Kluskippies wannabe moms!!

sorry bedoelde mAmAJM sorry  ik haal sommige mensen gewoon door elkaar moet me diep schamen he hihihihi
liefs miranda

Hey ladies,

wat is het hier rustig zeg. Lijkt wel of iedereen op vakantie is. Nou ik nog niet moet nog 3 nachtjes wachten. Ben vandaag aan de strijk en was geweest dus dat zit allemaal wel goed. En heb de eerste spullen ook al klaar gelegd. Mijn vriend is vanavond laat thuis dus ik verveel me een beetje. Er is hier nog genoeg te doen hoor maar heb niet veel zin. Poeh en Elmoo voelen jullie al iets hier nog geen rd's maar het voelt wel alsof het komen gaat. Hoe gaat het bij de rest?

goedemorgen kippies ben ik weer!!!!gisteravond in slaap gevallen op de bank  sorry had graag nog ff komen spieken maar het is rustig hier he! wij waren vanmorgen alweer vroeg wakker want de harmonie en schutterij kwamen langs in de straat en dat gaf natuurlijk wat lawaai hiihihih milan natuurlijk wakker en papa en mama ook!!!!
vanmorgen weer mijn temp.genomen en deze was weer 36.53 weer iets hoger dan gisteren je kunt er echt geen peil op trekken maar ik ga me er niet druk om maken en lekker klussen wanneer we zijn hebben! ik zeg nu wel dat ik er minder mee bezig zal zijn maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan hihihihi

en missen we nathalie al???? ik wel ze is toch meestal altijd wel vroeg hier te vinden he ze heeft het verdiend de lieverd de vakantie!!!

tot straks gaan denk ik zometeen eens kijen wat er allemaal te doen is hier en jullie gaan jullie ook nog leuke dingen doen vandaag?

liefs mir

Hallo dames,

We mogen natuurlijk niet, nu onze spil weg is, zover naar beneden zakken!
Wilde gisteravond al wat typen, maar kreeg elke keer zo'n foutmelding als
ik me in wilde loggen!  Dan nu maar een klein verhaaltje!

Poeh, wat leuk dat je er weer bent, voor jou wordt het nu wel spannend he??
(trouwens, niet dat je heel lang weg was hoor!)
Lachen van je hond, die van ons heeft zich ook heel lang kostelijk vermaakt
in de tuin, ook vanwege al het zand, maar nu zijn we hem aan het leren
dat hij niet meer in het zand mag, hihi! We hebben aan de linkerkant een
grote bak met potgrond en planten, daar mag hij dus niet meer in...hij snapt
het al aardig!

Dotje, wat jammer dat je het gevoel hebt dat je ongsteldheid eraan komt!
We hopen natuurlijk nog steeds van niet hoor!
Mocht het komen, dan kun je het misschien maar beter op tijd hebben,
anders ben je er ook maar extra druk mee...
Ik hoop in ieder geval dat je een leuk weekend tegemoet gaat, met of
liever zonder RD-tjes!

MamaJM, da's lang geleden, hihi...ben je een beetje druk thuis? Dat
valt mij nu ook wel meer op hoor, want was hier de 1e/2e ronde veel
vaker...'t lijkt toch net of ik het iets meer los kan laten...is toch best
goed...de dagen gaan nu ook veel sneller!

Mir, ben benieuwd hoe de foto's op hyves zijn, van de mooie plukjes
van Milan! Lijkt me toch moeilijk voor zo'n kindje op de hele tijd
stil te zitten! Petje af!

Hier weinig nieuws...Nog steeds wachten op de eisprong...heb van-
morgen eens getempt, maar heb maar 1 cijfer achter de komma,
maar het was 36.1...ga het nu eens bijhouden (als ik het niet vergeet)
kijken of ik kan zien of het tijdens de eisprong ook echt omhoog
gaat!
Vandaag gaan vriendlief en z'n vader het terras leggen, ik ga lekker
een beetje rommelen!

Fijne koninginnedag en hoe is het met de andere kluskippies??
(Gerdien, Essel, Mickje, Mamoetje, Miranda, Spring, Maureen
Antoinette, Bolle en degene die ik vergeten ben!)

Liefs Joepie

hey joepie goedemorgen ook al vroeg uit de veren hhihihi en ik zal de foto's er snel op zetten zijn leuk geworden en milan was heel braaf tijdens het knippen!!! en begin jij ook met tempen meid ik ben er ook mee bezig en omdat ik zo onregelmatig ben kan ik er geen peil op trekken maar doe het meer voor mezelf zit vandaag op dag 55 pfffffffffffffffffff. had de vorige week wel veel slijm (sorry voor de details) en ineens ging mijn temp. van 36.2 naar 36.6 op vrijdagmorgen dus we hebben geklust op vrijdag en zondag eigenlijk te laat maar ja je weet maar nooit he en gisteravond ook weer geklust hihihih ze zeggen dat je twee dagen voor je eitje en 3 dagen na je eitje vruchtbaar bent!! nu hoop ik dat ik mijn eitje ook heb gehad de vorige week dan wordt het nog spannend maar ik weet het dus niet zeker afwachten he! hoe is het verder met je ga je nog weg vandaag???
liefs mir

Goeiemorgen!

