekent toch niet dat dat alles is waar je in je leven heen wilt met een rolstoel te bereiken is?! Echt een bekrompen gedachte van het uwv! Helaas gebeurt dit heel vaak en bedenk wel heel goed dat het niet is om jou persoonlijk te pesten hoor. Ik zie dat je nu een jaar ziek bent en dan gaan ze ineens allemaal andere zaken uit de kast trekken. Maar ondanks dat ze jou niet persoonlijk willen 'aanvallen' doen ze het uiteindelijk wel. Spui je gedachten en frustraties hier maar op het forum, we zijn er om iedereen te steunen en op te vrolijken. Ik ben wel heel blij dat je nog geen RD's hebt, ik denk dat, en met mij nog meer kluskippies, je echt zwanger bent! Laten we het in ieder geval hopen! Ben je van plan van het weekend nog te gaan testen? In ieder geval heel veel sterkte met alles en hopelijk komt alles goed!
Ik heb het jullie nog niet verteld. Ik zit dus ook zonder werk, wat jullie weten, maar ik ben dus ook gedeeltelijk ziek uit dienst gegaan en loop nu ook bij het uwv. Ik was overspannen en kan nog niet volledig aan het werk. Ik krijg nu niets anders als papieren, papieren, gezeik en gezeur van het uwv. Ik word er nu al gek van. ik hoop dat het bij mij allemaal soepel verloopt, maar ken de verhalen en ga er dus ook vanuit dat het bij mij ook een hoop gedoe zal worden. Nou ja ik wil me nu meer op de zwangerschap storten en proberen niet druk te maken, want dat is ook niet goed. En zo erg als bij Nathalie is het bij nog lange niet, dus ik mag niet klagen.

Mickje en Joepie wat ontzettend balen dat de RD toch hebben doorgezet! Op naar de volgende ronde en hopelijk klopt het dat in Mei iedereen zijn eitje wordt bevrucht, net als bij de vogeltjes!

Ik mag over een uurtje naar de VK. Ik voel me wel gezegend hoor, het leek eerst zo ver weg, maar nu is het al zover. En ik besef me heel goed dat ik nu net als jullie weer naar de volgende klusronde had kunnen gaan. Juist daarom hoop ik dat jullie NOD'sook uitblijven!
Ik vind het in ieder geval best spannend en heb er zin in. Ben benieuwd of ik nog bekenden tegen kom in de wachtruimte, hihi, maar ik hoop het niet. Helaas dus nog geen echo en ik zal ook vast wel iets te horen krijgen van: hou er rekening mee dat het tot 12 weken altijd nog fout kan gaan.   Juist daarom zou ik nu zo graag de zekerheid willen dat alles goed is en we het hartje kunnen zien kloppen, maar dat moet even wachten tot 14 mei.
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn ijzergehalte. Ik ben de laatste dagen best veel duizelig, nu weer. Er is dus best kans dat ik ijzertekort heb. Dan krijg ik als het goed is ijzerpillen. Morgen zal ik denk nog meer bloed moeten laten prikken voor rhesusfactor en mijn bloedgroep enzo. Mijn moeder weet alleen dat het A is en niet of het neg of pos is. Waarschijnlijk neg en mijn man heeft   AB pos, dus de kans op de rhesus is erg groot. Maar gelukkig kunnen ze daar wat aan doen.

Goedemorgen allemaal!!

Nathalie, wat een verhaal meid. Hoop dat je je autotje toch mag houden. Wat kunnen ze bij het UWV toch moeilijk doen zeg!! Snap het best als je het af en toen niet meer ziet zitten, maar vertel ons dan maar gewoon wat je dwarszit, dat lucht tenminste weer op.
Nou ik zie dat ik weer bovenaan het lijstje sta, dat gaat wel erg snel deze maand. Maar ik heb pas over 1 week mijn NOD. Ik heb verder geen last van kwaaltjes dus denk niet dat het raak is deze maand, maar je weet maar nooit he.

Nou ik ga weer aan t werk, moet nog tot 20uur dus kom straks nog wel even kijken.

Groetjes poeh

Goedemorgen allemaal!!

Nathalie, wat een verhaal meid. Hoop dat je je autotje toch mag houden. Wat kunnen ze bij het UWV toch moeilijk doen zeg!! Snap het best als je het af en toen niet meer ziet zitten, maar vertel ons dan maar gewoon wat je dwarszit, dat lucht tenminste weer op.
Nou ik zie dat ik weer bovenaan het lijstje sta, dat gaat wel erg snel deze maand. Maar ik heb pas over 1 week mijn NOD. Ik heb verder geen last van kwaaltjes dus denk niet dat het raak is deze maand, maar je weet maar nooit he.

Nou ik ga weer aan t werk, moet nog tot 20uur dus kom straks nog wel even kijken.

Groetjes poeh

Hoi hoi,

@ESSELTJE.

Ja meis ik wet het idd niet nee maar zal wel net wat je zegt ddoor het ontpillen komen.
Ik slik hem al vanaf mijn 18e en ben nu 27.
Ik begin er ook nooit meer aan ja, want het is idd troep ja.
Kan toch niet goed zijn dat ontpillen en dat je je er zo beroerd van voelt.
Nou ja we wachten het wel af en gaan lekker weer oefenen ha ha.
Ofte wel aan de klus
Ik houd jullie weer op de hoogte.

Dikke knuf van maureen

Goedemiddag, ik zal ons eens ff wat hoger in de lijst zetten want we zijn zo gezakt. Ik doe lekker rustig aan vanmiddag. Gelukkig geen afspraken meer en ga me PROBEREN niet zo druk te maken over alle zorgen. Helaas nog steeds gaan uitsluitsel over mijn kansen om bij het zwembad te blijven. De vrouw van de baas moest erover na denken, zij is van de financien. Ze hebben samen eind vorig jaar het sportgezondheidscentrum overgenomen uit failissement, dus tis allemaal spannend. Dat ik mijn autootje kwijt raak is zo goed als zeker, en dat doet heel veel pijn! Mijn vrijheid! Ik weet niet wanneer dit allemaal gaat gebeuren en wil liever ook niet bellen om te informeren. Elke dag dat ik hem heb is er nog 1. Bedankt voor jullie lieve woorden en luisterende oortjes. We proberen er maar het beste van te maken in ons leventje!

Even denken hoor, heb best veel gelezen net over hoe het met jullie gaat. Bolle hoe was het bij de verloskundige. Zijn jullie beetje gerust gesteld meis? Hoop het echt. Wat is dat, wat je vertelde over jullie bloedgroepen, dat moeielijke woord? Tja het UWV is geen pretje meis. Zet alles goed op papier, hou alles goed bij en laat je koppie niet gek maken. Geniet van je zwangerschap en laat alle zorgen over UWV en werk ff gaan.

Maureen, is het niet verstandig om ff de huisarts te bellen. Want dit is wel heel kort ongi. Zou het dan misschien toch kunnen zijn dat je zwanger bent, maar toch wat bloedverlies hebt gehad? Of zeg ik nu iets heel geks en geef ik je valse hoop. Geen rd-tjes meer te bekennen?

Bij jou zetten de rd-tjes dus nog niet echt door Essel. Misschien nu je teld vanaf die roze afscheiding dat de maand mei jullie wel heel veel geluk brengt meis. Zo te horen heb je idd ook veel meegemaakt. In het leven kun je nooit 100% zekerheid hebben, maar wel zoveel mogelijk te genieten! Samen met je mannetje jullie leventje creeren. Veel geluk!

Hier nog geen rd-tjes hoor en voel me ook anders. Dus kweet niet wat er allemaal gaat gebeuren. Op een of andere manier ben ik daar nu niet zoveel mee bezig. Als ik nu naar de wc ga dan is het meer het eerste wat ik doe in mijn slipje kijken of er sporen van de rd-tjes in aantocht zijn. En op dit moment voel ik weinig vergeleken bij de afgelopen 1,5 week. Gisteren dacht ik ff een moment gillend gek te worden, kon nog maar amper op mijn benen staan zo verdrietig was ik. Zal er toen iets gebeurd zijn in mijn buik? Nou ja we zien het wel meiden. Anders ga ik met jullie mee naar de ei maand Mei, hihih. Elke dag dat er geen rd-tjes zijn is er een, of mijn cyclus is helemaal in de war, maar vanwaar dan al die duidelijke klachten en dan maakt het me wel een beetje bang dat het nu best wel weg is dat vage gevoel.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond, aankomende dagen, het weekend en/of koninginnedag enzo? Ben benieuwd! Hoe is het met de rest van onze kluskippies? Spreek jullie snel weer meiden.

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08  
                                                           (Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!)
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring                                        5e ronde 1e kindje                27-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Terug
Bovenaan