Zeker vroeg uit de veren, mannetje ging eruit, omdat z'n vader kwam,  hij
zei nog wel, blijf jij nog maar even lekker liggen, maar dat kan ik toch niet...
Ben ook maar onder de douche gesprongen en lekker naar beneden!
Ben dan toch veel te nieuwsgierig hoe het allemaal gaat en of het al mooi
wordt enz....hihi!

Leuke berichtjes op hyves he???Lekker stiekem ook,haha! Maar ik zou
dat ook niet doen hoor, zo'n krabbeltje in het openbaar, dan weet gelijk
je hele hyves-vriendengroep het! En dat willen we natuurlijk niet!
Heb er trouwens ook meer in m'n lijst staan van dit forum, Gerdien, Essel
(esme) Miranda...erg gezellig, maar we kletsen hier toch vaker! Kun je
wat opener kletsen he!

Wij gaan vanmiddag naar m'n zus en zwager en hun 3 kids...ze hebben
3 meiden (zal ff een foto plaatsen als het lukt) de oudste heet Marre,
de middelste Lize en de jongste (die is van 18 maart) Senne...echt
schatjes!Oe gelukt, kijken of hij hem ook plaatst!
Lief zijn ze he???

Gaan jullie nog wat doen??

Liefs Joepie

Hoi meiden

Nou, ik heb voortaan dus weer internet, maar nu ben ik ik alweer een hele tijd niet op het forum geweest... en het is haast niet bij te houden hahahaha.

Maandag zou ik naar school gaan voor de digi-borden en wat bij te werken en daarna meteen eten bij een vriendin en samen sporten.... nou, is dus weinig van terect gekomen. Na 2 uur ofzo belde mn vriend op dat ie net uit het ziekenhuis kwam! Hij was op de bou w mee aan het helpen en een oude verwarmingsbuis door aan het slijpen.
Toen schoot die buis ineens weg en de slijptol schoot uit zijn hand en TSJAKAAAAAA... DOOR ZIJN VINGERS HEEN! getsie....
(eigenlijk ben ik stiekum blij dat ik er niet bij was, want ik denk dat ik flauw gevallen was... aah, ben een held op sokken hoor!)
Hij is schijnbaar erg rustig naar de aannemer toeglopen en gevraagd of ie even mee naar het ziekenhuis reed.... (ik denk dat ik de hele buurt bij elkaar gegild had!)
In het ziekenhuis hebben ze de wond weer opengemaakt (die was nl door de snelheid en hitte van die slijpol meteen weer dichtgeschroeid) en vriendje zei dat het een wond tot op het bot was (iieeeekkksss!!).
Pezen en alles weer gehecht en nu zit meneer dus tot aan zijn elleboog in het gips!!

Nu ben ik dus verpleegstertje aan het spelen thuis, hahahahahahahaha!!!
Nee hoor, valt mee, hij kan nog vrij veel gewoon zelf. vanmorgen zijn we terug geweest naar het ziekenhuis, hebben ze de wond bekeken (zag er goed uit zei de dokter, nou ik ging bijn van mijn eigen af zo naar vond ik dat er uit zien!!!) en nieuw gips op gezet. Volgende week dinsdag weer terug op controle.
Op zich is het wel balen,. zo midden in de bouw, want hij is er gewoon graag bij betrokken en wilt graag helpen. Maar dat zit er nu dus even niet in.

Ik las dat Nathalie weer negatief getetst had... wat jammer voor haar!!! Maar ze zal nu wel lekker aan het genieten zijn in Luxemburg. Weet iemand wanneer ze terug komt?
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik toch nog een redelijk regelmatige cyclus heb (maar dat had ik voor de pil ook geloof ik). Eerste x 24 dagen en 2e x 28 dagen!
Beetje lastig klussen met een gipsen-arm-ventje, maar je wordt er creatief door, haaaaaahahahah

Fijne vrije dagen allemaal!
Vriendje baalt want die mag nu geen alcohol (ivm anti-biotica-kuur tegen infecties) maar ja... hij kan ook niet de BOB zijn want hij mag niet auto-rijden, haha heb ik dus niks aan! Nouja, misschien vanmiddag effe ergens op een terrasje gaan zitten! Zijn sowieso net van die feestbeesten, dus dat scheelt!

Groetjes, Mickje

joepie wat een schatjes op de foto!!!! en inderdaad op hyves hoeft niet iedereen te weten wat we graag willen he en hier vind ik het ook veel gezelliger!!!! wij zijn vanmorgen naar een braderie geweest was wel leuk alleen frisjes! hebben nog wat dingetjes gekocht en bij de hema wat gegeten en gedronken en toen weer naar huis milan in bedje leggen!!en voor de rest blijven we lekker thuis vanmiddag.ik liep vanmorgen over de braderie kreeg ik toch ineens een kramp moest echt ff stoppen en diep ademhalen vraag me af wat het geweest is! jullie misschien een idee???? en schiet het een beetje op in huis/tuin?

mickje wat vervelend voor je vriend en erg pijnlijk lijkt me! wat een verhaal toen ik het las voelde ik de pijn al grrrrrrrrrrrrrr.en
nu mag je hem lekker verwennen hihihihni en je wordt inderdaad creatief met gips! wanneer heb je ongeveer je eitje?misschien een domme vraag!!!

tot straksssssssssssss
doeiiiiiiiiiiii
liefs mir

Terug
Bovenaan